Swap 145QV --->>>2.0 turbo

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
H.P. BaXXter
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1498
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj

kaj pa ce poleg tega kar je napisu sleby nardis se ksn poseg u motor...da zamenjas odmicne pa mogoce druge vecje bate?sam to tud pride ful dnarja tko da verjetn da tud odpade...
FuManchu napisal/-a:V moji dvoletni alfistični karieri sem ugotovil, da je najpomembneje biti član AMZS (zastonj šlep :lol:)
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

nizanje glave?
veliko je enih takih malih predelav.. pa vse skupaj se vedno ceneje pride kot pa menjava z 2.0T masino ter vsem kar spada zraven.
Slika
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Ni tako enostavno kot si napisal Sleby, da dobiš pri 2.0 TS motorju ven 185 konjev brez turbine, te pride ca. 4.000,00 EUR. In ni samo odstranitev jremena, katalizatorja itd...ni vse tako enostano kot se sliši...

Lp
Uporabniški avatar
wolf66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne Nov 28, 2004 7:52 am

Odstranitev jermena balansirnih gredi prinese okoli 3 konje, ker se vrtijo skoraj brez upora (v tujini izmerjeno na integralki na dynu).
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Foggy napisal/-a:Ni tako enostavno kot si napisal Sleby, da dobiš pri 2.0 TS motorju ven 185 konjev brez turbine, te pride ca. 4.000,00 EUR. In ni samo odstranitev jremena, katalizatorja itd...ni vse tako enostano kot se sliši...

Lp
kolikor sm jz slisal ima tista qv "za 3 miljone" 180 konjev pa je znesek dalec od 4000 eur.
Slika
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

sleby napisal/-a:kolikor sm jz slisal ima tista qv "za 3 miljone" 180 konjev pa je znesek dalec od 4000 eur.
Dej bodimo za trenutek resni, če govoriš o tisti srebrni, ki je bila tudi na totem rejliju ima kvečjemu 185 "styling" konjev.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

@sleby sicer so ti že ostali napisali...pa vseeno


da bi spravil od qv motor na 175 km bi potreboval kar precej denarja, kaj šele, da bi bilo 10 km več...in tako dalje...

Vsak poseg v motor zahteva kar precejšen znesek denarja...



Morda bi racingboy lahko navedel par cen, koliko stane da iz avta iztisneš takšne konje??
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
djsly
Alfist
Alfist
Prispevkov: 486
Pridružen: Po Okt 25, 2004 6:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lublana

Avti za GHD nimajo miljon konjev, tam je veliko bolj pomembno podvozje.

kar naj napiše kolk konjev ma njegova tekmovalna alfa. najbrž več kot serijska, sam veliko več pa tud ne, da bi rekl to pa je bil orng tuning. potem pa naj pove kolk dnarja so zmetal v podvozje te alfe...
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

_BiStRi_ napisal/-a:@sleby sicer so ti že ostali napisali...pa vseeno


da bi spravil od qv motor na 175 km bi potreboval kar precej denarja, kaj šele, da bi bilo 10 km več...in tako dalje...

Vsak poseg v motor zahteva kar precejšen znesek denarja...



Morda bi racingboy lahko navedel par cen, koliko stane da iz avta iztisneš takšne konje??
Iz prve roke ti lahko povem, da ima tudi tebi dobro znani Peugeot 206 SNP 163 konjev - merjeno kakih 14 dni nazaj. Avto sem že precej prevozil in ti lahko zatrdim, da ni primerjave s tvojo QV. Podvozje dela svoje, sploh pa je veliko bolj ugodna kot pri serijskem krivulja navora. O porabi pa raje ne, saj ob vožnji na polno pije konkretnih 20 litrov.

Če povzamem do sedaj spisano in ugotovljeno:

- 2.0 turbo swap je tehnično (pre)zahtevna in definitivno predraga stvar,
- tuning 2.0 TS motorja je neskončno dolg, zelo drag, a v končni fazi ostaneš brez željenega efekta (cca 180+ konj),
- tvoj avto je vreden cca 5.000 EUR, za tak denar ti pa jaz pripeljem tako GTV turbo (ali 3.0, če želiš), da boš s trdim hodil spat še dolgo pa nakupu :wink:

Jaz tukaj ne bi veliko razmišljal, verjamem, da ti je QV prirasla k srcu, ampak verjemi mi, ravno tako (ali še bolj) ti bo prirasla tudi naslednja Alfa!
stuntz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2340
Pridružen: Sr Avg 04, 2004 9:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zagorje

Best varijanta je da se Kupi GTV turbo. ampak če imaš željo po tuningu ne poslušaj ljudi ki ti pravijo da delaj tuning na obstoječi mašini ker tuning na NA mašini je drga ko svinja in ne da nekih hudih rezultatov za vožnjo po cesti. najbol simpl varijanta je tko k sm reku preverjen 2.0 turbo motor od lancie ki ti skriva pol še ogromno potencijala za naprej.

Pa me ne bo nobedn prepričal v nekaj drugega pač turbo motor je najcenejši za dvignit konje na kr spodobne moči. N/A motorji so pa za dirke.
Pa čist tko če je kdo kdaj peljal dirkalnik v normalnem prometu ko ni šlo na polno ve da tak avto bi trpel en mesec nč več ker to ko ni pod polnim gasom cuka skače nagaja hoče crknit obup uglavnem, men se je mešalo ko sm mogu se počas furat od semafora do semaforja v koloni se ti avto dobesedo zagravža.
Freedom of speech ? What is that some brand of toilet paper? Found it at ( cant say PM me ) :D
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Hja, serijski in dirkalni avto sta po primerjavi noč in dan...vemo 8)


Se pa vedno bolj bližam zaključku, da bo treba počasi nehati razmišljati o swapu, še manj o tuningu, ker je enostavno predrago...
bomo počakali do spomladi, zdajle je neugoden čas za prodajo...pa bomo takrat videli, kaj bo na stvari okoli financ in volje :)


Če dobim kje dirkalne sedeže(pa dodelam ostalo kar imam v načrtu) za v qv, se bom težko še poslovil kdaj od avtomobila :(
145 QV,33,145,147,159 TI
stuntz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2340
Pridružen: Sr Avg 04, 2004 9:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zagorje

Dirkalne sedeže bi jest prepovedu v navadne avte tlačt! Al rollbar in sedeže al pa nič.
Freedom of speech ? What is that some brand of toilet paper? Found it at ( cant say PM me ) :D
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

stuntz napisal/-a:Dirkalne sedeže bi jest prepovedu v navadne avte tlačt! Al rollbar in sedeže al pa nič.
Bi se podpisal. Znani so primeri, kako samozavest dvigajoči znajo bit dirkalni sedeži v "navadnem" avtu... Nenadoma maš občutek da avto drži k sam satan, naslednji moment ti more pa nekdo povedat, kaj je gor in kaj dol... :roll:
Uporabniški avatar
PALCICA2
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: So Mar 12, 2005 11:14 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje-Polzela

nevem od kod vam tako razmišljanje da se neda dobiti na Q.V. 183ps, res je da ni poceni jih pa vseeno dobiš.(530€ sesalni kol. ,850€celoten izpušmi sistem brez katalizatorja ,150€čip) avto na končni ne pridobi nič se pa pozna v pospeških. Odmiča gred 620€ te še pa nimam in bi lahko bilo potem 195ps!!!!! =D> =D> =D>
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

PALCICA2 napisal/-a:nevem od kod vam tako razmišljanje da se neda dobiti na Q.V. 183ps, res je da ni poceni jih pa vseeno dobiš.(530€ sesalni kol. ,850€celoten izpušmi sistem brez katalizatorja ,150€čip) avto na končni ne pridobi nič se pa pozna v pospeških. Odmiča gred 620€ te še pa nimam in bi lahko bilo potem 195ps!!!!! =D> =D> =D>
Sliko meritve na dinamometru bi te prosil če prilepiš, drugače tega pač ne moremo resno jemat.
Emperor of The Dark Realm
Odgovori
  • Informacija