A misliš, da 2.0 tb ne gre not?darko567 napisal/-a:Zoran govori o 33 1.7 16v permanent (4x4) 138 KM
sploh pa nima veze ta motor ker bi bila to prdelava po usej verjetnosti 2,0 V6 turbo + dodelan motor nekaj konjev ekstra.
KOMPLET KARDAN SE ZAMENJA.....DA SE GA OD TASTARE 4X4,KI NI MELA VISKO SKKLOPKE GOR OBEŠENE,PO MOŽNOSTI PA ŠE KR MENJALNIK ,KI JE MEL MEHANSKI VKLOP 4X4...KLE NE BO NOBENIH PROBLEMOV PRI ZDRSAVANJU...Teo napisal/-a:Jaz pa bi se bolj nagibal k Q4, ampak nekaj pa me vseeno zanima? Kako ima 33 P4 narejen 4X4 pogon? Mislim, da pogon k zadnjemu kolesnemu paru poteka preko viskozne sklopke in ga dodaja le po potrebi in še to le kakih 40%. Če je tako, potem ti na dragih ne bo nič pomagala njena majhna teža!
Če bi jaz razmišljal o dragih bi vsekakor pogledal k alfam 75, saj imajo zadn pogon, kar nekaj več prostora v motornem prostoru in že v osnovi lahko imajo 3.0 V6. Kupiš osnovno 1.6, potem pa vgradiš kakšen maseratijev biturbo 2.0, naviješ do konca in imaš to-to!
Mehanski vklop katerega pogona je imela? Zadnjega ali prednjega!Ray napisal/-a:KOMPLET KARDAN SE ZAMENJA.....DA SE GA OD TASTARE 4X4,KI NI MELA VISKO SKKLOPKE GOR OBEŠENE,PO MOŽNOSTI PA ŠE KR MENJALNIK ,KI JE MEL MEHANSKI VKLOP 4X4...KLE NE BO NOBENIH PROBLEMOV PRI ZDRSAVANJU...Teo napisal/-a:Jaz pa bi se bolj nagibal k Q4, ampak nekaj pa me vseeno zanima? Kako ima 33 P4 narejen 4X4 pogon? Mislim, da pogon k zadnjemu kolesnemu paru poteka preko viskozne sklopke in ga dodaja le po potrebi in še to le kakih 40%. Če je tako, potem ti na dragih ne bo nič pomagala njena majhna teža!
Če bi jaz razmišljal o dragih bi vsekakor pogledal k alfam 75, saj imajo zadn pogon, kar nekaj več prostora v motornem prostoru in že v osnovi lahko imajo 3.0 V6. Kupiš osnovno 1.6, potem pa vgradiš kakšen maseratijev biturbo 2.0, naviješ do konca in imaš to-to!
ne......,v sklopu ohišja je v njem samo navaden diferencijal,menjalnik in na koncu elektromagnetni vklop zadnjega pogonaginek napisal/-a:Mene pa zanima kako bi bilo v tem primeru s "torque spliterjom" - visko sklopko bi ze "zaklenil" nekako, ampak "delilnik navora" - nekaj % na sprednje ostale % na zadnje, najbrz tudi pri permanentki to obstaja in ponavadi je v istem ohisju kot menjalnik in prednji diferencial.
Oprosti moji neumnosti,ampak zakaj samo zadnji pogon...Teo napisal/-a:Kako bi bilo najlažje predelat alfo 33 tako, da bi imela samo zadnji pogon?
Mislim, da je to vprašanje najbolj relavantno, če že govorimo o dragih!
hmm....zelo zanimivo...Torej ce je zadnji pogon ni vklopljen gre 100% moci/navora na prednji kolesi, po vklopu pa se najbrz nekako razdeli. A ves mogoce razmerje? Na CarsfromItaly sem prebral da to razmerje ni fiksno ampak da se lahko (samodejno) spreminja. Da ni notri se kaksen diferencial?ne......,v sklopu ohišja je v njem samo navaden diferencijal,menjalnik in na koncu elektromagnetni vklop zadnjega pogona
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov