Išče se... novo prevozno sredstvo

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Padla je odločitev da bova z Alfo zaključila sodelovanje.

Zdaj iščem drugo vozilo, pa če mogoče kdo kaj ima/ve/pozna da se prodaja...

Osnovne zahteve so:
- 3 ali 5 vrat (v poštev pridejo hatchbacki, karavani ali 5 vratne limuzine)
- dizel 4cyl, kakih 180HP ali kaj več...
- avtomatski menjalnik
- dobri "športni" sedeži
- kvalitetna notranjost
- cena ~30k€

Oprema za katero bi bil pripravljen plačat več:
- adaptivni LED žarometi
- radarski tempomat
- panoramska streha
- dober infotainment

Avtomobili ki sem si jih ogledal/probal:
- BMW 1, gledal predvsem 125d, zanimiva zadeva, vendar nobene izbire
- BMW 3 touring, ok za peljat, relativno veliko izbire, mal me odbija velikost, ker ne rabim tako velikega avta
- BMW 4 gran coupe, ubistvu najbližje temu kar iščem, precej dražji za nekaj kar je ubistu isti avto kot 3 z malo manj prostora
- Audi A4, odlična notranjost, ampak vožnja je bolj "meh"
- Audi A5 2017+ sexy k svina ampk zaenkrat popolnoma predrag
- Mercedes C, udoben, zelo tih, notranjost zelo kvalitetna, podobno kot Audi, preveč fotrovski
- Mercedes CLA shooting brake, majhen neuporaben pa še vožnja je bolj kot ne drek
- Škoda Octavia VRS, če odšteješ sedeže čist preveč češka notranjost
- VW Golf GTD, zanimiv, edino notranjost malo razočara s kupom svetleče plastike
- VW Arteon... vozna dinamika meh, svetleča plastika, pa malo še predrag
- Volvo V60, mal zastarela zadeva, pa meh vožnja

Če ima kdo kak drug predlog lahko predlaga.
Ali pa če poznate koga ki prodaja kaj "znimivega", predvsem BMW 4, 3...
Zadnjič spremenil TribesMan, dne Sr Okt 18, 2017 1:17 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Saj če si vse to probal itak ni kaj za dodat, razen tega da nov Audi A5 pač ni sexy, ampak 'meh' (različni okusi gor ali dol), in da so pri C-klasi določeni deli v interierju podstandardno kvalitetni - če te ignoriraš pa je cca 85% interierja nad povprečjem v tem rangu. Tudi piš okoli ogledal se kritizirai pri C-klasi. Me pa preseneča da sploh gledaš FWD avte.

Več kot jasno je da hočeš 4 grand coupe - tako da si napisal predolg seznam. :) Ravno zadnjič sem enega vozil (je res kar utesnjen), takoj za tem pa A5 (prejšnje gen) in je bil v Audiju občutno tišji dizel. Sicer pa kupi bencinarja, dizli so passe, prodaja letos jim je opazno upadla, predvsem pa ne pašejo v športno naravnane avte.

Sicer je pa ponudba 4 Grand Coupe na avto.net-u res dobra, ampak mora imeti M paket da zgleda res dobro...
ta je kar hud: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... E9%20M%20S.." onclick="window.open(this.href);return false;.

pa ta tudi: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... E9%20M%20S.." onclick="window.open(this.href);return false;.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ja Gran Coupe je verjetno idealni kandidat, vendar v mojem cenovnem okviru zelo težko dobiš kaj pametnega.
To kar ti kažeš je krepko nad mojo cenovno limito.
Pa tudi taki avti ki jih kažeš se novi prodajajo za 48-52k€ s popusti, da bi potem kupil rabljenega za 45k je malo...

Tole je recimo edina približno sprejemljiva stvar, pa še to je preko zastavljene cene.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12527221" onclick="window.open(this.href);return false;

Bencinarji so vaporware... ubistvu jih ni. Nimaš kaj kupit, na avto netu imaš mogoče vseskupaj za prste ene roke izbire.
Pa tudi se vozim ~35k letno.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ja nisi povedal kolko misliš odštet; če se prav spomnim si enkrat omenjal nekih 50 tisoč?
Ponudba je seveda slaba, saj smo mali trg - za take redkejše avte je v kakšni Nemčiji ponudba neprimerno večja.

Tale na linku zgleda čisto ok. Ta generacija serije 3/4 tudi kolko vem nima nekih hib - https://www.youtube.com/watch?v=8NavJIO8iro" onclick="window.open(this.href);return false;
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ja, ta podatek o ceni mi je ušel iz seznama, ker sem moral post pisati dvakrat ker sem vmes po pomoti zaprl okno :/

Gledal sem tudi nove okoli 50k, vendar nekako mi srce ne pusti da bi zmetal toliko denarja za neki tko brezveznega.
Tako da zdaj smo nastavili mejo na okoli 30k.

Tudi v nemčiji za 30k€ ni kake hude izbire štiric. Trojke se dobi kar hočeš, štirke pa držijo vsaj 5k višjo ceno.
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

VW Arteon? Samo je še predrag zaenkrat... Kolikor spremljam je realno najboljši deal Mercedes C, dobiš precej za denar, če ne zahtevaš preveč opreme. Drugače je pa Audi A4 cenejši.

edit. spregledal da je na seznamu. Bo ustrelil eno zelo čudno ampak, Kia Stinger? Je pa res, da zaenkrat no-go s ceno, v DE je 48k, ima pa potem res dobro opremo.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Saj je napisal da je vozil Arteona, in je vozna dinamika meh - kot pri vseh VW-jih (in Arteon med vožnjo ni kaj dosti drugačnejši od navadnega Passata, če sploh).
Audiji pa s svojimi težkimi nosovi tudi ne briljirajo v vozni dinamiki.

Če nekdo išče "driver's car", torej človek ki mu je vozna dinamika na vrhu seznama, Audi/VW pač niso v tej katergoriji, zato me je tudi presenetilo da jih je TribesMan sploh uvrstil na svoj seznam.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Seat Leon Cupra.
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Tribes - kaj se ti je zamerilo pri Alfah?

Sicer pa: menda so dober deal BMW serije 5 letniki 2016 - prejšnja serija. Ne vem pa kako so za vozit.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

A Giulie ne bi? Res, da nima 5 vrat, vse druge kriterije pa izpolnjuje. Jaz bi jo šel vsaj sprobat (če je še nisi). Sam bi za ta denar kupil p 5008 vendar to najbrž ni to kar iščeš... Srečno pri izbiri.
159 2.0 jtdm
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

lizard napisal/-a:Saj je napisal da je vozil Arteona, in je vozna dinamika meh - kot pri vseh VW-jih (in Arteon med vožnjo ni kaj dosti drugačnejši od navadnega Passata, če sploh).
Audiji pa s svojimi težkimi nosovi tudi ne briljirajo v vozni dinamiki.

Če nekdo išče "driver's car", torej človek ki mu je vozna dinamika na vrhu seznama, Audi/VW pač niso v tej katergoriji, zato me je tudi presenetilo da jih je TribesMan sploh uvrstil na svoj seznam.

Sem pooravil post, najprej sem Arteona spregledal no. Kia Stinger še vesno velja, samo ni opcija če rabi avto sedaj.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Arteon je prišel v izbor bolj kot ne zaradi izgleda, pa dejstva da je limuzina s 5 vrati
Tudi cena je relativno "ugodna", saj novega z DSG in kar nekaj opreme dobiš za slabih 40k€, kar je skoraj 10k€ manj kot premium konkurenca.
Je pa tako, da je notranjost vseeno preveč Passatova, vožnja pa je sicer udobna, ni pa blizu Audiju še manj pa BMWju ali Giulii. Predvsem je problem v volanskem mehanizmu ki je komunikativen kot mutavec...

Audi drugače ni tako slab za peljat, dokler ima quattro. Prednja kolesa so pri novejših Audijih porinjena zelo naprej, tako da težek nos ni več tako občuten kot včasih...
Nova A5 pa je dinamično gledano tudi precej uredu avto, je kar velika razlika proti A4.

Leon Cupra, ja... če ne bi bila notranjost tako oskubljena. Že Golf je notri precej ubog, Octavia je "češka", Leon je pa prav nemarno cenen.
Sigurno bi v klasi hatchbackov prej pogledal za kakim Meganeom, ali pa BMW 125d, ki je ubistvu tudi zelo zanimiv avto. Verjetno edini "proper" diesel hot hatch, 225HP, RWD, zelo živahen, edino izgled je bolj kot ne brca v temo. Pred faceliftom ima čudne sprednje luči, po faceliftu ima totalno faljen zadnji konec. Nov 125d avtomatik, M paket, LED, navi, bi se dobil za ~35k€.

BMW 5 mi je čist prevelik avto, že 3 karavan je več kot bom kdajkoli rabil. To potem za sabo povleče kar nekaj dodatnih stroškov. Petica ni poceni avto za vzdrževat...

Stinger... zanimiv predlog... nisem niti pomislil nanj, nisem nič na tekočem kako zadeva zgleda, je sploh že naprodaj pri nas? Zadnjič sem jih videl cel kamijon novih na štajerski AC, so se premikal v smeri Avstrije. A kakšni testi tega avta so že? Ker od predstavitve dalje nisem nič zasledil. Obstaja sploh kaj z "normalnim" motorjem, 300+HP bencinarji pač ne pridejo v poštev :D

Mercedes C je od premiuma mogoče res najcenejši, gledano končno ceno s popusti, ampak vožnja ne prepriča, je sicer super udobna, ni pa niti blizu športne. Bi verjetno raje vzel Audija s quattrom, kot pa C klaso.

Giulia dokler nima 5 vrat pač odpade. Eden glavnih pogojev je, da se odpirajo prtljažna vrata s šipo, ker velikokrat tovorim kake bicikle, večje škatle in podobne neumnosti, kar pa ni pretirano fajn tlačit v limuzino.
Drugače pa daleč da bi izpolnjevala "vse kriterije".
Kot prvo za 30k€ se ne dobi nič pametnega.
Navadne verzije razočarajo predvsem s sedeži, materiali so na trenutke vprašljivih občutkov, stikala in vmesniki ki so "meh", hrup motorja in piš vetra, infotainment je bolj "hit and miss". Pač ni dodelano...
Pogojno je zanimiva Veloce, vendar je cenovno adijo pamet. Pa seveda Veloce ima samo usnjene sedeže, ki mi niso najljubša stvar pod soncem...
Probal sem jo drugače že trikrat (150 ročni, 180 avtomatik, 210 veloce), načeloma zadovoljuje pogoje okoli izgleda, dinamike, menjalnika, motorja... Svetla točka je volan, ki je preprosto boljši kot v kateremkoli drugem avtu.
V ostalih pogledih pa mi BMW in Audi bolj odgovarjata.

V BMW 1/3/4 z M paketom se osebno počutim zelo domače, super ergonomija, materiali na nivoju, vse zadeve "štimajo", dinamika konkretna neglede na kvaliteto podlage...
Audi se pelje dinamično "slabše" kot BMW ali Giulia, udoben je bolj. Prepriča pa predvsem s kvaliteto in izdelavo notranjosti, za moje pojme daleč najboljša, je pa verjetno zaradi tega tudi najdražji... ubistvu občutno predrag že v osnovi, potem pa ti zaračunajo čisto vsako malenkost začenši s posodo za gorivo, standardna ima samo 40l... :lol:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

TribesMan napisal/-a: Stinger... zanimiv predlog... nisem niti pomislil nanj, nisem nič na tekočem kako zadeva zgleda, je sploh že naprodaj pri nas? Zadnjič sem jih videl cel kamijon novih na štajerski AC, so se premikal v smeri Avstrije. A kakšni testi tega avta so že? Ker od predstavitve dalje nisem nič zasledil. Obstaja sploh kaj z "normalnim" motorjem, 300+HP bencinarji pač ne pridejo v poštev :D
Testi so ja, v Evropi imaš tudi 2.2 dizel z 200 konji; edini test z angleškimi podnapisi:
https://www.youtube.com/watch?v=MK8zBz3hCP0" onclick="window.open(this.href);return false;

Pa še en nemški, kjer je omenjena tudi cena za dizla (ki ti pomojem ne bo všeč):
http://www.autobild.de/artikel/kia-stin ... 99583.html" onclick="window.open(this.href);return false;

TribesMan napisal/-a:Giulia dokler nima 5 vrat pač odpade. Eden glavnih pogojev je, da se odpirajo prtljažna vrata s šipo, ker velikokrat tovorim kake bicikle, večje škatle in podobne neumnosti, kar pa ni pretirano fajn tlačit v limuzino.
Drugače pa daleč da bi izpolnjevala "vse kriterije".
Kot prvo za 30k€ se ne dobi nič pametnega.
Navadne verzije razočarajo predvsem s sedeži, materiali so na trenutke vprašljivih občutkov, stikala in vmesniki ki so "meh", hrup motorja in piš vetra, infotainment je bolj "hit and miss". Pač ni dodelano...
Pogojno je zanimiva Veloce, vendar je cenovno adijo pamet. Pa seveda Veloce ima samo usnjene sedeže, ki mi niso najljubša stvar pod soncem...
Probal sem jo drugače že trikrat (150 ročni, 180 avtomatik, 210 veloce), načeloma zadovoljuje pogoje okoli izgleda, dinamike, menjalnika, motorja... Svetla točka je volan, ki je preprosto boljši kot v kateremkoli drugem avtu.
V ostalih pogledih pa mi BMW in Audi bolj odgovarjata.

V BMW 1/3/4 z M paketom se osebno počutim zelo domače, super ergonomija, materiali na nivoju, vse zadeve "štimajo", dinamika konkretna neglede na kvaliteto podlage...
Audi se pelje dinamično "slabše" kot BMW ali Giulia, udoben je bolj. Prepriča pa predvsem s kvaliteto in izdelavo notranjosti, za moje pojme daleč najboljša, je pa verjetno zaradi tega tudi najdražji... ubistvu občutno predrag že v osnovi, potem pa ti zaračunajo čisto vsako malenkost začenši s posodo za gorivo, standardna ima samo 40l... :lol:
Infotainment je v Giulii res slabši, predvem manjka več nastavitev in 'kostumizacije' pa boljša navi; stikala in gumbi so tam tam z BMWjem, edino tisti sredinski kolešček je pri Alfi preveč majav. Piš vetra mislim, da so poštimali - sem vozil te avte vse v enem dnevu skupaj (razen nov A4/A5); pa je kar podobna glasnost vetra pri vseh (Giulia Q je na testu bila recimo tudi tišja kot C AMG in M3 CP). Tudi dizel med BMWjem in Alfo je dokaj podobno glasen - Alfin je opazno glasnejši predvem pri pospeševanju. Lahko rečem da je 2.0 TB popolnoma druga zgodba. Pa tudi aktivno vzmetenje na 19 col opravlja presenetljivo delo - kako dobro to blaži in pobira luknje je za moj okus res perfektno - težko dejansko opišem kako dobro umiri in ohrani avtu v stiku s podlago tudi pri večjih neravninah; in daje sigurnost predvsem pa stabilnost pri zelo hitri vožnji tudi na slabi cesti... In ker je podvozje tako dobro nastavljeno, hiter ter natančen volan dejansko ne vznemirja zadka ali pa dela avto nervozen. Verjetno je zaradi tako dobrega blaženja na Nurburgringu tudi postavila tak čas, saj zna tam površina biti zelo dotraja.

Pri Audiju je vseeno še cel motor pred prednjo osjo - https://www.netcarshow.com/audi/2018-rs ... per_77.htm" onclick="window.open(this.href);return false; In ta teža v nosu se pozna pri prehodu skozi ovinke in odzivnosti šasije na premike volana. Pri pospeševanju iz ovinka lahko seveda quattro naredi svoje in navor preusmeri tako, da je izhod potem nevtralen, ali celo prekrmarjen.
Sem pa ravno danes pogledal od Motor Trenda primerjavo med RS5 in C63 S Coupe AMG, in moram reči da se zelo strinjam s povedanim, da je prešnji A5 izgledal v osnovni verziji zelo lepo, vsi 'ostrejši' dodatki v obliki pragov in odbijačev v S in RS izvedenkah so nekako povsem zakrili tiso lepo osnovno silhueto, in dejansko izgledali slabše. Pri novem A5 pa je ravno obratno - osnovni izvedenke izgledajo dokaj neprepričljivo, S in sploh RS pa mnogo bolje. Podobno je stanje z BMWjem. Osnvoni 3 in tudi 4 sta tako-tako, šele M paket, sploh pa M varjanta naredi red hud videz.

Pomojem boš daleč najbolj zadovoljen z BMWjem 4 GC. Kolko te poznam preko foruma ti nudi vse kar iščeš.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jaguar zgleda zlo... leseno? :D
Itak čist prevelik avto tole je 5m pleha. O_o

Za SUVje mi je pa čisto vseeno, če jih jutri nehajo proizvajat.
Odgovori
  • Informacija