Namreč imam probleme z mojimi eibachi in mislim da nekako niso dobri, saj se mi je avto spustil za cca -50 do -60 mm na zadnji osi, spredaj pa kot se je moralo za -35mm
In sedaj glede reklamacije (ebay) oni meni zatrjujejo, da imam probleme z "bumpstops " ( če jaz to zastopim so to tisti gumjasti omejevalci ), ki pa po mojem ne določajo višine avta!
Namreč imam probleme z mojimi eibachi in mislim da nekako niso dobri, saj se mi je avto spustil za cca -50 do -60 mm na zadnji osi, spredaj pa kot se je moralo za -35mm
In sedaj glede reklamacije (ebay) oni meni zatrjujejo, da imam probleme z "bumpstops " ( če jaz to zastopim so to tisti gumjasti omejevalci ), ki pa po mojem ne določajo višine avta!
lp
bumstops ali udarne gumice, ti lahko tudi omejijo višino avta,če jih imaš preveč ˝nametanih˝ na batnici...lahko pa je mislil tudi udarne kape ,ki pa jih ima vsak avto ,vendar to nebi smel biti takšen velik problem,,poglej ali avto naseda na te gumice/kape in boš takoj prišel do dejstva, ali je to res krivo...vendar koliko razumem bi tebi moral pasti za 35mm padel ti pa je 50-60mm zadaj?
Da....padel mi je zadaj za cca 50 do 60 mm!! (pro kit!!)
Kakor jaz razumem bi mi te udarne gumice kvečjemu lahko omejile koliko se avto spusti (manj kot predvideva feder) , torej bi moral gumice odrezati / skrajšati da nebi zabijalo oz. sedelo na gumicah.
Meni pa se je avto preveč spustil!
Z original fedri pa je bil normalno visok ( kot terenec)
ali je lahko krivo še kaj drugega na vzmetenju, da je avto preveč padel zadaj, ali je razlog lahko edino v fedrih??
147FreaK napisal/-a:
Gricko napisal/-a:Eno vprašanje
kaj je to "bumpstops "
Namreč imam probleme z mojimi eibachi in mislim da nekako niso dobri, saj se mi je avto spustil za cca -50 do -60 mm na zadnji osi, spredaj pa kot se je moralo za -35mm
In sedaj glede reklamacije (ebay) oni meni zatrjujejo, da imam probleme z "bumpstops " ( če jaz to zastopim so to tisti gumjasti omejevalci ), ki pa po mojem ne določajo višine avta!
lp
bumstops ali udarne gumice, ti lahko tudi omejijo višino avta,če jih imaš preveč ˝nametanih˝ na batnici...lahko pa je mislil tudi udarne kape ,ki pa jih ima vsak avto ,vendar to nebi smel biti takšen velik problem,,poglej ali avto naseda na te gumice/kape in boš takoj prišel do dejstva, ali je to res krivo...vendar koliko razumem bi tebi moral pasti za 35mm padel ti pa je 50-60mm zadaj?
Gricko napisal/-a:Da....padel mi je zadaj za cca 50 do 60 mm!! (pro kit!!)
Kakor jaz razumem bi mi te udarne gumice kvečjemu lahko omejile koliko se avto spusti (manj kot predvideva feder) , torej bi moral gumice odrezati / skrajšati da nebi zabijalo oz. sedelo na gumicah.
Meni pa se je avto preveč spustil!
Z original fedri pa je bil normalno visok ( kot terenec)
ali je lahko krivo še kaj drugega na vzmetenju, da je avto preveč padel zadaj, ali je razlog lahko edino v fedrih??
147FreaK napisal/-a:
Gricko napisal/-a:Eno vprašanje
kaj je to "bumpstops "
Namreč imam probleme z mojimi eibachi in mislim da nekako niso dobri, saj se mi je avto spustil za cca -50 do -60 mm na zadnji osi, spredaj pa kot se je moralo za -35mm
In sedaj glede reklamacije (ebay) oni meni zatrjujejo, da imam probleme z "bumpstops " ( če jaz to zastopim so to tisti gumjasti omejevalci ), ki pa po mojem ne določajo višine avta!
lp
bumstops ali udarne gumice, ti lahko tudi omejijo višino avta,če jih imaš preveč ˝nametanih˝ na batnici...lahko pa je mislil tudi udarne kape ,ki pa jih ima vsak avto ,vendar to nebi smel biti takšen velik problem,,poglej ali avto naseda na te gumice/kape in boš takoj prišel do dejstva, ali je to res krivo...vendar koliko razumem bi tebi moral pasti za 35mm padel ti pa je 50-60mm zadaj?
Tako kot sem prej že omenil gumice ti omejijo padanje avta lahko , torej ti pade lahko manj kot drugače ,pri tebi pa je drugi problem ,da tu niso več gumice krive saj ti je padel več kot bi moral.
Lahko se je zgodilo dvoje, da imaš prednje fedre od pro-kita zadnje pa ki od sportline kita... nevem... ali pa je fedra kot fedra preveč skup zlezla kar je tudi vrjetno... kolega je imel drugačen problem in je montiral nove eibache na novo X6-ko dober centimeter je samo padel avto , od navedenih 30mm in še to ,da so mu poslali 4 zadnje vzmeti torej je moral čakati na sprednje in zadnje poslati nazaj en par.
Tudi jaz se bom počasi odločam za zamenjavo amortizerjev+fedrov, ker gredo počasi rakom žvižgat...pa me zanima, kolko je T.I podvozje nižje od originala?
Ker me zanima, za kolko se bo Alfica usedla z -30 oz -45mm fedri..
Sem v fazi nakupa sledečega kompleta vzmetenja Eibach ProSystem Fahrwerk za mojo 156 1.9 jtd SW TI! Zdej mi pa ni najbolj jasn,pa če mi zna kdo razložit kaj naj bi pomenil v angleščini napisan: WITHOUT BLINKER RACK ???? To namreč piše na alfisti.net,ko daš spletno stran v angleščino,pa mi ne uspe ugotovit kaj naj nebi bilo zraven kompletnega vzmetenja! Če se komu sanja, mu bom za info zelo hvaležen!!
mislim da je to nov-nadomesten smernik, ki se montira pod/nad letvico na sprednjem odbijaču ker je avto pač nižji( nek zakon ki predpisuje višino smernikov v Nemčiji?)... lahko pa da se motim
the_febo napisal/-a:mislim da je to nov-nadomesten smernik, ki se montira pod/nad letvico na sprednjem odbijaču ker je avto pač nižji( nek zakon ki predpisuje višino smernikov v Nemčiji?)... lahko pa da se motim
Po dolgem cajtu sem le ugotovil, da imam na 156 SW Votgland fedre in zdej bi vas vprašal glede kvalitete teh zadev in s katero firmo se jih po kvaliteti da primerjat.
Bemomast, prodajalec je lepo zamolčal, da so gor tile fedri, na srečo sem pa našel tüv certifikat, da imam vsaj nekaj, če naredim kakšno pizdarijo - čeprav mi samo certifikat en k*rc koristi, ne?
Sheteentz napisal/-a:Po dolgem cajtu sem le ugotovil, da imam na 156 SW Votgland fedre in zdej bi vas vprašal glede kvalitete teh zadev in s katero firmo se jih po kvaliteti da primerjat.
Bemomast, prodajalec je lepo zamolčal, da so gor tile fedri, na srečo sem pa našel tüv certifikat, da imam vsaj nekaj, če naredim kakšno pizdarijo - čeprav mi samo certifikat en k*rc koristi, ne?
Vogtland je v rangu eibacha, KW, H&R...
Koni sport kit je naprimer z vogtlandovimi vzmetmi.
Sheteentz napisal/-a:Po dolgem cajtu sem le ugotovil, da imam na 156 SW Votgland fedre in zdej bi vas vprašal glede kvalitete teh zadev in s katero firmo se jih po kvaliteti da primerjat.
Bemomast, prodajalec je lepo zamolčal, da so gor tile fedri, na srečo sem pa našel tüv certifikat, da imam vsaj nekaj, če naredim kakšno pizdarijo - čeprav mi samo certifikat en k*rc koristi, ne?
ce imas certifikat das vpisat v homo. kartocen. strosek vpisa je 35eur.