Nakup BMW 3

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Uporabniški avatar
Th3
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 155
Pridružen: Po Jan 25, 2010 6:14 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

alen232 napisal/-a:
Th3 napisal/-a:

Zdravo,

kaj te zanima? Te famozne težave z ketno so pri mlajsih letnikih odpravljene. Ker je ta ze konec leta bi znala imeti novejso izvedbo motorja B47, kjer naj bi bil odpravljen problem z verigo. Pri starejsih izvedbah je bil kriticen motor N47, pa to ne pomeni pri vseh! Nekaterim je zdrzala 300k km nekaterim niti 100k km. Odvisno od nacina voznje in start/stop-a katerega je priporocljivo ugasniti, ker pri vsakem ugasanju motorja ostane veriga napeta, ko se ustavis na semaforju itd... Sam imam starejso izvedbo N47 motor in je avto zelo dober. Te menjalniki, kolikor sledim bmw forumu so zelo kvalitetni, veliko bolj od VAG koncerna. Vse ostalo na avtu je pa loterija, ko kupujes rabljeno vozilo. Stroske zamenjave verige pri popoldancu je manj k 600eur, tako da tudi to ni nek stroske, glede na to da bos avto vozil naslednjih 150-200k km brez problema.

Lp
huu hvala za izčrpen odgovor oz mnenje. :) :)
Sploh tole bordirano - imaš popolnoma prav =D>
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Mal bmw forum obrn, strosek ni 600€, tolk mim grede
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

Miholl napisal/-a:Mal bmw forum obrn, strosek ni 600€, tolk mim grede
Miholl ce rabis kontakt od človeka, ki jo zamenja za 600eur ti posredujem pa se lahko sam prepricas, ce meni ne verjames. Na bmw forumu so dokaj uredu fantje, ki vejo o cem govorijo, velika vecina pa bluzi v prazno.

Th3 tako kot se ti zdej zanimas, sem se tudi jaz in posiljal maile naokoli in spraseval :) na pooblascenca ne racunaj sploh da bi to tam delal, ne da se mi iskat imam nekje na mailu predracun, kjer so mi naracunali za 1800eur zamenjava verige. Jaz sem si vzel ta strosek v zakup, tko kot bi naredil mal vecji servis na alfi sem si rekel, preden sem kupil bmwja sem imel 159 in mi je kr malo zal :)


Lp
Samo italijan :)
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

Drugace pa doma smo ze neki časa nazaj presaltal na bmw-ja. Samo se brat vztraja pa se on prodaja zdele ker rabi nekaj vecjega. Oce ima 520d 2011 letnik motor N47 ter 145k km, ketna nic ne rozlja.
Drug brat ima 316d 2013 letnik isto N47 motor nekaj cez 190k km prevozenih pa nic ne rozlja veriga.
Jaz vozim 318d 2009 letnik isto N47 motor 125k km nic se ne slisi ketna. Tako da lej da bos lazje spal, ga peljes na pooblascenca, kjer ti bojo z sondo preverili razteg verige, če je odstopanje se najprej menja zobnik, ki ima en zob vec, ce se čez cas spet pojavi rozljanje je potrebno menjava komplet verig. Da bi slisal verigo, se jo najbolje slisi zjutraj pri vžigu ko je hladen motor, kot neko šelestenje "škškškškšk".
Upam da ti je to kaj v pomoč.


Lp
Samo italijan :)
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Ce menjas vse kot je treba, obe verige,drsnike,zobnik, napenjalec itd je samo materiala 500€+. Treba je menjalnk dol dat ali pa motor ven. Velikokrat je treba se karter dol dat in ocistit ker se polomijo drsniki.
Pa dat moras nekomu ki ve kaj dela.

Nekje 800-1000€ lahko racunas pri nepooblascencu, pooblascenci pa med 1500-1800€
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Sem vam premaknil v lastno temo.
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

Miholl napisal/-a:Ce menjas vse kot je treba, obe verige,drsnike,zobnik, napenjalec itd je samo materiala 500€+. Treba je menjalnk dol dat ali pa motor ven. Velikokrat je treba se karter dol dat in ocistit ker se polomijo drsniki.
Pa dat moras nekomu ki ve kaj dela.

Nekje 800-1000€ lahko racunas pri nepooblascencu, pooblascenci pa med 1500-1800€

Bom porocal ce bom kdaj menjal.


Lp
Samo italijan :)
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

alfa_samec napisal/-a:Sem vam premaknil v lastno temo.

Hvala :)
Samo italijan :)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Th3 kupuje BMW 3 F30, ne E90 - tako da je naslov teme napačen.

Če prav vem so N47 imeli težave z verigami do leta 2011.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

alen232 napisal/-a:.......... Tako da lej da bos lazje spal, ga peljes na pooblascenca, kjer ti bojo z sondo preverili razteg verige, če je odstopanje se najprej menja zobnik, ki ima en zob vec, ce se čez cas spet pojavi rozljanje je potrebno menjava komplet verig. .......
Upam da ti je to kaj v pomoč.


Lp
Ali lahko razložiš tole in da bosta odmični gredi še vedno sinhronizirani z glavno gredjo?
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

To ze postimajo na servisu s tem k dajo drugi zobnik se veriga spet zategne in ne rozlja.
Samo italijan :)
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

lizard napisal/-a:Th3 kupuje BMW 3 F30, ne E90 - tako da je naslov teme napačen.

Če prav vem so N47 imeli težave z verigami do leta 2011.

Ja meni koliko je znano da je bil ta problem 2007-2009.
Samo italijan :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

alen232 napisal/-a:To ze postimajo na servisu s tem k dajo drugi zobnik se veriga spet zategne in ne rozlja.
Kot pravi @Roberth, to tudi mene zanima.

Ker ni samo menjava zobnika in gasa, ker se podre celotno "prestavno" razmerje med gredmi. Ali se menja vse zobnike, če je to mogoče, nobenega ali pa samo nov set verige.

Nekam preveč preprosto si ti to predstavljaš, če si sploh predstavljaš... :)
Uporabniški avatar
Vocko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 849
Pridružen: Pe Maj 18, 2007 11:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Šmarješke Toplice

alen232 napisal/-a:
lizard napisal/-a:Th3 kupuje BMW 3 F30, ne E90 - tako da je naslov teme napačen.

Če prav vem so N47 imeli težave z verigami do leta 2011.

Ja meni koliko je znano da je bil ta problem 2007-2009.

Problemi so na vseh N47 motorjih. Na kasnejših letnikih so samo manj verjetni. Sodelavec je menjal ketno na F30 320d letnik 2012, kilometrov mislim da je cca 150.000. Stroška ti pa ne znam povedati trenutno, ker je na dopustu, pa ga ne morem vprašati.
Fun is not a straight line!
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Najverjetneje malenkost večji zobnik z enako zob, nič posebnega...
Odgovori
  • Informacija