Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Za tiste, ki se veliko vozimo ponoči so dobri žarometi zlata vredni. Očitno še nisi vozil vozil z matričnimi, zato tudi take trditve, da so to le igračke pač le kažejo na vpletenost prevelike mere čustev.
Pač alfa bo morala ponuditi nekaj več, kot sedaj, predvsem tudi zaradi dokaj visoke cene, ki jo ne upraviči.
Ta akcija oz reklamiranje je popolnoma logično dejanje, saj tudi z visokimi popusti do 10000€ folk tega ni razgrabil in se še kar svaljkajo po netu.

Mi je pa smešno sploh, ko smo nekateri ob lansiranju modelov trdili ravno to pa so nekateri poznavalci udrihali po nas.
Pač podvozje danes res ni dovolj.
Upam, da bo PSA rešil znamko.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

A giulia ima zanič luči po tvojem ne vem katere uporablja škoda Octavia RS nova ampak kolk sem na hitro pogledal menda led za matrico pa ne vem. In ne svetijo nič boljše. Mi je pa rekel prodajalec na avto Triglavu da na 500x ki ima led luči svetijo boljše kot na Alfi za odtenek. Pa saj je bilo že 100 povedano da jih dobi 2021 potem pa bo prodaja na nivoju zaradi luči. O igračkah nisem imel v mislih luči ampak notranjost kot so virtualni kokpit itd...Bo pa to imela vse 2021 ko prihaja uradna obnova modela ker model 2020 ni obnova ampak samo nujno delo notranjosti, ki je bilo v tem segmentu res pod nivojem. In psa se strinja alfa mora obstati, ker je edina znamka v celotni skupini premium poleg maseratija, ampak slednji ni za množico prodajo. Bomo pa l2021 videli kaj bi potem narobe , ko bo imela vse to kar se jamra?????? Cena ??? Platforma 5 milijard potem bi pa ceno dali 20.000€ nov BMW 3 pa je lahko preko 60.000€ pa je vse ok. Ali Mercedes a klasa iste cene kot giulia itd ... jaz se delno vse strinjam kar napišete ni pa vse tako črno kot se zdi. Proti 159 ali156 je giulia stelvio vesoljski napredek.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

In cene modelov 2020 so zopet zelo visoke, ker gre preprosto povedano za premium izdelek. Sem jih zasledil na italijanskem forumu vse preko 50.000€. To je realnost pričakovati, da bo stelvio 2020 z vso opremo veloce 36.000€ je utopija, kljub temu da ima 35w ksenonke, ki pa po vseh testih svetijo odlično.
ZRow
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne Apr 05, 2015 9:00 pm
Kraj: Novo mesto

@lizard, imas kaksne info, ce bo MY2020 Veloce tudi v celinski Evropi na voljo z zadnjim pogonom? Nekaj YT reviewerjev omenja to varianto. Ali je to spet izkljucno za britanski trg?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Caci: Ne glede na to kakšno mnenje posamezniki delijo glede tega kam gre avomobilski svet; se Alfa kot proizvajalec temu mora prilagoditi če želi prodati dovolj avtov da se povrnejo stroški razvoja - sploh ko je govora o premium razredu kjer so vsi ti dodatki praktično nujni - in tu so pri Alfi absolutno prepočasni - zakaj pa vejo samo oni.

@ZRow: Veloca 280 bencinar bo kot kaže res na voljo tako Q4 kot samo zadnji pogon. Do sedaj je tako bilo npr. v ZDA; medtem ko je RHD trg imel in bo imel tudi vnaprej Giulio brez Q4.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Glede primerjave med BMW 3jko (G20) in Giulio. Oba sta imela AT8 menjalnik, 19" gume, aktivno vzmetenje in še celo na enakem modelu gum z enakimi dimenzijami (nov Pirellijev PZero - toplo priporočam vsem ki vozijo 19" na Giulii, precej boljše kot originalne Bridgestonke, saj so tišje (kar 4db po gumi), udobnejše in bolj progresivne na limitu).

Bom naštel lastnosti oz. opažanja enega in drugega ki jih opažam oz. sem jih opazil.

BMW:
- precej več tehnologije in dodatne opreme
- piš vetra pri višjih hitrosti manj izrazit
- bolj kvalitetna stikala v interierju
- materiali v interierju tam-tam z Alfo, mogoče malo boljši
- ko si enkrat v zavoju je izjemno hiter, stabilen in suveren - bolj ko Giulia
- manj se nagiba v zavoju kot Giulia
- a je tudi manj udoben kot Giulia
- rit skoči ven bolj sunkovito oz. manj progresivno kot pri Giulii
- v športnem načinu podvozje postane naporno in daje občutke da te odbija ter ne pobira neravnine dovolj dobro
- volan in odzivnost boljša kot pri prejšnji generaciji, a še vedno povsem drug občutek kot pri Alfi
- delovanje menjalnika v športnem načinu skorajda ni opazno drugačno - Alfa tu opravo boljše delo

Alfa:
- podvozje tišje pobira luknje
- aktivno vzmetenje je precej bolje nastavljeno, saj blaži luknje in nihanja avta opazno bolj suvereno in nudi več udobja
- v dynamic načinu je vzmetenje še vedno nastavljeno tako dobro da je uporabno tudi pri vsakodnevni vožnji, kar za BMWjeve vzmetenje v športnem načinu ne bi mogel reči nikoli
- volan oz. njegova odzvnost, direktnost, in natačnost sta na nedosogljivi ravni za BMW
- razlike med režimi vožnje v Alfi so precej bolj opazni in tej funkciji posledično dajo mnogo večji smisel kot pri BMWju, pri katerem nekih velikih razlik med različnimi režimi ni opaziti

Ko potegneš pod črto je BMW kot celota boljši izdelek ki bolje upraviči svojo ceno. Če k temu dodati izjemno dober odnos v salonu, je jasno zakaj ta model ljudje še vedno kupujejo tako zelo radi.
Kar se pa samo vozne dinamike tiče - Giulia ostaja z naskokom najbolj zabaven avto za vozit - z izjemnim volanom in odličnim "ugrizom" nosu pri vstopu v ovinek, progresivnim prekrmarjenjem in (še vedno) fantastično nastavljenim podvozjem - je tu nepremagljiva. BMW 3 čeprav ne nudi toliko užitkov je vseeno izjemno hiter po ovkinkih, in tako niti ne preseneča da na progi tudi z manj konji (a boljšimi gumami in tršim vzmetnjem in manj nagibanja) zmore postavit boljši čas (linki do krogov spodaj). Verjamem da če bi oba imela enake gume, obal bila brez pogona na vse 4 in imela enako konjev bi bila zelo zelo blizu.

BMW: https://www.youtube.com/watch?v=6Tfrui1jra8" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa: https://www.youtube.com/watch?v=xrPudVU4EuQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Vse bistvene podatke o obeh avtih najtede v opisu videa.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Se strinjam lizard psa group je pri tem lahko samo v pomoč.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

2021 model ga bo dohitel 100%
marinaio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 440
Pridružen: Sr Okt 31, 2007 12:45 am
Kraj: Koper

PSA jim lahko res ogromno pomaga, bodo pa res neumni, če bodo Giorgio platformo opustili.
Da toliko truda in razvoja vržeš nekam, ne vem...
Današja ekonomija je itak nora.

Visconti zelena :-({|=
chrush
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Po Jun 01, 2009 11:38 am
Vozilo: Alfa Romeo 159, Alfa Romeo Stelvio
Kontakt:

Ali kdo ve, če bo ta zelena na voljo tudi pri nas?
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Od kod pa zdaj to? Giorgio platforme ne bodo zavrgli ravno obratno. Uporabljala se bo za novega maseratija SUV d segmenta ki se bo delala v isti tovarni kot stelvi in giulia. Prav tako bo platforma uporabljena za dodge SUV ne vem modela nek ogromen SUV . Maserati ghibli in quattroporte tudi na podaljšani platformi Giorgio. Za znamke skupne psa pa ne vem. Če bodo imeli v mislih kako večjo novo limuzino bodo sigurno z levim očesom pogledali na Giorgio.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Ne vidim razloga zakaj ta zelena barva ne bi bila na razpolaga pri nas, vse barve morajo biti. Je pa že na Alfa Romeo.ita narejen konfigurator in cene za modele 2020. Lp
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

lizard napisal/-a: MY2020 je sicer dodal nekaj pomembnih stvari, vendar še vedno manjka marsikaj: 360° kamera, led (navadni in/ali matrični, kaj šele laser) žarometi, samodejno parkiranje, virtualni kokpit, HUD display, adaptiven režim vožnjem (kjer se luči in delo motorja/menjalnika prilagajajo vnaprej preko navigacije), pa najde se še marsikaj... Še vedno pa jih čaka izboljšanje določenih stikal/gumbov, več kombinacij pogonov in motorjev, večja paleta motorjev, "mild" hibridizacija (BAHV)
Sicer nima veze ne z Giulio ne s Stelviom, ampak ko to berem, sem lahko samo razočaran nad smerjo, v katero gre avtomobilizem. Namesto, da bi se šlo za užitek v vožnji, postajajo avtomobili vedno bolj podobni pametnim telefonom...vse bolj "pametni", za vedno bolj zabito in nesposobno klientelo :cry:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Razočaran nad katero smerjo?

Da se vsak brezvezen hatchback pelje bolje/hitreje/udobneje kot praktično karkoli primerljivega pred 20 leti?
Da lahko kupiš Golfa, ki po performansah in vozni dinamiki poseka super športnike iz 80ih?
Da je danes 320d zmogljivejši kot prvi M3?

https://www.youtube.com/watch?v=reuPXYMLVCw" onclick="window.open(this.href);return false;

Ampk ne, dejmo se usajat ker hočejo "butasti" kupci več tehnologije in aktivne varnosti...

Res se vprašam, kdo je tu nor.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Nisem še srečal butastega lastnika modernega avta polnega tehnologije, ki bi to tehnologijo znal uporabljat - obratno pa.


Caci napisal/-a:2021 model ga bo dohitel 100%
Eno stvar si zapomni za vse večne čase - nikoli in nikdar ne zaupaj katerikoli napovedi ali načrtu za katerokoli znamko pod okriljem FCA. Dokler avto ne vidiš v salonu in njegov volan trdno držiš v rokah ni zajamčeno popolnoma nič. FCA je velemojster konstantnega spreminjaja oz. če smo natančnejši ukinjaja načrtov. Ravno zradi takega renomeja jim ne verjame in ne zaupa nihče nič in nihče jih tudi ne jemlje resno pri njihovih napovedih.
Koliko milijonov jih stalno mešetarjenje po načrtih stane pa vejo samo oni (v teh izgubljenih milijonih so notri ne samo projekti ki so pobrali sredstva potem pa bili ukinjeni, ampak tudi nezaupanje v delnice, nekredibilnost pri poslovnih partnerjih, in navsezadnje nazupanje kupcev v znamko).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija