Stara servo "brozga" menjava pa po najlažji metodi na povratni vod v posodici nataknil cev in jo speljal v kantico nato pa dolival sveže olje, parkrat obrnil volan iz skrajno leve v desno dokler ni iz povratnega voda priteklo čisto rdeče olje
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
To mene najbolj moti pri Renaultu... Samo da je sportni program ali visji rang vozila... gredo s cenami delov SKY HIGH..... pa ni vazno ce je to 5x5mm koscek plastike...
Tko... z cliotom preživela prvi TD na Racelandu Z avtom super zadovoln ! odpeljou dva krogu 57s večina pa jih je bilo okol 59s in to na ultra vroč dan in z cestnimi gumami
še video:
hja kr gre... blokada je prestavljena na 7500rpm in je dejansko koncna v drugi 115 xD na racelandu pa po stevcu lih do 105 nabere...
morm pa pop&bang mapo dt stran ker za progo razn za gledalce je pogreb... obcasno cukanje ko spustis gas do zamorjenosti iz ovinka k ga zalije itd
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Na prejšnji strani sem zasledil, da si menjal servo tekočino. Pri meni je pumpa kar glasna, ko zavijam volan. Ampak se mi zdi da je še vedno enako glasna kot takrat ko sem kupil avto. Bi mogoče z menjavo olja utišal pumpo ali ne ostane drugega kot obnova kar sem imel tudi že nekaj časa v planu... Si opazil kaj razlike ko si zmontiral strut bar ? Mi je kar malo žov, da nisem mogel pridit na Raceland. Računam še na kakšen time attack pa se mi zdi da je kar malo zamrlo tole. Včasih so bili skoraj vsak mesec zdej pa jih skoraj ni več... Moram pa probat kako se kaj obnaša na Racelandu pa fajn bi blo še predno zližem federal rsr, ker računam da bi se dal pelat kar lep čas .
Servo olje sem menjal, ker je ob hladnih zagonih bila servo pumpa glasna ampak pri meni po parih sekundah zvok izgine, mogoče po menjavi olja malo prej ( no tisto prej sploh več olju ni bilo podobno ) imajo pa to Clioti kr hibo, servo črpalka dejansko dela normalno samo glasne so ob hladnih zagonih. strut bar se mogoče občuti ob kakih skokih čez apex, da je dejansko prvi del bol tog in povezan, malo bol "rukne"... drugega nisem upazil kdaj bo naslednji TA ti pa nebi znal povedat
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300