Razlika med 150/180/210 JTDm motorji - Giulia

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

Pozdravljeni, sicer trenutno ne kupujem, so druge prioritete v življenju, ampak rad bi razčistll nekaj stvari. Kakšna je razlika med agregati in menjalniki pri 150/180/210 različiha dizla pri giulii. Tunerji namreč oblublajo enak prirastek moči, vse se lahko da na 220HP in enak navor. Kakor razumem imajo potem enak agregat le serijske mape drugačne. Pozna kdo zadevo iz prakse in lahko to potrdi/ovrži?
hvala in lep pozdrav
Mitja
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Vsi motorji so fizično enaki od 136 do 210hp. Enaka turbina (garrett GTD1752), injektorji, CR pumpa, bati, blok, itd itd). Ni treba imet lastnih izkušenj, ampak je sedaj to že splošno znano. Ročni menjalnik je max 450Nm, avtomatski max 500Nm. Tudi bencinarja sta bila do cca konca 2017 fizično enaka - torej 200 konjski serijsko lahko dela tudi z 280 konji. Potem je dobil 200 konjski drugačen hladilnik EGR in nima več balansiranih batov/ojnic/glavne gredi).
Slika
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Dizli z ročnim majo navor omejen na 380Nm. Pa kolko vem ima 210hp dizel vseeno nekaj razlik v primerjavi z ostalimi.

Precej bolj priporočam avt. menjalnik in bencinarja.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 668
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

Bom tukaj napisal ko mi 500Nm zjebe ročni menjalnik :D Zaenkrat lepo dela vse.
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Sej ni noben reku, da ga bo takoj zlomilo :D Običajno so šibke točke sklopke in diferenciali. Sklepam da je pri giulii problem sklopka. Menjalniki sami zdržijo ogromno. Moj menjalnik na 156 je fabrško predviden za 300 Nm pa 2let pa pol že prenaša preko 450 Nm navora brez kakšnih posebnosti. Je pa res, da ga je toliko nad 3k, pod tem je kakih 100 manj :wink:
Slika
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

Ima kdo vec kot 250 km nacipirano?
super
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Bodi brez skrbi, tudi 250HP nima noben brez predelav.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

@Stuhec
Malo bolj podrobno bi lahko vprasal :)
210hp jtdm veloce gre na 245 nekje ce se vse poklopi, bencinarka na vec.
Ali si mislil ce ma kdo 250.000km pa mapirano?
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
alesdrolec
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: Po Okt 20, 2008 6:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kamnik

Razlike so saj že če hitro pogledaš pod havbo že vidiš dve ekspanziji pri 210 konjski...bistvo je da ni vse isto
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

koliko najvec lahko nacipas 180 konjsko , da ne bo nobenih tezav ?
super
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

225 konjev gre bp, to je samo ecu brez kakih mehanskih predelav.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

In to bo razlika zelo opazna?
super
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Opiši kaj misliš s tem "ne bo nobenih težav".
To je namreč zelo relativno.

Vožnja po cesti z občasnim pospeševanjem na polno za nekaj sekund?
Vožnja po avtocesti pri full gasu dlje časa?
Vožnja na dirkališču par krogov?

Če vzameš za mejo temperaturo izpušnih plinov, da ne presežejo 850°C, kolikor je specificirano da turbina zdrži dolgotrajno, potem si pri 210HP ponavadi na meji. Sploh na motorju ki ima malo več kilometrov bodo temperature višje.

V tem primeru ti lahko ob dolgotrajnem priganjanju že poškoduje turbino, če recimo injektorji niso 100% OK, če je mal zapacan sesalni kolektor in motor dobi mal manj zraka, ali če je DPF kej zabasan...

Pri 220-230HP bodo temperature izpušnih plinov že okoli 900°C.
To je OK za občasno izživljanje na cesti, ne pa za dolgotrajne obremenitve.
Od 230HP naprej pa temperature strmo naraščajo.
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Ali je tudi vam serviserjem 2.2 JTDm motorjev poznano, da prihaja do okvar oljnih črpalk?
Na tujih forumih sem zaznal nekaj tem s tem problemom... :roll:
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

TribesMan napisal/-a:Opiši kaj misliš s tem "ne bo nobenih težav".
To je namreč zelo relativno.

Vožnja po cesti z občasnim pospeševanjem na polno za nekaj sekund?
Vožnja po avtocesti pri full gasu dlje časa?
Vožnja na dirkališču par krogov?

Če vzameš za mejo temperaturo izpušnih plinov, da ne presežejo 850°C, kolikor je specificirano da turbina zdrži dolgotrajno, potem si pri 210HP ponavadi na meji. Sploh na motorju ki ima malo več kilometrov bodo temperature višje.

V tem primeru ti lahko ob dolgotrajnem priganjanju že poškoduje turbino, če recimo injektorji niso 100% OK, če je mal zapacan sesalni kolektor in motor dobi mal manj zraka, ali če je DPF kej zabasan...

Pri 220-230HP bodo temperature izpušnih plinov že okoli 900°C.
To je OK za občasno izživljanje na cesti, ne pa za dolgotrajne obremenitve.
Od 230HP naprej pa temperature strmo naraščajo.
mislil sem za voznjo z obcasnim pospesevanjem na polno max 2 min
super
Odgovori
  • Informacija