Vzmeti Eibach ali kaj podobnega

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kje si jih kupil in koliko si dal?
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

mihecmiha napisal/-a:Jaz imam Bilstein B4 in Pro kit pa zaenkrat ni nikdar zabilo. Je pa res, da precej pazim, kam zapeljem in kako. Za ta denar top izbira...
Jaz sem imel Bilsteine in Eibach na zacetku in ni bilo za nimakomr. Plavalo in zabijalo. Zdaj z KWji 5x bolje.

LP
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

:lol:

Važno da so rezultati konsistentni :D
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Dal 240 evrov na IT ebayu... Verjamem pa da je z KW 5x boljše, je tudi cena 5x višja :D
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Ja cena je bla über shity :)
Uporabniški avatar
HyperJack
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 589
Pridružen: Po Okt 18, 2010 12:15 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147
Kraj: Tam kjer so medvedi
Kontakt:

Pismu, sej -35mm je že nizko, sam če je že tako nizko, bi šlo lahko še nižje...
Bi kupil gevinde, sam spet dilema kaj, morda FK? vržem tiste fedre dol, pa Eibach gor? ima to sploh smisel...malo sem v dilemi kaj kupiti :S?

LP
Manj komentarjev kot dobiš pod svoj avto, lepši je.... saj ni stvari ki bi ti jo lahko skritizirali..word!
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

bi še kdo mel eibache iz tu:

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3095.html

zaenkrat sma 2, oz če bi mel kdo kaj drugega

(ne najdem teme za naročanje iz te strani)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
NejcZ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jan 14, 2011 12:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Ma kdo kak link za navodila za menjavo pri fedr in amortizerjev pri 156ki? Predvsem zadaj izgleda zabavno :P
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Sej ni nič posebnega. Zadaj bodo edini problem zarjaveli vijaki in predno to spraviš narazen se znaš kar nekaj časa za(je)bavat. Sicer pa samo odviješ vijak od vzdolžne roke, odviješ vijak, ki drži obe prečni roki, odviješ vijake na vrhu koloteka, odstraniš zavorno čeljust, ali pa odklopiš cev in zajlo od zavore... Odvisno pač koliko stvari bi rad potegnil dol. Pesta se ne dotikaj, ker boš uničil ležaj, to je pa to. Ko imaš zadevo zunaj, potem na vrhu odviješ samo še matico (zato boš rabil poseben ključ/gidoro, ker je zelo malo prostora in z običajnim orodjem ne prideš zraven), ki drži šalčko z vzmetjo na svojem mestu. Pa ne delat ravno v tem vrstnem redu kot sem napisal, ampak prej poskrbi za zavore, odvij vse v spodnjem delu in potem na koncu še vijake (mogoče je samo ena matica, se ne spomnim več dobro) na vrhu koloteka. Dostop do njih je mogoč iz prtljažnika.

Spredaj je tudi kar nekaj vijakov, ampak po mojih izkušnjah niso bili tako zarjeveli in gre dokaj lepo narazen. Zataknit se ti zna pri "inbus" vijaku, ki stiska pesto na amortizerju. Če se ti inbus zavrti, bo treba nekaj živcev in volje, da ga odviješ. Jaz osebno bi verjetno potegnil kar cel komplet dol s pestom, samo zavorne čeljusti bi odvil. Če boš pa menjal še amortizerje, potem bo pa potrebno vijak odvit. Mala malca.
Uporabniški avatar
folc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1356
Pridružen: Ne Jul 01, 2012 6:32 pm
Vozilo: AR 156 SW 1,9 JTDm 110kW 150KM l'05
Kraj: Nekje med NG in Tolminom :)

točno tako nobena umetnost, mogoče ti bodo preglavice delala samo vijaka na zadnjih stabilizatorjih, v mojem primeru sta bila zelo rjava, na koncu čeprav nista imela nič lufta sem kar nove nabavil je pa res 21€ / komad
za spredaj pa mala malca podoben postopek
Alfa Romeo .. time to stop looking and start touching :D
Uporabniški avatar
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 697
Pridružen: So Feb 27, 2010 9:59 pm

Creed napisal/-a:
mihecmiha napisal/-a:Jaz imam Bilstein B4 in Pro kit pa zaenkrat ni nikdar zabilo. Je pa res, da precej pazim, kam zapeljem in kako. Za ta denar top izbira...
Jaz sem imel Bilsteine in Eibach na zacetku in ni bilo za nimakomr. Plavalo in zabijalo. Zdaj z KWji 5x bolje.

LP
Meni je bila dolgo časa kombinacija B8 in eibach super, sedaj mi je pa začela alfa plavat pri visokih hitrostih in na luknjah začela zabijat več kot včasih.

Pa sem približno leto nazaj dal amortizerje obnoviti (na enem mi je en ventil spustil) in trdoto na tovarniško od b8. :?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pol je očitno vse isto sranje... :/
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Kaj pa vem, ta nov Q5 se kr dobr pelje....
Uporabniški avatar
NejcZ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jan 14, 2011 12:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Scremer napisal/-a:Sej ni nič posebnega. Zadaj bodo edini problem zarjaveli vijaki in predno to spraviš narazen se znaš kar nekaj časa za(je)bavat. Sicer pa samo odviješ vijak od vzdolžne roke, odviješ vijak, ki drži obe prečni roki, odviješ vijake na vrhu koloteka, odstraniš zavorno čeljust, ali pa odklopiš cev in zajlo od zavore... Odvisno pač koliko stvari bi rad potegnil dol. Pesta se ne dotikaj, ker boš uničil ležaj, to je pa to. Ko imaš zadevo zunaj, potem na vrhu odviješ samo še matico (zato boš rabil poseben ključ/gidoro, ker je zelo malo prostora in z običajnim orodjem ne prideš zraven), ki drži šalčko z vzmetjo na svojem mestu. Pa ne delat ravno v tem vrstnem redu kot sem napisal, ampak prej poskrbi za zavore, odvij vse v spodnjem delu in potem na koncu še vijake (mogoče je samo ena matica, se ne spomnim več dobro) na vrhu koloteka. Dostop do njih je mogoč iz prtljažnika.

Spredaj je tudi kar nekaj vijakov, ampak po mojih izkušnjah niso bili tako zarjeveli in gre dokaj lepo narazen. Zataknit se ti zna pri "inbus" vijaku, ki stiska pesto na amortizerju. Če se ti inbus zavrti, bo treba nekaj živcev in volje, da ga odviješ. Jaz osebno bi verjetno potegnil kar cel komplet dol s pestom, samo zavorne čeljusti bi odvil. Če boš pa menjal še amortizerje, potem bo pa potrebno vijak odvit. Mala malca.
Spredaj je treba dat narazen zgornjo roko, volansko letev, pa še kaj? Če prav zastopim je pri menjavi samo feder, dovolj prostora (ko odšraufaš amortizer zgoraj), da samo nagneš amortizer in zamenjaš fedro, brez da daješ amortizer z pestom vred dol? Al mora to v vsakem primeru stran? :)
Odgovori
  • Informacija