Raznorazne okvare / težave – Giulietta

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Preveri, da imaš za vso debelejšo kablažo dovolj prostora v cevi na prehodu iz karoserije v prtljažna vrata. ČE bo gneča s kabli, bo takoj vse s5 potrgalo.
gm80
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe Dec 09, 2011 10:09 am

Točno to me skrbi, zato tudi sprašujem.
Trenutno je vse skupaj povito z izolir trakom in je zelo togo. To je najbrž tud razlog, da se je ponovno strgalo.
Najdebelejša žica je zgolj ena na vsaki strani in ne bo predstavljalo neke razlike. Razliko bi naredil z najtanjšimi, samo manj od 0.75mm2 vseeno ne bi dajal.
mifek
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: To Apr 14, 2015 10:09 pm

Jaz sem vse podaljšal in je mir zaeenkrat 8)
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

capocapo napisal/-a:Se še komu zdi nenormalno, da se pri bi-xenonu z AFS pri Giulietti letnik 2018 ob vožnji po mestu, če zapeleš čez jašek oz. kakšno luknjo-spoj ali pa na avtocesti narahlo in na kratko zavibrira luč ? Dogaja se mi, da ob vožnji neglede na kje (mesto-avtocesta) skozi spoje, jaške itd. narahlo zatrese svetilni snop luči. Najbolj je to opazno na desni luči, na levi pa nevem ker ne sveti tako visoko da bi obsvetlila kakšen svetlobni znak.
Menjaj žarnico
Tokrat bi se zadeve lotil sam s silikonskimi finožičnimi vodniki, pa me zanima, če kdo ve kakšne debeline so vodniki?
Ne uporabljaj silikonskih dratov v avtu ker so preslabo odporni na drgnjenje.
Kaj so na servisu delali ne vem, ker so vse skupaj polimali z izolir trakom.
Izolir trak ni primeren za uporabo v avtoelektriki. Požirke s zalivno maso ki zadihta vodnik so - pogojno dovoljene. Kable se naj bi krimpalo, vendar če znaš dobro lotati je to načeloma ok.
Skrbi me le za gretje šipe, ker je edina stvar z veliko porabo in daljšim časom delovanja, ampak glede na 30A varovalko bi moralo biti 2x2.5mm2 tud dovolj (razen, če je ena žica + in druga - ).
30A je 4mm2 min.
gm80
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe Dec 09, 2011 10:09 am

Kaj predlagaš namesto silikonskih, če niso primerni?
Ta kit od Sencom, s katerim večina popravlja vsebuje silikonske vodnike http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :8890.html

Glede izolir traku: Z izolir trakom so povite vse žice skupaj. Kaj je notri ne vem. To, da bi zalotan del samo povili z izolir trakom na uradnem servisu si ne upam niti pomisliti.
Jaz sem jih mislil krimpati s temi spojkami https://www.ic-elect.si/kab-spojka-0-25-1-5mm2-rd.html

Ja, vem da za 30A rabiš 4mm2 žico, ampak tukaj sta dve 2.5mm2 (obe za gretje stekla). Predvidevam, da gre minus preko mase. Našel sem tudi specifikacije od zgornjega kompleta in vsebuje žice od 0.5 do 2.5mm2.

Edit: Si mi dal misliti s tem, da rabiš 4mm2 za 30A. Vse jasno, rabiš tudi kabel varovat, samo v avto industriji se nekako ne držijo standardov, ker gledajo na vsak cent. Skoraj prepričan sem, da originalno ni vgrajen 4mm2 vodnik. Bom nabavil še tist meter 4mm2 žice, pa bom videl kaj je sedaj vgrajeno.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Kaj predlagaš namesto silikonskih, če niso primerni?
Finožični pvc. Kabli rabijo biti tudi v zaščitni cevi če se le da.
Ta kit od Sencom, s katerim večina popravlja vsebuje silikonske vodnike
Silikon ima prednost samo kjer je zahtevana temperaturna odpornost - peči ipd. Ostalo tega ne potrebuje in ima pvc boljše karakteristike. Npr, če boš podrgnil silikonski kabel ali pa ga samo na rahlo prerezal ga lahko celega odpreš, saj razpoka leze naprej.
Glede izolir traku: Z izolir trakom so povite vse žice skupaj. Kaj je notri ne vem. To, da bi zalotan del samo povili z izolir trakom na uradnem servisu si ne upam niti pomisliti.
Izolir trak za povijat žice je ok - tako da se držijo skupaj, ne kot izolacijo. Spoji naj bi se krimpali. Izvedba pa je odvisna od tistega ki dela. Lotanje ima svoje probleme, načeloma pa drži.
Jaz sem jih mislil krimpati s temi spojkami https://www.ic-elect.si/kab-spojka-0-25" onclick="window.open(this.href);return false; ... m2-rd.html
Probaj koliko držijo, ene so zelo žalostne glede tega. Malo potegneš in razpade.
Ja, vem da za 30A rabiš 4mm2 žico, ampak tukaj sta dve 2.5mm2 (obe za gretje stekla). Predvidevam, da gre minus preko mase. Našel sem tudi specifikacije od zgornjega kompleta in vsebuje žice od 0.5 do 2.5mm2.
Vsaka 2.5 bi morala imeti svojo 20A varovalko, samo to je italjan tako da ...
Sicer pa preveri kaj je na stvari. Minusi gredo na šasijo, samo pri vratih je to včasih vprašljivo.
Edit: Si mi dal misliti s tem, da rabiš 4mm2 za 30A. Vse jasno, rabiš tudi kabel varovat, samo v avto industriji se nekako ne držijo standardov, ker gledajo na vsak cent. Skoraj prepričan sem, da originalno ni vgrajen 4mm2 vodnik. Bom nabavil še tist meter 4mm2 žice, pa bom videl kaj je sedaj vgrajeno.
Za 30A rabiš minimalno 3.2mm2, odvisno tudi od tega kako v vročem okolju je žica in ali je na prostem ali v snopu drugih.
Je pa 2.5mm2 dosti bolj gibljiva in tudi manj se lomi. Če je že sedaj 2.5 se ne sekiraj, ne rabiš komplicirat s 4 ker ni nič boljše drugje. Sam bi dal manjšo varovalko in to je to.
Verjetno so vse skupaj dali na 30A, videli da se nič smodi in rekli da je to - to. Sam bi dal notri 20A varovalko, samo ta se lahko smodi ker je obremenjena na meji in potem zakuri podnožje, naredil pa nisi nič. ](*,)
Lahko bi tudi upošteval, če se en kabel pregrize, pa sta oba spojena na koncu, tudi drugi potem dovaja tok in potem je mogoče mogoče zaloge dovolj da vrže varovalko. Mogoče pa ni in gre avto v dim. Karkoli je preko stikala načeloma proizvajalcev ne sekira preveč. Npr. alternator in zaganjač sta stalno pod napetostjo iz akkuja. Zaganjač ima kontaktor, alternator pa samo diode. Za proizvajalca je to "Ok"

Na kratko, ne kompliciraj preveč, samo zamenjaj s istim in se vozi naprej.
gm80
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe Dec 09, 2011 10:09 am

Ja, saj vem da kompliciram. Ko nekaj delam rad naredim dobro. Načeloma lahko samo pospajkam, čez bužirko in čakam kdaj se bo zadeva ponovila.

Silikon ima tudi prednosti pri nizkih temperaturah in ne le visokih.
Klasični pvc vodniki niso primerni za nizke temperature (le do -5°C za gibno vgradnjo)
Našel sem še LifY vodnike, ki so bolj fleksibilni in tudi primerni za nižje temperature, nisem pa še nikoli delal z njimi.

Imaš kaj izkušenj s silikonskimi vodniki? Koliko so dejansko mehansko občutljivi? Po specifikacijah so načeloma namenjeni za gibno vgradnjo.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

še na vseh avtih sem samo prispajkal kabel in ga s tem podaljšal, pomembno je da spoj ni na pregibu in ga spraviš v ravne dele, ker drugače bo šlo takoj za spojem nazaj falit, daš takega kot je in ni problemov za par let. Tisti kit naredi točno to: spoje prestavi iz pregiba v karoserijo in zato deluje. Če boš večal premere kablov jih zelo verjetno niti ne boš spravil več na mesto, ker ponavadi so te zadeve na mm.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Silikon - 10 let v pregibu vrat avta - kabel za štedilnik 2.5mm2 za zvočnike, še dela. Prejšnji je shodil na pregibu po ~10 letih.
Obnese se, samo zaupal pa nebi kaj preveč. Za štromarijo, hmm.

Silikon, koliko je odporen na nizke ne vem, lahko da dobiva majhne razpoke. Kabli ratajo enako trdi kakor tisti iz pvc, pri 90 pa so pvc špaget, silikon pa nekako enak.

Če ti je shodilu na pregibu, ti bo še enkrat. Snop mora biti narejen tako da se gib razporedi na večjo dolžino kabla.
Bolj fino pleten drat načeloma zdrži več: Samo problem se pojavi ker se baker s pregibi trša in potem poči, to imaš interne lome. Zunaj pa zgleda vse ok. To diagnosticirat včasih je čista nočna mora, ker vidno ni, enkrat dela, enkrat ne dela. Ponavadi kaj takega odpove ravno pri konektorju oz. na spoju.
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

Danes se mi je zjutraj prižgala lučka engine failure.

Po priklopu na tester je napaka:
ECM: P1064-71
Cylinder 4 UniAir actuation electrovalve signal - Actuator stuck.

Včeraj je bil delan servis in je šel isti model svečk noter samo da je pisalo NKG in ne FPT (NKG). Tako da sem seveda na servisu poslušal, da svečke niso prave. Da je ziher to.
Po prebiranju napake pa, da je Motul kriv, ker je zdaj šel drugi interval noter. Da naj ob ponovitvi napake menjam nazaj na Selenijo.
Jaz pa opažam, kak je Motul dost manj zamazan konec servisnega intervala proti Seleniji.

Z računalnikom so naredli prepihavanje multiair enote. Sam pa sem na internetu odkril, da bi lahko to bil tudi filter olja pred multiair enoto. Ker se je dejansko napaka pojavla na za 4. filter pa je na pri 1..

Ima kdo kako idejo? Podobno težavo?

Verjetno bom probal ta filter zamenjat.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če je slabo olje ne veže toliko smeti nase in je po intervalu svetlejše.
Kako je umazano pač ni mera kvalitete.
Uporabniški avatar
LiLo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: So Okt 02, 2010 8:52 am
Vozilo: Giulietta QV TCT LE #141

Pri MultiAir motorju olje ne opravlja samo naloge varovanja motorja pred obrabo, ampak tudi odpiranje ventilov. Če je eno olje super za varovanje motorja proti obrabi, to še avtomatsko ne pomeni, da je dobro tudi za odpiranje ventilov. Oziroma drugače, MultiAir ima nastavljeno odpiranje ventilov tako, da s Selenio dobro deluje. Če daš notri kaj drugega, pa lahko da deluje super, lahko pa da ne. Problem je, ker to načeloma ugotoviš na dolgi rok.
Kakšen riziko je pa kdo pripravljen prevzeti, pa je stvar posameznika.
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

Vemo pa vsi, da Selenia skriva dataSheat za olje, tako da kvalitete primarjet ni možno. Seveda pa to ne pomeni kak se MultiAir obnaša z njim. To pa dam prav.
Pa tudi priporočeno olje tovarniško ni vedno najboljše. Lep primer je Focus RS. Ko so imeli težave s tovarniškim Ford oljem in je potem prišla direktiva iz tovarne, da morejo Castrol nalivat.

Pa prosim pustimo temo olja, ker je že ena na foromu.
Raje bi imel kak nasvet kaj bi blo naorbe oz. kak napako rešit.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

kaj dosti tu ni pomoje kot probat zamenjat filter (čeprav, če je filter kriv bi moral imeti napako na vseh 4ih cilindrih). "Čiščenje"multiair enote si že opravil praviš, ostane še menjava enote.

Bom jst pa kar preventivno menjal ta filter sedaj na 70k km, jebemu so ga skril...
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

To sem tudi jaz zasledil med britanci, da jih preventivno menjavajo.

Čiščenje so opravili. Danes se napaka ni ponovila. Bomo vidli v naslednjih dneh. Bi pa ga vseeno rad preventivno menjal.
Je pa stvar taka, da ga v ePeru ni, zdaj bo servis mojster pisal v LJ komercialistu.
Če ga še tam ne bodo znali naročit, bom se obrnil na Avstrijo. Drugače pa pač naročilo na Alfaworkshop.

Ja ideja je, da je za to čtrti cilinder ker je najbolj oddaljen od filtra in tja pride olje nazadnje.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Odgovori
  • Informacija