Zavore

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Bojanxe napisal/-a:
Bojanxe napisal/-a:Mogoče odkrivam toplo vodo, ampak vseeno, a kdo ve v čem je razlika med sprednjimi diski:
156 1,9 JTD 16V
156 2,4 JTD 20V
147 1,9 JTD 16V

Mere naj bi bile enake, edina razlika ki jo jaz vidim je v ceni...
Alfasan, je to preizkušeno, si na svojo dal od 1.9 JTD 16V diske?

Ima še kdo odgovor na zgornje vprašanje?

V ATE katalogu so mere in kataloške enake. Cena pa seveda ne.
diski so enaki, le ploščice so pri 20V drugačne in znatno dražje.
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

alfasan napisal/-a:le ploščice so pri 20V drugačne in znatno dražje.
drugačne v kakšem smislu? mere? oblika?

na servizziu je tudi rekel ,,drugačne,, pa ni znal odgovoriti, ko sem vprašal - v čem?
Slika
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Oblika je drugačna...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Za 1,9 JTD16V in 2,4 20V so lahko zavorne ploščice

Slika


ali
Slika
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

prve ploščice so za brembo čljusti.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

kosir1234 napisal/-a:Variant 1:
310 x 28 x 47.3 mm (diameter x thickness x height)
all V6 (incl. Turbo) and 2.4 JTDM 20V

Variant 2:
281 x 26 x 47.5 mm (diameter x thickness x height)
2.0 TS / 2.4 JTD 10V
Ja ja.. to mi je bilo jasno, da so večje kot pri TS in jtd. Mislim, če gre to lepo "Plug and Play" z menjavo čeljusti in cilindrov. Za diske in ploščice tak vem, da je treba potem takšne (za V6) kupit ;)
Nebi si rad delal nekih nosilcev za čeljusti itd. Pol raje pustim oriđinale.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Overs[t]eer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1704
Pridružen: To Sep 21, 2004 11:37 pm
Vozilo: 156 3.2 GTA
Kraj: Ljubljana

Moja GTAjka potrebuje nove sprednje zavore, imam 305mm Brembote, ki so znani po tem da se radi pregrevajo in zvijajo.

Kaj je trenutno "in", katera kombinacija diskov in ploščic je bolj trpežna od originala. Je kdo zasledil kakšne primerjalne teste (ATE, Brembo, Zimmermann)...

Avto se ne zlorablja pretirano zato rabim nekaj dobrega a vseeno civilnega... brez cviljenja, najraje nenarezane, nenavrtane, a temu se verjetno ne bom mogel izognit...

Ma kdo kakšne izkušnje dobre in slabe?
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

na 145ki nimamo kakih hudih pohval za zimmerman, so že zviti po nekih 10k km (284mm)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Overs[t]eer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1704
Pridružen: To Sep 21, 2004 11:37 pm
Vozilo: 156 3.2 GTA
Kraj: Ljubljana

jst imam trenutno zvite ATEje, Brembo slišim da tudi niso več pojem kvalitete, se zavedam da bo treba nekaj iz višjega cenovnega razreda - ampak kaj to je? :wink:
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

ATE je kar top, zvijejo se pa vsaki 305 po nekaj časa...
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

taroxi? maš par modelov, za g88 garantiram da so top, sam se pa derejo ko avtobus pri zaviranju :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Jaz mam gor brembota pa niso zviti, sam mm jim manjka. :) Skoraj verjetno bom nataknil gor ferodo.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Overs[t]eer napisal/-a:jst imam trenutno zvite ATEje, Brembo slišim da tudi niso več pojem kvalitete, se zavedam da bo treba nekaj iz višjega cenovnega razreda - ampak kaj to je? :wink:
Vsak proizvajalec ima izdelke različnih kakovosti. Itak, da najcenejši proizvod ne dosega kvalitete dražjega. Od kupca je potem odvisno, koliko globoko bo segel v žep...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

MaStr napisal/-a:
Overs[t]eer napisal/-a:jst imam trenutno zvite ATEje, Brembo slišim da tudi niso več pojem kvalitete, se zavedam da bo treba nekaj iz višjega cenovnega razreda - ampak kaj to je? :wink:
Vsak proizvajalec ima izdelke različnih kakovosti. Itak, da najcenejši proizvod ne dosega kvalitete dražjega. Od kupca je potem odvisno, koliko globoko bo segel v žep...
Brembo ima dve kvaliteti drugače - navaden brembo ala kopija od kopije (kvalitetno isti kot Pagid, Bosch, Delphi itd.). Potem je pa še Brembo MaxLine, ki je pa njihov top range (kvalitetno isti kot TRW, Textar...). Samo se dosti folka ne zaveda ko kupuje in potem ko kupijo navadne brembo bremze, za en čas pljuvajo po njih kak so zanič :) Edino TRW, Textar in ATE imajo samo eno kvaliteto.

Te razne ebay bremze, ki niso za daily driverja (razne racing variante je tak brezveze dajat na avto za vsak dan), so krneky. Najboljša opcija je ATE (z premazom) + ATE ceramic ploščice. Noben drug proizvajalec se ne more primerjat po kvaliteti te kombinacije. Je pa tak, 1 od 1000 je možno, da bo tudi ATE imel slabo serijo diskov, katere bo prej zvilo. Danes diski niso več delani kot nekoč, ko je bilo manj materiala in so komponente v avtoju morale zdržat 10-20let brez vprašanja. Takrat so npr. diski in ostale komponente bile iz "staranega materiala", kar pa dandanes ni mogoče, ko je takšno masivno povpraševanje. Najboljši primer za to so razni Čajniz in Korejski avtoji, katerih napravijo dnevno ogromno in enostavno ni možnosti da bi material starali, zato pa imajo v štartu že vsi zanič bremze med drugim (da ne omenjam krč materiala jermenskega pogona, kjer na 16V glavah pokajo klackalice in odmične po manj kot 80kkm...).
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

A zimmermann pa ni ok. Naluknjani pa njihove ploscice.
Odgovori
  • Informacija