Lanciisti

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Saj vem, da smo redke zvalce :) me pa zanima, ce se kdo vozi Lancio.
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Mam kolega k je iz Lancie Theme 2.0 Turbo prešaltu na Delto HF 1.6 Turbo....ta je še posebaj lepa...sam jo ma mal še za porihtat.
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

der_Alte napisal/-a:Saj vem, da smo redke zvalce :) me pa zanima, ce se kdo vozi Lancio.
Moj direktor ima 2.0 turbo, pa je čist navdušen
Turbo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: So Dec 13, 2003 9:27 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ja jaz vozim 1995 Kappo 2.0 turbo... Super avto...
GT
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 120
Pridružen: Ne Nov 09, 2003 8:19 pm

jaz vozim fotrovo lancio kappo 3.0, prej pa smo meli zeto. kolega pa ima delta hf integrale
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Nekaj zadnjih dni sem se vozil s Kappo 2.0 20V, l'99, ali celo '00, na žalost lastnika (pa mene tudi :D ), BREZ turbince; 155KM. Avto je vseeno precej težak ~1.6 tone, skoraj 4.7 metra. Je pa odličen za vožnjo v kakšne Dolomite na smučanje! :) V glavnem, hudo nora zadeva, si nisem mogel prej predstavljat, kako udobno se vozi s tako "cheap italjanskim" avtom. Ima itak vso opremo, udobje je res na mestu, kar je sedaj tudi domena Lancie v Fiatovem koncernu. RES ogromno prostora za VSE potnike. Ima tudi noro nevtralno lego na cesti, in z dobrimi gumami - GY UG6, je prav hudobija na snegu in v nemogočih razmerah!

Hm hm. :)
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Govorimo o najbolj inovativnem avtomobilskem podjetju na svetu. Žal so se časi spremenili in lancie niso več kar so bile! Žal

Bi pa z veseljem imal kakšno HF Integrale.
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

Jaz (ponosno) posedujem naslednje:

Lancia Dedra Integrale

in sicer turbo verzijo (mislim da so po l. 94 tud v "navadne" Dedre 2.0 4x4 tlacili notri)

po mojem mnenju precej spregledan avto.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

ginek napisal/-a:Jaz (ponosno) posedujem naslednje:

Lancia Dedra Integrale

in sicer turbo verzijo (mislim da so po l. 94 tud v "navadne" Dedre 2.0 4x4 tlacili notri)

po mojem mnenju precej spregledan avto.
Žal rres precej spregledan avto, a zato finančno malo bolj dostopen in še vedno Integrale. Po mojem mnenju prava lancia! :D
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

jst tud tko mislm integralko bi mel takoj po tokih letih še zmer prekaša use
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Dedra Integrale... mmmm ja... mel bi (bom?;) samo en kiks!!! KJE HUDICA SO ZGUBIL 8 VENTILOV?!?!? :evil: blo treba nekje dobit glavo od Theme turbo :wink:
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Pri turbo motorju mislim, da nas večina sploh ne bi pogrešala tistih plus 8 ventilov. Je pa res, da bi se vseeno bolj spodobilo 16V!
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

ja mogoce res (sem vedel da se bo kdo obregnil :-) ob to

...samo 8V imajo vec navora v nizjih obratih in jih potem zmanjka ene 1000 obratov prej kot 16V. 16v samo lazje zadiha v visokih obratih (nad 5000), kar ni tako bistveno.

Thema turbo 16v (so bile tudi 8v) nima tako "odprte glave" kot Delta integrale 16v, ventili so manjsi.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Narediš to kar so naredili pri OPC z vektro 1.9, ko so postavili dve turbini eno za drugo pa ti postane čisto vseeno za tistih nekaj ventilov!
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

:) Vozim Lancio Kappo 2.0 20V 155KM letnik 97 in sem z avtom zelo zadovoljen. Vozim se kar precej tut precej dolgih tur mam in lahko le pohvalim udobnost vožnje, tak kul poseben občutek. Avto teče brez problema, trenutno ima 205000 km a še vedno na 10 kkm ne požre praktično nič olja. Edina stvar, ki jo moram zdej popravit ali zamenjat je računalnik za Air Bag. 155 KM je dovolj tutdi za kakšno športnejšo ambicijo sploh v kombinaciji s športnim menjalnikom. Če pa je avto polno naložen bi pa mel nekaj konjev več. napr 2,4 mašinco, z 2.0 Turbo mašino in 220KM bi pa mel že raketo :lol:
Odgovori
  • Informacija