Stran 6 od 14

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Pe Jan 30, 2015 9:08 pm
Napisal/-a peruccy
Blok je gus, karter pa železo. Mislim da ne bi smelo bit problemov z rostfraj šraufi...

Anyhu...
Končno dočakal fraj delavnico :)
Slika

9,5J zadaj in gre na milimeter med dvigalom. Kaj bo šele z 10,5J...
Slika

Dobil ploščice. Za prvo silo bodo. Drugo leto je tak plan komplet bremze upgrejtati z EBC vrtanimi diskami in yellow stuff pads
Slika

Pa še zadnji paket cevi. Set silikonskih vakum cevi za RB25DET, povezovalna cev za izhod turboja (60mm - ostale so 63mm, nevem zakaj) in oljni filter. Nanj bi skoraj pozabil po vseh teh naročilih :)
Slika

'talla

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: So Jan 31, 2015 10:05 am
Napisal/-a Alan
Pa ne ebc, skret od bremz!
Raje navadne diske pa ferodo ds2500 ploščice. No karkoli drugega samo ebc ne :mrgreen:

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: So Jan 31, 2015 12:16 pm
Napisal/-a peruccy
EBC so edini za "normalne" pare - grooved diski + yellow stuff ploščice za jurja. Za Project Mu je cena x3...

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: So Jan 31, 2015 12:40 pm
Napisal/-a Alan
Ne rabiš "grooved" sam sem 2 leti dirkal z gtv na navadnih ATE diskih, samo ploščice so bile ferodo ds2500 pa motul rbf olje.

Sedaj imam pač AP racing, ker sem imel srečo da sem dobil rabljene, no uspelo mi jih je znucat za 0.1mm na 5 racelandih in 4 grobnikih :D

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Po Feb 02, 2015 7:38 pm
Napisal/-a peruccy
Dobil D1 Spec 19 row oil cooler in zraven pokrove ventilčkov kot darilo :)
Slika

in "crank collar". Original je naležna površina ki poganja oljno pumpo le 8mm, zato je toliko ribato Skyjev ki so navreti na 400hp+. Ta crank collar je pa glih zato, da bo sedaj naležna površina 22mm
Slika

Slika

Je pa bil danes kar produktiven dan
Slika

Massive FMIC
Slika

Prejšnji lastnik mi ni lagal... I've got Yellow Jackets! Se vidi da so bile pred kratkim menjane, ker so kot nove. Ravnokar prišparal 400€...
Slika

Trenutno stanje. Izgubil voljo za danes, ker mi je nekdo pustil "darilo" v obliki potrganih vijakov za izpušni kolektor... Ne bo mi dolgčas :?
Slika

'talla

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Po Feb 02, 2015 8:00 pm
Napisal/-a alfa_samec
Končno se je začelo dogajat! =D>

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: To Feb 03, 2015 8:36 pm
Napisal/-a peruccy
Nov dan, nova volja za šraufanje
Slika

Roko na srce, tokrat nisem imel namena glavo dol vzet. To bi drugič ko bi šel na fazo 2. Vendar ker so me "čakali" štirje potrgani šraufi za izpušni kolektor in en na izpušnem delu turboja, drugače ni šlo...
Slika

Fascinira me pa đapaniz kvaliteta. Do zdaj še ene samcate Alfe nisem videl, da bi imela takšne lepe izlitke na glavi in sesalnem kolektorju
Slika

Port matching sploh ni potreben, ker je že v originalu v nulo. Kar koli bi delal, bi samo poslabšal...
Slika

Sesalni kolektor je iz dveh delov in moram priznati, da je zelo dobro narejen. Ni čudno da do 600hp ni potrebe po večji loputi oz. drugemu kolektorju
Slika

Poleg tega da je šla glava dol, gre še motor ven. To pa zaradi crank collarja. Sem mislil da se ga bo dalo kako drugače gor napravit, vendar druge ni, kot glavno gred ven in zdrejat stari collar dol in novega gor spravit
Slika

Slika

In dokaz, zakaj je drugi crank collar potreben. Naležna površina kjer je gnana oljna pumpa po collarju, je na mojem motorju dejansko samo 4mm in ne 8mm kot pišejo po forumih...
Slika

Odmične so stock. Sem na skrivaj upal, da je kdo pred mano dal not kakšne bolj hude :)
Slika

Pa še slika izpušne strani. Dva šraufa sta že takoj falila, dva sem pa samo ven vzel, brez da bi karkoli šraufal
Slika

In še potrgan šrauf na turboju
Slika

Stock T3 ball bearing ceramic turbo (66mm/48mm - 43mm/51mm)
Slika

Izpušni kolektor ni glih "direct fit". Zgornji šraufi na glavi so malo predolgi in se dotikajo kolektorja, tako da bo potrebno rezanje. Drugače pa lepo paše na luknje
Slika

'talla

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Sr Feb 04, 2015 3:51 pm
Napisal/-a moofdi
Dobro ti tole delaš! =D>

Če boš kdaj menjal za večji turbo, bi mene zanimal tale originalen! :wink:

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Sr Feb 04, 2015 10:47 pm
Napisal/-a peruccy
Tenkju!

Večji turbo je na seznamu za drugo leto. Bom ziher objavil, tako da me takrat spomni, pa se zmeniva...

Rabljen Blitz electronic boost controller bo zamenjal nov Greddy. Zraven sem še vzel blindo za BOV. Dolgo študiral če naj imam stock recirc dump valve ali Blitz supersound blow off. Blitz je zmagal :)
Slika

Motor zunaj
Slika

Spodnji del motorja je v odličnem stanju
Slika

Spet so me žapaniz fascinirali :) Mostovi za glavne ležaje so iz fakkin masivnega gusa. Pa še sedem jih je. Alfa jih ima samo štiri, pa še ti so iz aluminija. Ni čudno da ta motor zdrži 500hp s stock ojnicami in batami, za Alfin šestak je pa čez 350hp že igranje na srečo...
Slika

Potrgan šrauf na turboju je popravljen. Odločil se, da bo imel sedaj vseh šest herz šraufov in se bo zategovalo z matico. Novi šraufi so rostfraj, tako da bi moralo malo dlje držat
Slika

Začel sem tudi z "cleananjem" motornega prostora. Noben showcar look, samo tolko malo da osvežim motorni prostor. Spot the difference L vs. R :)
Slika

'talla

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Sr Feb 04, 2015 11:39 pm
Napisal/-a Killergame17
Odlično spremljat tvoje projekte =D> =D>

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 7:30 am
Napisal/-a opankar
Alan napisal/-a:Pa ne ebc, skret od bremz!
Raje navadne diske pa ferodo ds2500 ploščice. No karkoli drugega samo ebc ne :mrgreen:
Kje si pa kupil Ferodo DS2500 ploščice?
Jih držijo kje pri nas al si jih preko neta naročil?

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 8:24 am
Napisal/-a Axi
Par let nazaj, ko sem sam menjal, so Ferodo prodajali pri Sunside Koper in IK Sport Logatec.

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 1:35 pm
Napisal/-a Damijan
peruccy napisal/-a:...Spet so me žapaniz fascinirali :) Mostovi za glavne ležaje so iz fakkin masivnega gusa. Pa še sedem jih je. Alfa jih ima samo štiri, pa še ti so iz aluminija. Ni čudno da ta motor zdrži 500hp s stock ojnicami in batami, za Alfin šestak je pa čez 350hp že igranje na srečo... ...
Ne moreš mešat V motor in linijskega!
In ne moreš mešat alu motorja z litoželeznim. Veljajo določena pravila, kako in katere materijale se lahko kombinbira. Žal. Sem ti že napisal na predhodnji strani glede Inox vijakov.

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 3:19 pm
Napisal/-a Alan
Ja V6 ne more imet 7 ležajev, ni placa. Pa glede konjaže, 24v v6 zdrži blizu 500 KM na stock ojnicah, maš dosti projektov v italiji in grčiji (drift 75 itd...)

Ne hvali tega japonca preveč :P (sej drugač je res večina tega kar praviš)

Re: Moj novi daily driver

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 4:42 pm
Napisal/-a peruccy
@Damijan: Vem. Mi je jasna kombinacija materialov. Vendar nevem če si zastopil moj post. Nima veze...

@Alan: So Alfini šestaki navreti na konkretne konje, to drži. Ampak jih lahko na prste ene roke prešteješ. Moj point je, da je razlika v kvaliteti med 'taljani in japanci konkretna.

Anyhu...
Pozabil naročit tesnilo karterja. Novega več ni za dobit, tako da sem moral naročit iz US of A po hitri pošti, ker so edini imeli še staro zalogo. Poštnina + carina me je več prišlo, kot če bi tri tesnila kupil...
Slika

Glavna gred pripravljena na crank collar
Slika

Zmontirano. Sedaj bo naležna površina za gnanje oljne pumpe x4 kot je bilo prej. Ima da sedaj zdrži revlimit!
Slika

Slika

Popravljeni so tudi gvinti v glavi za izpušni kolektor
Slika

Zdrejali so se še nastavki za univerzalen filter za gorivo, ker mi originalni niso odgovarjali
Slika

Cleananje zaključeno še na drugi strani
Slika

'talla