Q4 vs 33 permanentka

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Emmm... 3.0 V6 TwinTurbo !!! ---> ca.500HP
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Glede na to, da bo avto namenjen dragu, lahko ppripomnim le to. Alfa 33 (stara)Quadrifoglio verde: tovarniški podatki:
.......................1490 ccm
........................2 vergaser doppekoerper
.......................84/67,2 mm
.......................890 kg
.......................0-400m 16,9 s
Mal za razmislt :wink:
let me fly
darko567
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: So Nov 29, 2003 9:41 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

Zoran govori o 33 1.7 16v permanent (4x4) 138 KM
sploh pa nima veze ta motor ker bi bila to prdelava po usej verjetnosti 2,0 V6 turbo + dodelan motor nekaj konjev ekstra.
Darko Q4
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

LaserJaMM napisal/-a:Emmm... 3.0 V6 TwinTurbo !!! ---> ca.500HP
Mislil sem, da se splača bolj navijati turbo motorje kot pa klasične! :x
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

darko567 napisal/-a:Zoran govori o 33 1.7 16v permanent (4x4) 138 KM
sploh pa nima veze ta motor ker bi bila to prdelava po usej verjetnosti 2,0 V6 turbo + dodelan motor nekaj konjev ekstra.
A misliš, da 2.0 tb ne gre not?
Pa če gre, pol se lohk ostali skrijejo :wink:
let me fly
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Kako pa bi bilo predelat alfo 33 P4, da bi imela stalen pogon le na zadnja kolesa! Da fiksno povežeš visko sklopko in prekineš pogon na prednja kolesa?
Uporabniški avatar
Ray
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 199
Pridružen: Če Okt 30, 2003 7:51 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Teo napisal/-a:Jaz pa bi se bolj nagibal k Q4, ampak nekaj pa me vseeno zanima? Kako ima 33 P4 narejen 4X4 pogon? Mislim, da pogon k zadnjemu kolesnemu paru poteka preko viskozne sklopke in ga dodaja le po potrebi in še to le kakih 40%. Če je tako, potem ti na dragih ne bo nič pomagala njena majhna teža!

Če bi jaz razmišljal o dragih bi vsekakor pogledal k alfam 75, saj imajo zadn pogon, kar nekaj več prostora v motornem prostoru in že v osnovi lahko imajo 3.0 V6. Kupiš osnovno 1.6, potem pa vgradiš kakšen maseratijev biturbo 2.0, naviješ do konca in imaš to-to!
KOMPLET KARDAN SE ZAMENJA.....DA SE GA OD TASTARE 4X4,KI NI MELA VISKO SKKLOPKE GOR OBEŠENE,PO MOŽNOSTI PA ŠE KR MENJALNIK ,KI JE MEL MEHANSKI VKLOP 4X4...KLE NE BO NOBENIH PROBLEMOV PRI ZDRSAVANJU... :P
Lp Andrej

https://www.cassettedeck-service.com

Električne naprave delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Ray napisal/-a:
Teo napisal/-a:Jaz pa bi se bolj nagibal k Q4, ampak nekaj pa me vseeno zanima? Kako ima 33 P4 narejen 4X4 pogon? Mislim, da pogon k zadnjemu kolesnemu paru poteka preko viskozne sklopke in ga dodaja le po potrebi in še to le kakih 40%. Če je tako, potem ti na dragih ne bo nič pomagala njena majhna teža!

Če bi jaz razmišljal o dragih bi vsekakor pogledal k alfam 75, saj imajo zadn pogon, kar nekaj več prostora v motornem prostoru in že v osnovi lahko imajo 3.0 V6. Kupiš osnovno 1.6, potem pa vgradiš kakšen maseratijev biturbo 2.0, naviješ do konca in imaš to-to!
KOMPLET KARDAN SE ZAMENJA.....DA SE GA OD TASTARE 4X4,KI NI MELA VISKO SKKLOPKE GOR OBEŠENE,PO MOŽNOSTI PA ŠE KR MENJALNIK ,KI JE MEL MEHANSKI VKLOP 4X4...KLE NE BO NOBENIH PROBLEMOV PRI ZDRSAVANJU... :P
Mehanski vklop katerega pogona je imela? Zadnjega ali prednjega!
Uporabniški avatar
Ray
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 199
Pridružen: Če Okt 30, 2003 7:51 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

zadnjega...
Lp Andrej

https://www.cassettedeck-service.com

Električne naprave delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Ray napisal/-a:zadnjega...
Škoda :cry:
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

Mene pa zanima kako bi bilo v tem primeru s "torque spliterjom" - visko sklopko bi ze "zaklenil" nekako, ampak "delilnik navora" - nekaj % na sprednje ostale % na zadnje, najbrz tudi pri permanentki to obstaja in ponavadi je v istem ohisju kot menjalnik in prednji diferencial.
Uporabniški avatar
Ray
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 199
Pridružen: Če Okt 30, 2003 7:51 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

ginek napisal/-a:Mene pa zanima kako bi bilo v tem primeru s "torque spliterjom" - visko sklopko bi ze "zaklenil" nekako, ampak "delilnik navora" - nekaj % na sprednje ostale % na zadnje, najbrz tudi pri permanentki to obstaja in ponavadi je v istem ohisju kot menjalnik in prednji diferencial.
ne......,v sklopu ohišja je v njem samo navaden diferencijal,menjalnik in na koncu elektromagnetni vklop zadnjega pogona
Lp Andrej

https://www.cassettedeck-service.com

Električne naprave delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Kako bi bilo najlažje predelat alfo 33 tako, da bi imela samo zadnji pogon?

Mislim, da je to vprašanje najbolj relavantno, če že govorimo o dragih! :?:
Uporabniški avatar
Ray
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 199
Pridružen: Če Okt 30, 2003 7:51 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Teo napisal/-a:Kako bi bilo najlažje predelat alfo 33 tako, da bi imela samo zadnji pogon?

Mislim, da je to vprašanje najbolj relavantno, če že govorimo o dragih! :?:
Oprosti moji neumnosti,ampak zakaj samo zadnji pogon...
Lp Andrej

https://www.cassettedeck-service.com

Električne naprave delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več!
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

ne......,v sklopu ohišja je v njem samo navaden diferencijal,menjalnik in na koncu elektromagnetni vklop zadnjega pogona
hmm....zelo zanimivo...Torej ce je zadnji pogon ni vklopljen gre 100% moci/navora na prednji kolesi, po vklopu pa se najbrz nekako razdeli. A ves mogoce razmerje? Na CarsfromItaly sem prebral da to razmerje ni fiksno ampak da se lahko (samodejno) spreminja. Da ni notri se kaksen diferencial?

A bi se dalo to predelati da bi slo 100% navora na zadnjo os (ne verjamem da bi zadostovalo samo "odklopit" prednji par).

Sicer pa bi bilo najlazje ce bi imeli kaksno literaturo ali pa kar razdrto eno permanentko :) Sigurno je v service manualu kaksna skica/slika in obrazlozitev.
Odgovori
  • Informacija