Evo, da malo opisem kaj se dela. Zaradi pomanjkanja denarja sem mogel projekt generalke motorja ki ga imam viska postavit malo na stranski tir, je pa pred kaksnim mesecem padla odlocitev glede nakupa polno nastavljive elektronike za mojo 1.7 16V.
Torej, s kolegi iz QuarterMile foruma smo skupaj narocili vec teh setov (skatla je bila skupaj tezka 17 kil ), nakar je sledil izlet do Rijeke, kjer sem prevzel moj kit + WB lambda sondo.
Pa da malo opisem kaj vse pride v paketu (cca 30k SIT):
27 strani navodil za sestavljanje si mores sprintat sam. Navodila so zelo podrobna. Torej ta element zalotaj sem (zraven tudi pise kje priblizno na ploscici se nahaja). Ce je kaksna odlocitev tudi lepo pise. Npr. ce uporabljas VR senzor idi na kkorak 50, ce pa Hall, ... pa na korak 51.
Vsi elementi pridejo v licnih vreckah, na katerih je zabelezeno za kateri element gre in kaksno oznako imajo (R4, C5, ...).
Dosti teh vreck (> 100).
Potem pac sledis navodilom in na koncu te caka (skoraj) koncana ploscica (manjka se 1 upor in pa en tranzistor). Sama ploscica ze vsebuje kar rabis za poganjanje ene vzigalne tuljave. Tisto kar pa strli v zrak pa je tranzistor (v koncni izvedbi bo prisraufan na ohisje) za drugo vzigalno tuljavo, ki jo nameravam imeti (v wasted-spark nacinu)
Ena izmed prednosti je tudi ta da ta elektronika uporablja MAP (meri pritisk oz. vakum v sesalnem kolektorju) in ne MAF (meri pretok zraka). MAF je na 1.7 16V motorjih slab zaradi tega, ker ima loputo ki ovira pretok zraka (sploh ce se ze malo zatika). To je senzor ki meri MAP (cevko je treba napeljati do skatlice z elektroniko):
Zraven sem kupil tudi ozicenje za MegaSquirt, da ne rabim vseh kablov sam vlect in sem bil mocno presenecen nad izvedbo:
Za obculjive signale (signal za injektorje, vzigalno tuljavo, VR/Hall senzor) je uporabljen koaksialni kabel da cim bolj varuje signal pred zunanjimi motnjami. Velik plus pa je tudi to da imajo na vsakih 10 cm kabli oznako kaj so:
MegaSquirt ima tudi svasta od funkcij. Zraven tega da zna kontrolirat vbrizg (VE mape, WOT enrichment, Fuel over-run, ...) in iskro (vec vzigalnih tuljav (do 6 - torej do 12 cilindrov v wasted spark nacinu), nastavljanje predvziga glede na mape in na detonacije. Nekaj delajo celo na ION sensing tehnologiji za zaznavanje detonacij) ima se vrsto gadgetov:
- DualTable - vec map ki jih lahko menjavas z gumbom
- StagedInjection - kontroliranje dveh setov injektorjev brez dveh tabel
- Overboost protection
- Air:Fuel Ratio map - ce imas WB sondo mu lahko reces pri kaksnih pogojih bi rad imel kaksen AFR in zna sam zgraditi VE mapo brez uporabe dataloggerja
- Coolant temp advance / inlet temp retard - priladogitev vziga glede na temperaturo zraka in hladilne tekocine
- Anti-rev/traction control - ime pove vse
- Over-run fuel cut - dobro, to znajo sedaj ze vse elektronike
- Afterstart Enrichments - to tudi
- Hybrid Alpha_N - Alpha N se uporablja pri motorjih z ostrimi odmicnimi, kjer pride do pulziranja v sesalnem kolektorju, zato je elektroniko tezko nastavit da dela na nizkih obratih. Alpha N dela tako da ne gleda MAP podatkov, ampak podatke o obratih in poziciji gasa. Hybrid alpha N pa zraven tega uposteva se MAP. To morem se malo nastudirat.
- Air Density Correction - korekcija map glede na temperaturo/gostoto zraka
- Water injection - vbrizg vode v sesalni kolektor za hlajenje mesanice (predvsem pri turbo motorjih)
- Shift Lights - ime pove
- Launch Control/Flat shift - formula stil pomagala za speljevanje
- Nitrous control - ime pove
+ se kaj bi se naslo. Vse se da nastavljat preko serijskega vmesnika z programom MegaTune (screenshoti pridejo jutri, ker je ze malo pozno da bi vse priklapljal).