Nov dan, nova volja za šraufanje
Roko na srce, tokrat nisem imel namena glavo dol vzet. To bi drugič ko bi šel na fazo 2. Vendar ker so me "čakali" štirje potrgani šraufi za izpušni kolektor in en na izpušnem delu turboja, drugače ni šlo...
Fascinira me pa đapaniz kvaliteta. Do zdaj še ene samcate Alfe nisem videl, da bi imela takšne lepe izlitke na glavi in sesalnem kolektorju
Port matching sploh ni potreben, ker je že v originalu v nulo. Kar koli bi delal, bi samo poslabšal...
Sesalni kolektor je iz dveh delov in moram priznati, da je zelo dobro narejen. Ni čudno da do 600hp ni potrebe po večji loputi oz. drugemu kolektorju
Poleg tega da je šla glava dol, gre še motor ven. To pa zaradi crank collarja. Sem mislil da se ga bo dalo kako drugače gor napravit, vendar druge ni, kot glavno gred ven in zdrejat stari collar dol in novega gor spravit
In dokaz, zakaj je drugi crank collar potreben. Naležna površina kjer je gnana oljna pumpa po collarju, je na mojem motorju dejansko samo 4mm in ne 8mm kot pišejo po forumih...
Odmične so stock. Sem na skrivaj upal, da je kdo pred mano dal not kakšne bolj hude
Pa še slika izpušne strani. Dva šraufa sta že takoj falila, dva sem pa samo ven vzel, brez da bi karkoli šraufal
In še potrgan šrauf na turboju
Stock T3 ball bearing ceramic turbo (66mm/48mm - 43mm/51mm)
Izpušni kolektor ni glih "direct fit". Zgornji šraufi na glavi so malo predolgi in se dotikajo kolektorja, tako da bo potrebno rezanje. Drugače pa lepo paše na luknje
'talla