Glede primerjave med BMW 3jko (G20) in Giulio. Oba sta imela AT8 menjalnik, 19" gume, aktivno vzmetenje in še celo na enakem modelu gum z enakimi dimenzijami (nov Pirellijev PZero - toplo priporočam vsem ki vozijo 19" na Giulii, precej boljše kot originalne Bridgestonke, saj so tišje (kar 4db po gumi), udobnejše in bolj progresivne na limitu).
Bom naštel lastnosti oz. opažanja enega in drugega ki jih opažam oz. sem jih opazil.
BMW:
- precej več tehnologije in dodatne opreme
- piš vetra pri višjih hitrosti manj izrazit
- bolj kvalitetna stikala v interierju
- materiali v interierju tam-tam z Alfo, mogoče malo boljši
- ko si enkrat v zavoju je izjemno hiter, stabilen in suveren - bolj ko Giulia
- manj se nagiba v zavoju kot Giulia
- a je tudi manj udoben kot Giulia
- rit skoči ven bolj sunkovito oz. manj progresivno kot pri Giulii
- v športnem načinu podvozje postane naporno in daje občutke da te odbija ter ne pobira neravnine dovolj dobro
- volan in odzivnost boljša kot pri prejšnji generaciji, a še vedno povsem drug občutek kot pri Alfi
- delovanje menjalnika v športnem načinu skorajda ni opazno drugačno - Alfa tu opravo boljše delo
Alfa:
- podvozje tišje pobira luknje
- aktivno vzmetenje je precej bolje nastavljeno, saj blaži luknje in nihanja avta opazno bolj suvereno in nudi več udobja
- v dynamic načinu je vzmetenje še vedno nastavljeno tako dobro da je uporabno tudi pri vsakodnevni vožnji, kar za BMWjeve vzmetenje v športnem načinu ne bi mogel reči nikoli
- volan oz. njegova odzvnost, direktnost, in natačnost sta na nedosogljivi ravni za BMW
- razlike med režimi vožnje v Alfi so precej bolj opazni in tej funkciji posledično dajo mnogo večji smisel kot pri BMWju, pri katerem nekih velikih razlik med različnimi režimi ni opaziti
Ko potegneš pod črto je BMW kot celota boljši izdelek ki bolje upraviči svojo ceno. Če k temu dodati izjemno dober odnos v salonu, je jasno zakaj ta model ljudje še vedno kupujejo tako zelo radi.
Kar se pa samo vozne dinamike tiče - Giulia ostaja z naskokom najbolj zabaven avto za vozit - z izjemnim volanom in odličnim "ugrizom" nosu pri vstopu v ovinek, progresivnim prekrmarjenjem in (še vedno) fantastično nastavljenim podvozjem - je tu nepremagljiva. BMW 3 čeprav ne nudi toliko užitkov je vseeno izjemno hiter po ovkinkih, in tako niti ne preseneča da na progi tudi z manj konji (a boljšimi gumami in tršim vzmetnjem in manj nagibanja) zmore postavit boljši čas (linki do krogov spodaj). Verjamem da če bi oba imela enake gume, obal bila brez pogona na vse 4 in imela enako konjev bi bila zelo zelo blizu.
BMW:
https://www.youtube.com/watch?v=6Tfrui1jra8" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa:
https://www.youtube.com/watch?v=xrPudVU4EuQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Vse bistvene podatke o obeh avtih najtede v opisu videa.