Dragi Alfisti
Upam, da ste leto ki odhaja preživeli vredu in da vam leto ki prihaja prinese veliko radosti in veselja.
Malo sem pregledal prodajne števile za našo nam ljubo Giulijo in kaj naj rečem - slabo oz. katastrofalno. Ne bom se spuščal ali je avto lep in dober - avto je korekten samo prodajne številke so katastrofa - kar pa sem napovedal že pred letom in več. No sedaj boste poskočili verniki in oboževalci saj bo število statistično registriranih kot prodanih Giulij višja kot 22.000 v letu 2017 - v celem svetu.
No pa odštejmo: vse sponzorske, vse promocijske, vse ki jih vozijo razni šefi in misice, vse ki so registrirane pa se vozijo iz promocije na promocijo iz dogodka na dogodek pa bomo dobili števiko ki je cca 50% nižja - to pa so avti ki jih dejansko vozijo kupci, ostali pa niso v funkciji. No pa saj se vidi kako se prodaja Giulija samo pogledat je treba avto.net, vsak mesec je število ponujenih vse višje, prodaja pa nikakršna.
No to da se dogaja je meni osebno žal, žal mi je znamke ampak kaj hočemo ko je treba € dat pa se pesem konča. Kot sem napovedal: cena je previsoka, opreme je premalo, imidž je preslab, namesto da bi šli z realno prodajno ceno in postopoma z ugledom znamke počasi dvigovali ceno in čez 5 let konkurirali AUDI, BMW in MB so naredili katastrofalno napako ko so cene izenačili, pa še SW nimajo.
Problem prodaje se vidi tudi v napovedi novih modelov - ti se bodo še bolj zamaknili v prihodnost, no osebno pa mislim, da jih sploh ne bo ker ne bo € za razvoj in produkcijo.
Na žalost so kot so napovedali pred leti so vložili v ponovno oživitev blagovne znamke 5 milijard €, so žal te € vložili zelo slabo oz. so jih zapravili po nepotrebnem. Mnogo bolje bi bilo prodati blagovno znamko Nemcem ali pa Kitajcem - glej kaj dela Volvo z Kitajskim lastnikom.
Žal, no mogoče se pa motim.
Vsem srečno novo leto
Janez