-Dihtunge komplet za Alfo 75 1.8 Turbo (dihtungo na glavi bom dal delat)
-Kompleten izpuh rostferi Fi 60/65 (samo en onec zadaj pa še to nevem če)
-Komplet visokotlačnih gumic v modri barvi (samco)
-Komplet prednjih diskov hlajenih (lahko narezani/navtrani)
-Komplet prednjih zavornih oblog (pakne) CARBON
-2 školjkasta sedeža (OMP, SPARCO... lahko XY firma samo da so čim lažji in poceni)
-H-pas 2 komada
-Batni obročki
-Gumijaste cevi za hladilno tekočino, ter za olje (več različnih FI-jev)
-Pletenina (rostfrei) za oblačenje gumijastih cevi (na metre)
-Visokotemperaturno barvo za barvanje pokrova motorja (modro ali rdeče-še nisem ziher)
-30cm dolgo rostfrei cev ki bo zamenjala gumijasto ki gre od lopute do turbine)
-Konusni filter
-4kg različnih dimenzij šraufov in podložk
-- to naj bi bilo zaenkrat to, mislim pa da se bo spisek kmalu povečal.
Če kdo kej ve kje bi se določene stvari s tega spiska dobilo ugodno naj mi prosim pove.
Za cevi iz rosfreja za filter in ostale namesto gume ti priporočam gospoda Staneta Smodiša iz Šmarja, sicer se ukvarja s predelavo motorjev in triciklov, vendar ima ogromno take robe, pa še naredi ti vse kar si želiš.
Njegov mobitel: 041/404-313
Upam da ne rabiš novih k če rabš rabljene šravfe ih mam doma cirka 0,5 tone vseh možnih dimenzij!
Nove majo pa v merkurju standardne 8.8 trdota če rabiš pa kej ekstra se da pa v črnučah tm za velotom zadi mislm da je metalka železnina tm majo pa vse možne šravfe tm sm namreč dubu imbuske za zadnje polosovine sicer sm jih mogu mal skrajšat pa je drejar znoru k so bli trdi k ps trdota 13.
Sej zdej maš dele od dveh Alf 75. Pa daš recimo na spredn lev disk(voznikova stran), eno čeljust tko kot je original, eno pa z desne strani, če veš kako mislm. Sam zdej ne vem kako je to kej pršraufan. Pa nej še Teo kej napiše on je strojnik, ne?
A se da to kej pridt pogledat kva ustvarjate, mislm tut tko u živo ne sam slikce?
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
zakaj bi pa imel to, sej pomojem serijske lahko blokirajo kolesa pri 200/uro, na dragu se ti pa tudi ne bodo pregrevale. Raje kakšne ful mehke ploščice in narezane naluknjane diske pa bo pomojem enak efekt.
LaserJaMM napisal/-a:še to... KDO BI ZNAL KAJ TAKEGA skup spravit? skupaj z nosilci in podobno..
Kako bi to naredil?
Ce se ne motim je to imela SERIJSKO ena Lancia coupe iz 80ih let! Mogoce bi bilo pametno kaj po kakem odpadu pobrskat, ker raje montiras nekaj kar je ze fabrika predvidela kot pa to delas sam doma!!!
Zavore so le zavore!!! In mislim da vem kaj govorim !!!
Skoraj lažje kot naredit to na starem premniku, bi bilo naredit premnik popolnoma na novo in takšnega, ki bi omogočal dvoje čeljusti! Drugače pa se da na starega tudi to naredit, samo kako je potem z ostalimi vodi in glavnim zavornim cilindrom, ta ima zgolj tri izhode? Bom malo preštudiral pa ti kaj več napišem!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Sem še malo potelefoniral in takoj, ko pridem domov sem zmenjen z mojstrom, ki bo stvar naredil. Dobiš za cca tri tedne. Lahko z novimi napeljavami, najbolje pa bo dodati še eno pumpo!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.