Bate, obročke, dihtunge, ...pa ostalo kar se tiče motorja, sem kupoval v Trbižu, cen se ne spomnim več, vem pa da je komlet dihtunk prišlo dražje od batov in obročkov, mislim da je bila cena batov okoli 300.000 lir, se pravi takrat okoli 30K SIT.
Deli so bili za alfo sprint, za 75 pa nimam pojma, najboljše pa je da pokličeš, tam ene par tipov govori slovensko, tko da meni so full pomagal
Ce hoces delat masino za 300 HP, pol obvezno dihtunga za glavo z kovinskimi obročki.
- ce noces da ti bo prvic ko bos dau gas do konca cez dihtungo prepihalo bi pomoje se mogu dat sraufe glave iz M10 na M12.
- Bate obvezno kovane, da ne bos pol meu extra nizko kompresijske z lukno na sredi.
- Masino bi blo najbols da jo cist razstavis, blok das pobrusit (cilindre in povrhu), enko bi naredu z glavo.
- vodila ventilov druge in pregledat ventile, da ni kak počen. Ventile pa vzmeti pomoje ni treba menjat.
- odmična bi tut kaka dirkalna pasala.
- Turbina, ... ne vem ce so tiste iz odpadov dost uredu, ker tiste majo ponavadi dost lufta, sj ce jo mal poslatas se ne cuti, jo mores fejst zamezit, pa bos vidu. Mores racunat se na to da je olje tam (skor) trdo, ko se pa segreje vse je pa (skor) vrelo, in takrat je se tok vec lufta.
Js mam v mislih nabavit novo garretto GT, pr uvizniku za hrvasko. Baje so te tanove GT turbino strup. Majo novo aerodinamiko pa manjso turbo lukno.
- kako glavno gred bi blo fajn dat brusit, ce pa ni potrebno, pa vsaj polirat.
- vodno pumpo pa pumpo za olje je treba pogledat c eje se vredu.
- za 300HP bi blo najbrs treba dat se kak vecji regulator tlaka bencina, al pa tut mogoce ne. Js ga se nism dau na svoji, sam ga bom najbrs, za vsak slucaj.
- ce bos sou nad 1.5 bar tlaka, now pop-off ventil.
- Sprogramirat bi ga blo treba na novo. (To poznam ene dobre italjane iz breše - Brescia, drugac pa Senica iz Beričevega se tut dobr spozna)
- Športno sklopko (kako sintrano, sam fajn bi blo da z fedrami, ker ce je brez feder, ti prevec grabi, prevec zateguje, ti lahk se kej utrga)
Ja, to sm zdj nasteu stvari, ki sm jih js na moji alfi naredu (razn par stvari me se caka - predvsem nova turbina). Ce to vse nardite na tej alfi, pol bo to masina res taka, da bojo vsi sam gledali, laufala bo pa tut ko urca.
Ce vas kej matra za kake dirkalne dele, poznam js enga ful uredu, iz črnuč,... al ka je tam. sj ne vem. Pr rondoju na odvoznici. Tip se ful spozna (rihta dirkalne avte drugac) in bi blo tut fajn se njega kej uprasat.
Teo, a bi ti meni skopiral ta katalog, pa mi poslal kopijo. Al pa če maš že na computerju? Par stvari bi tudi jaz rabu.
Drgač pa kromiran komplet auspuh za cca 40-50 jurjev brez kolektorjev seveda. Pa zelo dobro narejen!
Nimam pojma.. nevem pa ali se obrestuje peskanje menjalnika.. jaz bom v nedeljo ko dobim še en menjalnik začel šmirglat transaxle pa pucat vse.. na koncu pa more izpast tako kot je na slikah. Transaxle bom barval z avtosprayem, ki že vsebuje lak, pred tem pa bo fino pobrušen in premazan s primerjem.