Nič niso rekli, po mojem ne vedo bom pa vprašal. Upam, da v Italijo to vedo oz. jaz sem tako preko customerservis fca zadevo javil in so mi odpisali, ter seveda, da se na novem motorju to ne ponovi. Javim če mi uspe zvedeti, lahko pa ugibam sigurno nekaj v bloku motorja,spušča pri tesnilu ročične gredi, napak v materialu lahko tudi napaka v konstrukciji, pritisk visok. Ni pa teh primerov veliko očitno prvi modeli javim, ker mene tudi zanima kaj je šlo narobe.
Po več kot enem mesecu čakanja na nov motor je Italijanom le uspelo. Izgovor covid-19, s ponedeljkov so v lj pričeli z delom. Kaj je bilo narobe s starim ni informacije so me pa tudi iz alfaromecare iz Italije klicali. Povedal sem ji v primeru ponovnih težav zahtevam drugo Alfo giulio. V glavnem potrpljenje potrpljenje je treba imeti z Italijani.
Caci napisal/-a:Mislim pa, da če bi lastniki dizlov 2.2 136 150 in 180-190 sami pogledali orng ko menjujejo gume ali delajo servis bi bilo primerov več. Tako, da če imaste namen kupiti rabljeno s tem motorjem obvezno jo dvigniti dati zaščito motorja dol in pogledati. Ker so stroški veliki .....ali pa kupiti veloce 210 konjev kjer ni tega problema.
Zanimivo, da Veloce nima teh težav, saj gre namreč za enak motor ...
Jaz sem se pogovarjal kakšna 2 meseca nazaj s kolegom, ki dela na Avtotriglavu o težavah s puščanjem olja, pa sem vse eno kupil Giulio dobr teden nazaj, kjer olje mal polzi med motorjem in menjalnikom.
Kljub temu, da sem vedel o tej napaki sem se odločil za nakup. Naredil sem cca 1200km pa je še vedno isto. Dokler malo masti pa če tako ostane je zame cisto ok. Sem pač sprejel riziko, drugače bomo pa šraufali
Ja vsak ve za sebe, če plačaš za avto 20.000€ pa se sprijazneš s tem, da ti pušča motorno olje potem ok. Ampak s tem daš vedeti naprej, da lahko znamka alfa Romeo kot taka dela še naprej take napake in če ga mislijo tako biksati potem gredo po poti Lancia ali pa bo alfa navaden Peugeot. Jaz osebno sem zelo navdušen nad Alfo giulia, če bi izbiral bi jo še enkrat kupil ampak za razliko veloce. Vendar takih stvari si ne morejo in ne smejo privoščiti. Jaz nisem imel samo tega problema še kar nekaj drugih malenkosti je bilo. In ob pogovoru z Italijani, ki so me sami poklicali sem dobil občutek, da je prav ker sem izpostavil problem tega puščanja olja. Mogoče bodo pa čez nekaj časa vsem izven garancije popravili omenjeno težave, če bodo le ugotovili kako ne, da bi menjali motor. Lp
Jaz sem se pogovarjal kakšna 2 meseca nazaj s kolegom, ki dela na Avtotriglavu o težavah s puščanjem olja, pa sem vse eno kupil Giulio dobr teden nazaj, kjer olje mal polzi med motorjem in menjalnikom.
Kljub temu, da sem vedel o tej napaki sem se odločil za nakup. Naredil sem cca 1200km pa je še vedno isto. Dokler malo masti pa če tako ostane je zame cisto ok. Sem pač sprejel riziko, drugače bomo pa šraufali
A ni več v garanciji? Kot vidiš so forumašu "Caci" zaradi tega menjali motor. Če je avto v garanciji imaš zdaj dober argument, da ga tudi tebi. No vprašanje je, če je nov motor boljši oziroma ima odpravljeno to napako... Jaz osebno ne bi bil tako hraber pri nakupu. Ok, če kupuješ 10 let staro Alfo bi sprejel nekaj mezenja olja. Drugače pa popolnoma razumem "Cacija", motor na novem avtu nima kaj spuščati olja, sploh ne na takem mestu kot se to dogaja pri teh motorjih. In izgleda, da je to kar pogosta težava, vprašanje koliko lastnikov še tega sploh ni opazilo..
Se popolnoma strinjam z zadnjim komentarjem na avtu s 55.000 km nima kaj olje puščati. Garancija ja, če je Slovenska bi jo lahko še imela, če pa je iz tujine pa dvomim. Sem pa jasno povedal avto Triglavu in tudi Italijanom tudi, če so mi zamenjali motor in se bodo napake pojavljale še naprej potem sledi zamenjava vozila ali znižanje kupnine ali vrnitev denarja v celoti. Francozu na forumu, ki je imel isto kot jaz še barvo je obupal in si kupil 2019 letnik in glej ga zlomka pojavlja se mu ista napaka, vendar zelo malo puščanja. Bom jaz vprašal v Italijo, če sploh vedo kje je napaka in javim lp.
Zaenkrat po 3 dneh vožnje lahko rečem le samo, da je avto pri pospeševanju mirnejši, motor je bolj uglajen, zakaj pa je tako pa nimam pojma. Olje je puščalo skoraj zagotovo pri semeringu ojnice, zato malo sumim na probleme z ojnico in one tri gredi, ki so zraven. Ampak to je moja domneve za katero me je že opozoril en mehanik pri renaultu, da bi lahko bil problem v ojnici. Če izvem uradno verzijo s strani alfe pa javim. Lp