Pozdravljeni.
Prosil bi za nasvet saj imam avto pri mehaniku ze 3 tedne pa se kar nevemo kaj je z njemu, pa avto je na fiat servisu uradnem.
Tezave so se zacele ko sem startal z avtom in mi je avto ugasnil. Ustanovili smo da je niskotlacna crpalka v rezervoarju kriva da ne deluje in smo zamenjali vlozek. Avto je deloval 3 dni vredu pol pa spet pod visokimi obrati avto gre v safe mode in javi napako p0088 previsok tlak goriva. Ce pa vozim normalno do 2100 obratov lahko pridem na konec sveta. Na servisu so preverili vse senzorje sepravi senzor na skupnem vodu senzor tlaka in nekaj na visokotlacni crpalko. Visokotlacna crpalka je bila dana na testiranje in tudi to je pokazalo da je vredu. Sedaj pa a je kdo ze imel tak primer, da bi znal svetovati kaj okrog tega… hvala za odgovore
Odkrili smo napako pri avtu, sepravi kriva je bila pumpa za gorivo v rezervoarju, zamenjali smo vlozek in ni deloval sepravi ni imel dovolj barov… kuplen je pa bil po sasiji avta in tako naprej vse kompatibilno temu avtu in ne dela… vlozek daja 3,1 bar pritiska kar je premalo… potem sem pa dobil rabljeno pumpo original od freemonta in smo jo zmontirali pa je bilo takoj 4,8 bara in avto deluje normalno. Sepravi ce se komu to naredi naj dobi novo pumpo ali pa rabljeno od avta, in se to ce je avto sprednji pogon mora biti obvezno od avta na sprednji pogon od 4x4 ne bo delovalo. Javi pa avto napako p0088 in ali p0087 prevelik pritisk goriva ali prenizek pritisk goriva, avto vrze v safe mode pa potem se enkrat vzges in avto dela super na niskih obratih ko ga pa obremenis pa vrze napako ven in safe mode… dali smo sve pregledati visokotlacno pumpo injektorje, vse senzorje, cevi vseee, glede na to da smo vlozek menjali in naj bi delovalo pa nam ni bilo jasno… in eto ga zlomka hoce original pumpo pa se tezava sreco dobil rabljeno ker v celi evropi ni za dobiti nove pumpe… lp