Jaz sem imel Bilsteine in Eibach na zacetku in ni bilo za nimakomr. Plavalo in zabijalo. Zdaj z KWji 5x bolje.mihecmiha napisal/-a:Jaz imam Bilstein B4 in Pro kit pa zaenkrat ni nikdar zabilo. Je pa res, da precej pazim, kam zapeljem in kako. Za ta denar top izbira...
Meni je bila dolgo časa kombinacija B8 in eibach super, sedaj mi je pa začela alfa plavat pri visokih hitrostih in na luknjah začela zabijat več kot včasih.Creed napisal/-a:Jaz sem imel Bilsteine in Eibach na zacetku in ni bilo za nimakomr. Plavalo in zabijalo. Zdaj z KWji 5x bolje.mihecmiha napisal/-a:Jaz imam Bilstein B4 in Pro kit pa zaenkrat ni nikdar zabilo. Je pa res, da precej pazim, kam zapeljem in kako. Za ta denar top izbira...
LP
Spredaj je treba dat narazen zgornjo roko, volansko letev, pa še kaj? Če prav zastopim je pri menjavi samo feder, dovolj prostora (ko odšraufaš amortizer zgoraj), da samo nagneš amortizer in zamenjaš fedro, brez da daješ amortizer z pestom vred dol? Al mora to v vsakem primeru stran?Scremer napisal/-a:Sej ni nič posebnega. Zadaj bodo edini problem zarjaveli vijaki in predno to spraviš narazen se znaš kar nekaj časa za(je)bavat. Sicer pa samo odviješ vijak od vzdolžne roke, odviješ vijak, ki drži obe prečni roki, odviješ vijake na vrhu koloteka, odstraniš zavorno čeljust, ali pa odklopiš cev in zajlo od zavore... Odvisno pač koliko stvari bi rad potegnil dol. Pesta se ne dotikaj, ker boš uničil ležaj, to je pa to. Ko imaš zadevo zunaj, potem na vrhu odviješ samo še matico (zato boš rabil poseben ključ/gidoro, ker je zelo malo prostora in z običajnim orodjem ne prideš zraven), ki drži šalčko z vzmetjo na svojem mestu. Pa ne delat ravno v tem vrstnem redu kot sem napisal, ampak prej poskrbi za zavore, odvij vse v spodnjem delu in potem na koncu še vijake (mogoče je samo ena matica, se ne spomnim več dobro) na vrhu koloteka. Dostop do njih je mogoč iz prtljažnika.
Spredaj je tudi kar nekaj vijakov, ampak po mojih izkušnjah niso bili tako zarjeveli in gre dokaj lepo narazen. Zataknit se ti zna pri "inbus" vijaku, ki stiska pesto na amortizerju. Če se ti inbus zavrti, bo treba nekaj živcev in volje, da ga odviješ. Jaz osebno bi verjetno potegnil kar cel komplet dol s pestom, samo zavorne čeljusti bi odvil. Če boš pa menjal še amortizerje, potem bo pa potrebno vijak odvit. Mala malca.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov