Vzmeti Eibach ali kaj podobnega

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 973
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

Eno vprašanje

kaj je to "bumpstops "

Namreč imam probleme z mojimi eibachi in mislim da nekako niso dobri, saj se mi je avto spustil za cca -50 do -60 mm na zadnji osi, spredaj pa kot se je moralo za -35mm

In sedaj glede reklamacije (ebay) oni meni zatrjujejo, da imam probleme z "bumpstops " ( če jaz to zastopim so to tisti gumjasti omejevalci ), ki pa po mojem ne določajo višine avta!

lp
Uporabniški avatar
147FreaK
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Okt 07, 2007 9:56 pm

Gricko napisal/-a:Eno vprašanje

kaj je to "bumpstops "

Namreč imam probleme z mojimi eibachi in mislim da nekako niso dobri, saj se mi je avto spustil za cca -50 do -60 mm na zadnji osi, spredaj pa kot se je moralo za -35mm

In sedaj glede reklamacije (ebay) oni meni zatrjujejo, da imam probleme z "bumpstops " ( če jaz to zastopim so to tisti gumjasti omejevalci ), ki pa po mojem ne določajo višine avta!

lp
bumstops ali udarne gumice, ti lahko tudi omejijo višino avta,če jih imaš preveč ˝nametanih˝ na batnici...lahko pa je mislil tudi udarne kape ,ki pa jih ima vsak avto ,vendar to nebi smel biti takšen velik problem,,poglej ali avto naseda na te gumice/kape in boš takoj prišel do dejstva, ali je to res krivo...vendar koliko razumem bi tebi moral pasti za 35mm padel ti pa je 50-60mm zadaj?
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 973
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

Da....padel mi je zadaj za cca 50 do 60 mm!! (pro kit!!)
Kakor jaz razumem bi mi te udarne gumice kvečjemu lahko omejile koliko se avto spusti (manj kot predvideva feder) , torej bi moral gumice odrezati / skrajšati da nebi zabijalo oz. sedelo na gumicah.
Meni pa se je avto preveč spustil!
Z original fedri pa je bil normalno visok ( kot terenec)

ali je lahko krivo še kaj drugega na vzmetenju, da je avto preveč padel zadaj, ali je razlog lahko edino v fedrih??


147FreaK napisal/-a:
Gricko napisal/-a:Eno vprašanje

kaj je to "bumpstops "

Namreč imam probleme z mojimi eibachi in mislim da nekako niso dobri, saj se mi je avto spustil za cca -50 do -60 mm na zadnji osi, spredaj pa kot se je moralo za -35mm

In sedaj glede reklamacije (ebay) oni meni zatrjujejo, da imam probleme z "bumpstops " ( če jaz to zastopim so to tisti gumjasti omejevalci ), ki pa po mojem ne določajo višine avta!

lp
bumstops ali udarne gumice, ti lahko tudi omejijo višino avta,če jih imaš preveč ˝nametanih˝ na batnici...lahko pa je mislil tudi udarne kape ,ki pa jih ima vsak avto ,vendar to nebi smel biti takšen velik problem,,poglej ali avto naseda na te gumice/kape in boš takoj prišel do dejstva, ali je to res krivo...vendar koliko razumem bi tebi moral pasti za 35mm padel ti pa je 50-60mm zadaj?
Uporabniški avatar
147FreaK
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Okt 07, 2007 9:56 pm

Gricko napisal/-a:Da....padel mi je zadaj za cca 50 do 60 mm!! (pro kit!!)
Kakor jaz razumem bi mi te udarne gumice kvečjemu lahko omejile koliko se avto spusti (manj kot predvideva feder) , torej bi moral gumice odrezati / skrajšati da nebi zabijalo oz. sedelo na gumicah.
Meni pa se je avto preveč spustil!
Z original fedri pa je bil normalno visok ( kot terenec)

ali je lahko krivo še kaj drugega na vzmetenju, da je avto preveč padel zadaj, ali je razlog lahko edino v fedrih??


147FreaK napisal/-a:
Gricko napisal/-a:Eno vprašanje

kaj je to "bumpstops "

Namreč imam probleme z mojimi eibachi in mislim da nekako niso dobri, saj se mi je avto spustil za cca -50 do -60 mm na zadnji osi, spredaj pa kot se je moralo za -35mm

In sedaj glede reklamacije (ebay) oni meni zatrjujejo, da imam probleme z "bumpstops " ( če jaz to zastopim so to tisti gumjasti omejevalci ), ki pa po mojem ne določajo višine avta!

lp
bumstops ali udarne gumice, ti lahko tudi omejijo višino avta,če jih imaš preveč ˝nametanih˝ na batnici...lahko pa je mislil tudi udarne kape ,ki pa jih ima vsak avto ,vendar to nebi smel biti takšen velik problem,,poglej ali avto naseda na te gumice/kape in boš takoj prišel do dejstva, ali je to res krivo...vendar koliko razumem bi tebi moral pasti za 35mm padel ti pa je 50-60mm zadaj?
Tako kot sem prej že omenil gumice ti omejijo padanje avta lahko , torej ti pade lahko manj kot drugače ,pri tebi pa je drugi problem ,da tu niso več gumice krive saj ti je padel več kot bi moral.
Lahko se je zgodilo dvoje, da imaš prednje fedre od pro-kita zadnje pa ki od sportline kita... nevem... ali pa je fedra kot fedra preveč skup zlezla kar je tudi vrjetno... kolega je imel drugačen problem in je montiral nove eibache na novo X6-ko dober centimeter je samo padel avto , od navedenih 30mm in še to ,da so mu poslali 4 zadnje vzmeti torej je moral čakati na sprednje in zadnje poslati nazaj en par. :wink:
MURY
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 38
Pridružen: Če Jan 18, 2007 9:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Na svoji 147mjet imam nastavljive amortizerje od nowiteca +18col in lahko samo rečem da je super.
Uporabniški avatar
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2892
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm
Vozilo: 147

MURY napisal/-a:Na svoji 147mjet imam nastavljive amortizerje od nowiteca +18col in lahko samo rečem da je super.
No, potem jo pa kar predstavi v galeriji, da vidmo, če tud izgleda super. :wink:
tomazic
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 102
Pridružen: Ne Jun 22, 2008 7:08 pm

Tudi jaz se bom počasi odločam za zamenjavo amortizerjev+fedrov, ker gredo počasi rakom žvižgat...pa me zanima, kolko je T.I podvozje nižje od originala?
Ker me zanima, za kolko se bo Alfica usedla z -30 oz -45mm fedri..
bostjanluk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 192
Pridružen: Po Mar 03, 2008 4:12 pm

baje za 15 mm
Kakšne nameravaš dat?
pravi alfist hodi peš
matgo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: To Apr 29, 2008 3:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: gorenjska dežela

Sem v fazi nakupa sledečega kompleta vzmetenja Eibach ProSystem Fahrwerk za mojo 156 1.9 jtd SW TI! Zdej mi pa ni najbolj jasn,pa če mi zna kdo razložit kaj naj bi pomenil v angleščini napisan: WITHOUT BLINKER RACK ???? To namreč piše na alfisti.net,ko daš spletno stran v angleščino,pa mi ne uspe ugotovit kaj naj nebi bilo zraven kompletnega vzmetenja! Če se komu sanja, mu bom za info zelo hvaležen!!

Link tele zadeve:

http://shop.alfisti.net/product_info.ph ... ts_id=1145
Lp, matgo

http://www.forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=14244

Za vsazga drifterja nek robnik raste. Tist k ga še ni najdu ga pa še bo.
Uporabniški avatar
the_febo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 468
Pridružen: Sr Okt 13, 2004 4:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bled

mislim da je to nov-nadomesten smernik, ki se montira pod/nad letvico na sprednjem odbijaču ker je avto pač nižji( nek zakon ki predpisuje višino smernikov v Nemčiji?)... lahko pa da se motim :)
cuore sportivo
Slika
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

the_febo napisal/-a:mislim da je to nov-nadomesten smernik, ki se montira pod/nad letvico na sprednjem odbijaču ker je avto pač nižji( nek zakon ki predpisuje višino smernikov v Nemčiji?)... lahko pa da se motim :)
Boš imel kar prav :wink:
Uporabniški avatar
Sheteentz
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe Mar 14, 2008 2:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Posavje

Po dolgem cajtu sem le ugotovil, da imam na 156 SW Votgland fedre in zdej bi vas vprašal glede kvalitete teh zadev in s katero firmo se jih po kvaliteti da primerjat.

Bemomast, prodajalec je lepo zamolčal, da so gor tile fedri, na srečo sem pa našel tüv certifikat, da imam vsaj nekaj, če naredim kakšno pizdarijo - čeprav mi samo certifikat en k*rc koristi, ne?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Homologirat... čimprej... če imaš TÜV rabiš še potrdilo o strokovni vgradnji... kar zna bit mal problem, ampk vse se da rešit :D
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

Sheteentz napisal/-a:Po dolgem cajtu sem le ugotovil, da imam na 156 SW Votgland fedre in zdej bi vas vprašal glede kvalitete teh zadev in s katero firmo se jih po kvaliteti da primerjat.

Bemomast, prodajalec je lepo zamolčal, da so gor tile fedri, na srečo sem pa našel tüv certifikat, da imam vsaj nekaj, če naredim kakšno pizdarijo - čeprav mi samo certifikat en k*rc koristi, ne?
Vogtland je v rangu eibacha, KW, H&R...
Koni sport kit je naprimer z vogtlandovimi vzmetmi.
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Sheteentz napisal/-a:Po dolgem cajtu sem le ugotovil, da imam na 156 SW Votgland fedre in zdej bi vas vprašal glede kvalitete teh zadev in s katero firmo se jih po kvaliteti da primerjat.

Bemomast, prodajalec je lepo zamolčal, da so gor tile fedri, na srečo sem pa našel tüv certifikat, da imam vsaj nekaj, če naredim kakšno pizdarijo - čeprav mi samo certifikat en k*rc koristi, ne?
ce imas certifikat das vpisat v homo. kartocen. strosek vpisa je 35eur.

LP
Odgovori
  • Informacija