Jebate, komentar si pa dal...
Medtem, ko je vsak dizl z rocnim al pa dsg menjalnikom sposobn vozit 50 km/h v cetrti prestavi, ta butast qtronic pri 55 kmh presalta v tretjo (ko spustis gas pr 60kmh v cetrti) in se tko vozikamo na prbliznih 2000 obratov in tko imamo en kup hrupa in ja... tudi vecjo porabo.
In ne, se ne strinjam s tvojo trditvijo o unicenih vztrajnikih, ker pred alfo sm mel forda,z mtx75 menjalnikom, ki ima trenutno 345.000 km za sabo, original dvomasni vztrajnik, original nosilce, pa so tak avto, kot vztrajnik in kot nosilci dali svakojake borbe cez. Tut veckratna vleka polne prikolice ni ubila kriticnih delov.
Pri polnem gasu ne bi saltal na 2000 obratov, ker tega tt zdej ne dela, ampak ima zdej mejo pri 2250 obratov, ko z normalnim gasom presalta iz tretje v cetrto, potem v peto, v sesto pa pri 2000 obratih. Ce pa mu das vec gasa, pa salta navzgor pri visjih obratih (vec gasa, visji obrati), pri polnem gasu pa upali kick down pa gre do konca.
Zal tale "klasicni" avtomatik ne ve kaj dela, ker je tako sprogramiran in ja, to bi rad spremenil... tko kot sem mu spremenil euro normo (seveda v nizjo), tako kot je Tribesman spremenil parametre v ECU, bi rad zdej nasu nekoga ki bi spremenil se parametre v TCU.