sem vozil giulio 110kW z ročnim menjalnikom in 132kW z ZF...izberem vsekakor ZF
res da sem z ZF naredil več km kot z ročnim, vendar se mi je zdel ročni za 2016 letnik zelo slab, lahko bi se reklo slabši od 159 (pa takrat še nisem imel obnovljenega)
Dodaten problem ročnega je še v tem da je tam navor motorja omejen.
Kar se DSG-ja tiče. Če direkt primerjam A4 z S-tronicom in ZF8, je ena in edina prednost na strani DSG-ja da je nekaj milisekund hitrejši pri prestavljanju (če je to sploh res); vse ostalo ga ZF8 šiša na celi črti - mehkejše menjavanje prestav, udobnejše speljevanje (v zadnji generaciji so to pri DSGju izobljšali a je vseeno manj tekoče kot ZF8), boljša umetna pamet, več prestav, precej manj vzdrževanja, višja zanesljivost... skratka ni racionale na strani DSG-ja - žal.
V tem razredu je ročni menjalnik praktično mrtev; v Giuliji se ga cca. 2 leti že niti ne dobi več. Čas gre naprej; in velike aluminijaste obvolanske ročice si upam reč da nudijo več zadovoljstva kot klasična menjalna ročica.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Sicer ne želim, da se dela primerjave med DSG in ZF8, to sta 2 različna menjalnika in 2 različna karakterja.
Kaj je boljše tudi ni pomembno, vsak ima svoje lastnosti, ki nekaterim bolj, drugim manj odgovarjajo.
Meni osebno je robusnost DSG bolj všeč, tukaj gre izključno za osebno prefernco. Vsekakor imam pa še raje ročni menjalnik, predvsem mi vedno ostane v spominu menjalnik iz VAG grupe pri 2.0TFSI motorju (147kw). To je bil zame eden lepših in zabavnejših menjalnikov. Prav užitek ga je bilo vozit.
Bom malo pogledal rabljene (če je kaka pametna) in poskušal pridobit kako malo daljšo testno vožnjo.
AR164TB hvala,dobiš za pivo ......... Alan od uvoza do prevzema tablic 40,000....... kar se tiče pa menjalnika,imam občutek da je bolj tekoče prestavljanje kot v bmwejih.
ima kdo podatke oz info, primerjava stroskov vzdrzevanja 2.0 turbo bencinarja in 2.2 dizla?
pri bencinarju predvidevam svecke vsakih 30.000 km, kaj pa potem pri 120.000 oz. “vecjem” servisu?
Lp
Matej46 napisal/-a:Jaz bi pa vprasal ali kdo pozna kak tunning ali kogarkoli da ima crack oz. da bi lahko naredil izklop proti zdrasavanju?
lp
ti je dal ze Aless linke, drugace ima squadra prek obd adapterja zadevo ki vrze vse asistencne sisteme ven (za vklop rabis potem avto ugasnit in prizgat. To si lahko naredis sam z odstranitvijo 70A varovalke v motornem prostoru pri vetrobranu na desni strani. Tako se tudi avto meri na dynu kjer se ne da vseh 4 koles vrtet.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Squadra ima nek chip kljuc Performans Logger ki si ga nalozis prejo OBD kontakta, ima kdo podatek ce to dela vredu?
Sicer sem na vezi znjimi in pravijo da dela BP. Ko to nalozis lahko izklopis esp, abs, potem imas launch control in se polno nekih stvari, men se zdi top, kaj vi pravte?
lp Matej
Jaz ne rabim chipa, to mam ze, js rabm da se lahko izklopis pripomocke katere se sedaj ne more, to pa
nudi Squadra. Mislil sem ce kdo ve ce deluje ro kar nudijo?
Gledal sem Enigmo videti so vredu ampak oni ti dajo samo 40 HP gor, to sem ze spraseval leta 2017.