MaStr napisal/-a:Overs[t]eer napisal/-a:jst imam trenutno zvite ATEje, Brembo slišim da tudi niso več pojem kvalitete, se zavedam da bo treba nekaj iz višjega cenovnega razreda - ampak kaj to je?
Vsak proizvajalec ima izdelke različnih kakovosti. Itak, da najcenejši proizvod ne dosega kvalitete dražjega. Od kupca je potem odvisno, koliko globoko bo segel v žep...
Brembo ima dve kvaliteti drugače - navaden brembo ala kopija od kopije (kvalitetno isti kot Pagid, Bosch, Delphi itd.). Potem je pa še Brembo MaxLine, ki je pa njihov top range (kvalitetno isti kot TRW, Textar...). Samo se dosti folka ne zaveda ko kupuje in potem ko kupijo navadne brembo bremze, za en čas pljuvajo po njih kak so zanič
Edino TRW, Textar in ATE imajo samo eno kvaliteto.
Te razne ebay bremze, ki niso za daily driverja (razne racing variante je tak brezveze dajat na avto za vsak dan), so krneky. Najboljša opcija je ATE (z premazom) + ATE ceramic ploščice. Noben drug proizvajalec se ne more primerjat po kvaliteti te kombinacije. Je pa tak, 1 od 1000 je možno, da bo tudi ATE imel slabo serijo diskov, katere bo prej zvilo. Danes diski niso več delani kot nekoč, ko je bilo manj materiala in so komponente v avtoju morale zdržat 10-20let brez vprašanja. Takrat so npr. diski in ostale komponente bile iz "staranega materiala", kar pa dandanes ni mogoče, ko je takšno masivno povpraševanje. Najboljši primer za to so razni Čajniz in Korejski avtoji, katerih napravijo dnevno ogromno in enostavno ni možnosti da bi material starali, zato pa imajo v štartu že vsi zanič bremze med drugim (da ne omenjam krč materiala jermenskega pogona, kjer na 16V glavah pokajo klackalice in odmične po manj kot 80kkm...).