Evoluzione GT

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Kmalu se bo začel dogajati projekt, ki ga bomo z veseljem sledili ...

Evoluzione GT – Il ritorno del Made in Italy

Slika

Evoluzione GT, due semplici parole da sempre legate al mondo delle competizioni automobilistiche. Con il termine " Evoluzione " viene subito in mente ciò chè è stato di un glorioso modello del passato : Lancia Delta Integrale Evoluzione.

Slika

Evoluzione GT è un prototipo che verrà realizzato da un piccolo staff di professionisti, frutto della collaborazione fra aziende operanti sia in campo automotive che aeronautico, con il compito di cogliere la pesante eredità lasciata dalla sua ispiratrice. Sarà una vettura non solo innovativa dal punto di vista stilistico, ma anche molto performante sotto l'aspetto tecnico, con il meglio delle nuove soluzioni attualmente in voga.

Slika

Evoluzione GT mantiene tutti quei tratti caratteristici che ne hanno decretato la nascita del modello. Dotata di uno stile aggressivo ma elegante allo stesso tempo, la sua linea è il risultato di continui aggiornamenti. Ogni singolo componente è stato oggetto di uno studio molto approfondito, facendo attenzione a molti particolari come ad esempio le diverse aperture, quote e ingombri carrozzeria.

Slika

Il propulsore scelto vede come protagonista il 5 cilindri 20v turbo di derivazione Fiat, già utilizzato in passato su diverse vetture del gruppo torinese, fra cui Fiat Coupè e Lancia K, ovviamente rivisto e aggiornato secondo le attuali normative. Con una potenza di oltre 350 cv a 6500g/min, per scattare da 0 a 100 km/h è stato ipotizzato un valore di 4,8 secondi, con una velocità massima autolimitata elettronicamente di 250km/h.

Slika

Ma la vera novità di Evoluzione GT sarà proprio l'innovativo sistema " trazione ibrido integrale ", attuabile grazie a due motori elettrici dalla potenza di 100cv ciascuno, montati sull'assale posteriore. Questo nuovo tipo di trazione permetterà al pilota di poter scegliere a piacimento la ripartizione anteriore-posteriore, adattando il comportamento della vettura ad ogni tipo di percorso.

več pa lahko spremljate TUKAJ in pa TUKAJ
duler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 139
Pridružen: Po Avg 11, 2014 11:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Dravograd

zgleda super ;) mogoce bi lahko kak podatek napisau v slovenščini ker mislim da ne razumemo vsi italijansko razen številk :) drugače pa super post
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Tudi jaz ne razumem italijansko, ampak imam pomočnika (beri google translate). :D

V glavnem gre za projekt, kar nekaj ljudi (Enrico Cerfeda, Angelo Granata, OMA Arseni costruzioni aeronautiche, http://www.omarseni.com" onclick="window.open(this.href);return false;, Cantieri Mingolla di Mingolla Petro).

Slika

Ti so se 14.02.2015 odločili, da gredo v izdelavo prototipa, ki bo nekakšna duhovna naslednica legendarne delte. Pod pokrovom motorja se bo vrtel legendarni 2.0, petvaljni, turbo (Fiatov) motor, z močjo 350 KS, poleg tega bo na vsakem zadnjem kolesu še elektromotor s po 100 KS (na vsakem kolesu), skupaj 550 KS.

Več informacij sledi ...
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Sicer pohvalno, vendar mi malenkost preveč deluje ameriški mišičnjak. Sploh slike od spredaj.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ja, res, ni ravno LANCIA style!
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

THOR napisal/-a:Sicer pohvalno, vendar mi malenkost preveč deluje ameriški mišičnjak. Sploh slike od spredaj.

Bolje to, kot pa nič. Sicer pa ne vemo, kako bi legendarna delta zgledala danes, če bi jo naredili. Mogoče ravno tako. :)
Uporabniški avatar
claudio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Če Jun 14, 2007 9:51 pm
Vozilo: 156 2,4 Mjet
Kraj: Il. Bistrica

Če bo oblika res takšna kot je na zgornjih slikah - [-X - meni ni všeč

Ta ideja mi je veliko boljša:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Nč od tega ....

za tole pa še mamo prodam :mrgreen:
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=14269" onclick="window.open(this.href);return false;
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Nisem niti za niti proti, ampak mislim da če se bodo preveč igrali ne bodo nič oživili, nič obdržali ampak vse potopili, odločit se bo treba s čim in kako naprej, nekako ne vem kam bi Lancio z novimi modeli pozicioniral, ne sme biti namreč konkurenca ne Alfi ne Fiatu, niti ne Ferrari/Masseratiju, torej kam jo dati?
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Gorjup napisal/-a: torej kam jo dati?
Tja kamor paše, na vrh. :D
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Nasce così l'Evoluzione GT. Si tratta di una vettura - realizzata su base Stilo - lunga 4,24 metri, larga 1,83 ed alta 1,37. Un aspetto cruciale è rappresentato dal propulsore: si tratta di un motore Fiat inizialmente utilizzato per la Coupé, un cinque cilindri capace di sprigionare 350 CV e quasi 400 Nm di coppia. La trazione non sarà integrale permanente, dato che l’assale posteriore sarà mosso da due motori elettrici in grado di sprigionare fino ad un massimo di 100 CV.

Lo scatto da 0 a 100 km/h, secondo quando dichiarato dallo stesso Granata, sarebbe coperto in 4,8 secondi, prima di toccare una velocità massima di 250 km/h.
VIR
Odgovori
  • Informacija