Pozdravljeni,
Včeraj smo opravili nevtralne meritve na dveh serijskih ( MEHANSKO NEPREDELANIH )
avtomobilih in sicer :
PEUGEOT 206 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran tovarniški filter zraka
PEUGEOT 307 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran športni filter zraka
Pri obeh avtomobilih gre za popolnoma enak motor, tudi letnika avtomobilov sta enaka !
Naj POUDARIM še nekaj stvari glede meritve P206, ki se je izvedla pri RSR Motoršport,
Ta avtomobil ni SERIJSKI, dva dni preden se je delal tuning so zamenjali DIFERENCIAL,
tako da razčistimo z tem "serijski" !
Med sami tuningom nismo opazili nobenega "cukanja" ali kakšnih drugih čudnih stvari med vožnjo.
Verjamem, da tole ne bo pokvarilo vašega piknika, je pa fer, da si ogledate današnje meritve na nevtralnih valjih pri DVEH enakih avtomobilih z podobno našo predelavo, kot omenjeni P206 (torej 1.6 16V, 110KS oz. 107KS po tehnično servisni dokumentaciji).
Omenil bi samo še to, da lastnik P206 ni konstruktivno sodeloval pri tuningu ter nas je o narejeni meritvi ni obvestil - kljub temu da smo se po tuningu 2x dobili "na kavi", kjer bi lahko omenil da avto cuka ali kaj podobnega in mu je bil tudi ponujen ponoven tuning (iz razloga ker je hotel hitrejši avto za drag), bilo je zmenjeno da pride ponovno, pa ni prišel ampak je "šokiral" z meritvijo na forumu.
Tudi težav z napakami na elektroniki ni bilo ! ( omenjena je bila napaka MAP sens,...)
Kaj je bil namen vsega tega, lahko le ugibam.
Tukaj pa so rezultati današnjih meritev, če pa ima kdo izrecno željo videti original
iz tiskalnika DYNA jih lahko vidi kadarkoli, kjerkoli !
Linki:
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307vent.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p206.jpg
P.S.: POTEK DIAGRAMA KRIVULJE JE PODAN KOT MOČ NA KOLESIH IN NE
NA MOTORJU ! ( PROIZVAJALEC V TEM PRIMERU PSA GROUP PODAJA MOČ NA MOTORJU IN NE NA KOLESIH .... 107CV )
Lep pozdrav,
Matjaz