Nivo motornega olja: 2.2 JTDm

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Najbrž misliš semering ročične gredi.
Ojnica je povezovalni element med križnikom bata in ročično gredjo.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Ja točno to
bernymonty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 9:51 pm

Res je tako kot ste napisali. Jaz sem avto kupil s 223.000km iz Nemčije, tako da ne vem, če ima še garancije, kljub temu, da je bila Novembra stara 4 leta. Sedaj ima že 241.000km pa sem pri 1.servisu očistil sledi olja med motorjem in menjalnikom in do sedaj je vse ok. V Nemčiji je bil avto redno servisiran in lepo estetsko vzdrževan. Je pa res, da sem pri 1 servisu zamenjal vsa jermena, segregator (ki je dostikrat problem olja v zračnem filtru), vseh tekočin vključno s oljem, filtrom in pumpo v menjalniku ter vsemi filtri. To je bilo pri 229.000km, naslednji servis sem naredil na 239.000km in ob pregledu je bilo vse ok. Kaj pa so točno naredili v Nemčiji pa ne vem. Lahko, da ima ta segregator kaj veze s tem?
Alfa Romeo! Brez srca in duše bi bili le stroji.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Fantje 1 leto je minilo od menjave motorja na moji giuliji in ne boste verjeli olje zopet pušča na istem mesto kot pri starem. Vse skupaj je že smešno ti na avto Triglavu lj delajo vse po svojem niti se niso pozanimali zakaj prihaja do tega in kaj je potrebno narediti ko se dobi nov motor. Tak zadeva je ista kot od začetka minilo je 500 dni pa zadeva ni urejena. Samo dve stvari mi ostanejo glede na to da je avto v garanciji 11/2021 zamenjava motorja v celoti ne goli motor kot prej ampak vse v kompletu, ker drugače ti ne bodo znali tega spraviti skupaj, da bo vse ok. Druga možnost pa je da jima avto vrnem in zahtevam preko odvetnika kupnino nazaj.

Temu bom prišle do konca, na motorju po 2018 je manj verjetna ta napak eden kolega mi je rekel, da je problem med blokoma tesnilna masa prvih modelov potem druga varianta, da pride to tega so preveliki tlaki v motorju zaradi preveč regeneracij dpf filtra kratek relaciji posledično se nafta meša z oljem in postane še bolj redko olje sploh če ti vlijejo preveč olja v motor 3.6 l mora biti. Ja zračni filtri če je od olja ni v redu, ker kot pravim prihaja do prevelikih tlakov sploh 2016-2017 ko je separator problem in je 2018 zamenjan z drugačnim. Ampak na moje motorju je novo model in mora biti problem drugod.

V Italiji 100% vedo kaj je problem in, če bi ti gospodje v lj vprašali bi imel težavo ze rešeno tako pa so po mojem mnenju zajebali še 1 motor.

Očitno bom moral nabaviti 2.0 bencin druge ni…. Lp
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

2.2 ima več olja in sicer mislim, da 4,5lit skupaj z menjavo filtra.
Sicer pa lahko preveriš koliko olja je v motorju. A ne?
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Po navodilih selenia 3.6 l tudi potrjeno iz Italije. Pri 4.5 l se ti bo prižgala lučka za preveliko količino olja v motorju … sigurno. Meni se je 1x vendar pri prvem motorju. Ja dve kontroli količine olja sta digitalno ali fizično šipka … No,če bi pa to ugotovil, da niti ne vedo koliko olja gre notri kot se mi je že zgodilo vendar ne v lj, potem pa boljše da vse zaprejo. Pa ne pušča olje od morebitne prevelike količine olja, ker tudi, če bi šlo za min. razliko zaradi mešanja nafte z oljem pri regeneraciji do tega ne bi smelo prihajati. Lp
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

In zakaj potem niso popravili navodil 2021 in napisali 3,6lit?
Navodila 2021 še vedno navajajo 3,9lit + 0,5 v primerju menjave tudi filtra.
Imajo pa različni dizli predpisano drugačno kvaliteto olja.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Jaz gledam navodila selenia in kaže za 136,150 in 180 HP 3.6 l kar so mi tudi potrdili iz Italije…. Za 210 HP pa res kaže 4 l …lp
Uporabniški avatar
mathew
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr Dec 31, 2003 3:25 pm
Vozilo: ex 159,
ex Giulietta
Kraj: Svečina

Pozdravljen,

tu glede puscanje olja je res malce cudno.
Sem prebral tudi tuje forume in bolj kot ne je puscanje olja zelo redka tezava.

Imam 3 kolege z omenjenimi motorji 2 x GIULLIA in 1x Stelvio, seveda vsi dizli in nihce nima omenjenih problemov.
Letniki so med 2017 in 2019 in je ze vsak prevozil vez 100 k KM in pravijo samo tankaj in vozi.

Tudi sam sem imel kar nekaj ALF in lahko samo recem tankaj in vozi, no tam pa tam zatajil EGR in pa na vsake toliko case DPF ampak vse se je dalo resiti.

Tudi sam imam namen v bodoce nabaviti STELVIA.


lp,Matevz
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Ja očitno nimam sreče, me pa čudi da se je problem isti pojavil na novem motorju. Sedaj so mi rekli na avto Triglavu da vlivajo 4.5 l olja v motor in od tega servisa po menjavi motorja je puščanje olja vidno izrazitejše. Iz Italije mi pa tipson ki ve zakaj se gre sporoča da 3.6 l ljudje božji saj niti ne vemo koliko olja gre notri. Oz je po vsej verjetnosti pomembno kako se vozimo relacije ali krajše relacije. Ko sem jaz avto prevzel z novim motorjem je nivo olja kazal na ekranu 1 črtico manj kot Max do servisa po7.000 km je kazala max in takrat je olje toliko puščalo da jaz ne bi več težil ( zelo malo). Po 1 servisu z novim motorjem so mi pa notri dali zopet 4.5 l in olje bolj pušča.
Eh počasi bom obupal s tem avtom predvsem pa z servisom. Lp
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Vsi spletni katalogi (tudi Petronas Selenia) za motorna olja kažejo, da je treba vliti za oljni servis količino: 3,6l. Zakaj ti vlivajo 4,5l (to je kar cca. liter preveč) pa najboljše da vprašaš na servisu.
Mogoče pa ravno iz tega izvira, da ti olje ''rosi'' pri tesnilu.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Res je in sem jim tudi to povedal danes. In vse tiho ke bilo…. To ne moreš verjeti osnovnih stvari ne vejo oz ko bi se vsaj kdo kaj pozanimal tak pa delajo vse po svoje.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Preveril nivo olja na šipki in ugotovil, da je zaradi 4.5 l preveč olja notri. Isto so mi naredili pri stepancicu razen pri Petrovčič v MB mi je prav nalil. Šipka je preko roba od olja in po vsej verjetnosti zaradi tega pušča na kar me je opozoril ravno eden gospod iz Italije.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

V to sem sedaj 100% prepričan da so obakrat zajebali sami motorje na servisih. Me pa samo zanima sedaj morebitna škoda, ki je nastala na novem motorju (tesnila …).
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

zanimivo tole, vec kot 4l ne gre v nobeno jtd giulio, tako da ne vem kaj ga ser**** na avtotriglavu!
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija