sem zmontiral ze en lep čas nazaj, nič več ščripanja in pokanja na rokah. Razlika je res očitna, mi ni žal niti €. Upam edino da bo ostalo tako na dolgi rok.
Sem pa mazal z bakreno mastjo, če komu kaj pomaga.
trdota... ne bi lih rekel da bolj udarja po luknjah oz da bi blo kaj bolj trdo. Se mi pa zdi da je rahlo bolj direkten. Avto se sam po sebi noro dobro lezi na cesti.
Zamenjava je pa otročje lahka. Stare puše z malo spretnosti s primežem stisneš vn. Na roko rabis 2 min dela da das stare puse vn. Malo očistiš ležišče, dobro namažeš in sestavljaš. Nove pa vstavis brez tezav. Moje so neke roza barve, to so tiste manj trde od črnih.
Za eno stran avta, z demontažo gume itd, bi rekel da nekje pol ure, če delaš prvič mogoče 1h.
Edino nasvet: ko odpuščaš amortizer, obvezno naredi kot piše v enem tistem vodiču ki je nekje na netu. Najprej odsraufas samo tista dva sraufa ki držita amortizer, ne pa še tista dva ki sta na onem ohišju od vilic. Na ta način veliko lažje ta dva dela dobiš narazen.
Berem že nekaj časa to temo o PF, namreč mam obe sprednji spodnji vilici hin in stabilizator, in nevem se odločit kaj naj zdaj, kupim vse novo ali dam obnavlat pri vargalandu ali naj grem v nakup PF..
Neseš k vargalantu pa ti dajo PF puše notri.
Sam sem obovil podvozje na moji 147 in sem se po premisleku odločil da nebom dal PF nikamor, razen na sprednji stabilizator.
L.P.