Naj najprej povem znano dejstvo, da konjev ni nikoli preveč
Pač sem razmišljal(že dolgo časa)v tej smeri, da bi nekaj naredil za pridobitev konjev. Pač želel bi debato v smeri kaj in kako, ter za kakšen denar, da vidim, če je izvedljivo.
Verjetno bi najcenejša varjanta bila kar menjava motorja, kot pa kaj drugega.
Zanima me kako, zakaj, ter vse o tem kako se lotiti menjave motorja za močnejšega z turbino.
Torej verjetno prideta v poštev motorja 2.0 V6 turbo in pa 2.0 turbo iz 155 Q4???
Kateri je bolj primeren in zakaj?Kateri je bolj vzdržljiv?
Verjetno se tega iz Q4 lažje spravi noter(bojda paše ko ata na mamo?? )
Sedaj pa h težjemu delu:
Kaj vse je potrebno prirediti na avtomobilu, da takšen motor uspešno homologiraš?
Kaj je potrebno predelati, da spraviš takšen motor notri in da stvar deluje.
Izpuh?
Zavore(so verjetno dovolj dobre tudi za homologacijo serijske)?? Ojačanje avtomobila??Bo karoserija zdržala??
Cene(okvirne) od nabave motorja(in v kakšnem stanju) do cilja (delujoč avtomobil, z motorjem ki ima pred seboj dovolj kilometrov...)
Razne drobnarije, brez katerih ne gre, elektrika in računalnik, kako je z tem???
Pa če se le da z okvirnimi cenami prosim
Na koga(mehanika) se obrniti, če bi se odločil za menjavo, ter kolikšna naj bi bila cena za menjavo samo?
P.s. Morda bi bilo bolje menjati avto za kakšno GTV turbo??
L.p. Bistri...