Zdravo
Razlog, da pišem na tem forumu in ne na Renault-ovem je, ker sem tukaj opazil veliko dobrih tem o MAF senzorju, oz. Clio, če prav vem, ima MAP senzor, torej tlaka in ne pretoka.
Nekaj takih tem:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=20269" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=18199" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=21285" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 0&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Avto je počasen že od dneva nakupa 2 meseca in pol nazaj. Dolgo časa sem mislil, da mora biti kakšna fizična napaka v motorju, še najbolj sem sumil jermen iz faze, pač zato ker je bil ravno pred nakupom menjan.
Ampak ko sem šel v sredo k CSS pomerit moč, je kazalo vse normalno, dobi zdravih 185KM, ti avti pa imajo iz tovarne nekje med 175 in 185KM, za 197 je pa potrebno kar nekaj tuninga.
Potem ko je bilo potrjeno, da je z motorjem vse v redu, sem se pa začel osredotočat na MAP senzor. Ker že takoj, ko sem avto kupil, sem videl, da je zelo slabo pritrjen, pleše. Pa tudi po prebiranju angleških forumov sem videl, da je ena rešitev ga pritrdit z vezico. Probal sem tudi z odklopljenim.
Potem sem pa meril 40-140km/h, mislim da še najbolje za testiranje performans, pri 0-100 je preveč odvisno od tega kako dobro spelješ, se pravi je vmes še človeški faktor, pri 80-120 v 2. in 3. je pa premajhen razpon, samo dve prestavi, pa v 2. začneš že pri 5700rpm.
Pri 40-140 daš pa skozi 2. od 2800rpm ter 4. do 6200rpm. Ni pa to moja pogruntavščina, sem videl na strani Zeperfs.
stock stanje: 13,0s
MAP senzor pritrdil z vezico: 12,5s
odstranil MAP senzor: 12,0s
Avto bi pa moral imet nekje 11,0s, ampak ker sam merim po števcu, kateri mi laže za 5%, raje nekje proti 10,0s.
Razlika brez MAP senzorja je bila očitna, še najbolj na odzivnosti pedala za plin, in je bilo avto precej bolj užitek vozit. Vsaj med 2000 in 4000rpm, ampak ko sem šel čez 5000rpm proti 7400rpm, pa še vedno ni to to, avto prepočasi nabira obrate, kar se pokaže tudi pri meritvah.
Sedaj me torej zanima:
1. Ali MAP senzor res ne vpliva na meritev na valjih?
2. Ali je glede na opisano moj res za zamenjat?
Nekaj sem bral tudi o čiščenju, ampak moj ne izgleda umazan. Tisti del z dvema tesniloma, ki je pritrjen na sesalni kolektor, je bil praktično povsem čist. Luknjo sem vseeno očistil, ampak je bilo umazanije samo za vzorec.
Bral sem tudi, da naj bi ga zatesnil s PTFE trakom, ampak se potem bojim, da senzor ne bo šel več dol, ker že sedaj se je treba mal pomatrat.