jaz sem se spravil samo smeške preštet...24 jih je....Lucc napisal/-a:Vsa čast tistemu, ki bo tole bral.
Jaz nimam namena. Že sam pogled na tekst je
Hvala za povzetek.Bojanxe napisal/-a:jaz sem se spravil samo smeške preštet...24 jih je....Lucc napisal/-a:Vsa čast tistemu, ki bo tole bral.
Jaz nimam namena. Že sam pogled na tekst je
V glavnem, živa štala s 155-ko, 2500€ je že dal do zdej, še 2500€ je potrebnih da bo avto top. Bo ga pa porihtal da bo fertik, dokler ne prileze do starodobnika.
Ker človek rabi nek format, da se zna osredotočit na točke v tekstu, tukaj ni pa ne pik, ne vejic, ne odstavkov, da o finejših principih, kot so velike začetnice, sploh ne govorimo. Izgleda kot literarni ekvivalent tekočega traku ali pa dolgočasnega profesorja na predavanjih.. konstantno nekaj ven teče, nima pa nobene oblike.Reborn MC napisal/-a:Jaz sicer ne vem kaj vas moti tok njegov nacin pisanja pac model se je razpisal in to je to,dokler pise o avtu kar je sicer namen te teme je ok,sicer pa mislim da ni noben perfekten se pa strinjam da slikca pa resnicno manjka in ce ma pac zeljo tako da ga sestavi potem svaka cast da vztraja ...
... se vedno gre in gre in gre … cricki pojejo , masina ropoce alfa pa leti.
Pred leti sem jo videl in jo vzel, izgledala je kot da bi prisla iz 1. svetovne vojne ... katastrofalno. Sel na tehnicnega, sef tam rekel da taksnega sr, se ni videl, posebno zato ker je sam vozil 155-tko. Pa kaj sem rekel, ko bo rabila papirje za oldtajmerja bo gotova ... ampak - denar samo gre, ne pozna pa se nikjer nic.
Lagarji, koncniki, roke, polosovinski zglobi, bremz lajtunge, diski, poloscice ze drugic, katalizator, auspuh, lambda, svecke, kabli ... pa se in se. Ca 2500€ do sedaj in mislim da se 1x toliko da bo res vse gotovo.
Pa saj to se ni tisti problem problem je to da vse kar dam novo gor, na tehnicnem zleti.
Danes sem glih bil in prej so stare bremze delale prfektno, sedaj mi zadnje desna rocna ne prime 50% razlike. Peljal sem se do skoraj LJ in ga nazaj teral da se mi izpusni plini porihtajo. Ma ja saj so se do 0.2 ampak Lambda zeza ( 1.04 ). Padec na tehnicnem, jutri pa spet sraufanje
Oni dan poslusam motor, nekaj klopoce, novi zvok. Peljem jaz lepo v avstrijo na AR servis. Tu sem cital EGR- LMM pa taksne, pridem v avt. rece on ta nima EGR nima variatorja - ima pa LMM a ce vam ne zere dosti - potem tudi to ni problem, da vam alfa ne potegne dobro. Kaj pa je? Nimam pojma, on pa se manj. No klopotala je veriga v motorju! ... za pospesek pa nimam odgovora!? Mogoce kdo ve? Mogoce auspuh?
Ce vse to skombiniram … lambda 1.04 + pospesek slab, pomeni nekje je luknjica kjer cricek hodi ven in notri. Bomo videli jutri grem sraufat, od masine do tablic, celi auspuh dol, nove dihtunge gor pa bomo videli kako bo. Bremz zajla je tako nova, pred zimo bila menjana, tako da tam se pogledam ce cilinder steka, kar pa seveda malo verjamem ko pa je se pred par dnevi pri starih delih vse delalo.
No pa da se ne pozabim, getribi razpi... jih na koscke pri merilcu vrtljajev. Prejsnji teden se v jutro peljem 20m nekje zacvili - pok in pogledam v ogledalo ce sem kje kaj povozil, ceprav je bil prazen asfalt - pa vidim samo crto za mano olje. Vstavim, pogledam pod avto in kaj sem videl … luzo olja. Katastrofa. Sobota - telefon, klici kje do getribov. OK sreca pri LJ so bili eni, gremo po njih, demontaza starih - ko sem jih pogledal so bili kot da jih je nekaj prestrelilo No zmontiramo nove od 1.8 gor, sedaj mi pac obratomer laze za kaksnih 500 obratov, ker so moji bili od 1.7 ampak se mi zdi da ima boljsi pospesek.
No ja se poraba bencina. 2x izprobal, do cepa natankal in popolnoma spraznil, vozil samo po mestu in okolici, brez avtoceste, 6.5 L izracun. Stric jo je imel prej in rekel, ker on pa je samo po AC fural 8-9l ... samo on jo je teral, tako da pri tej alfi ni nic narobe, kot pa samo ti klincevi majni delcki, ki pa jih ne najdes tako zlahka.
Olje zre, poraba je nekje 3000km - pol litra olja. Jeb* pa se jo 1 cilinder, 3-je imajo kompresijo 10.X, 1 pa 8.X. Vse so to majhne stvari, ki pa zelo veliko stanejo. Menjava verige je rekel 10 ur in material, pa se ta cilinder z malo kompresijo, pa se bi se kaksne taksne poceni stavari nasle.
No ja kaj se naj recem, vsaka ideja je dobrodosla, pa da sprobamo, saj pri alfi tako neves kaj je narobe.
Z tistimi getribi sem se peljal se 200km brez olja, na servisu v MB je rekel, do Ptuja ne boste vec prisli jaz pa se samo 200KM - hehe. Kot receno, dokler ALFA cisto ne crkne, nikoli neves kaj je narobe - pa lep pozdrav.
Aha - pa ce ima se kdo kje kasen del za alfo samo naj napise ker bom verjetno se rabil - ker je nedam. Ona vozi jaz sraufam. Pa ce bo stalo 5000€ samo da jo spravim do oldtajmerja.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov