Stran 1 od 2

Motorji 2.0L

Objavljeno: Če Dec 04, 2003 6:06 pm
Napisal/-a Walter de' Silva
V topicu o Hondaših je padla tudi beseda o 2.0 motorjih. Ker nebi rad smetil po prejšnjem topicu, bom raje odprl novega.

Torej nekaj motorjev (oz. avtomobilov v katerih so ti motorji) ki lahko konkurirajo Alfi JTS:

Ford focus ST 170 173Ps
Renaul clio 2,0 172Ps
Honda S 2000 240Ps
Honda Civic Type R 200Ps
Toyota celica 1,8 VVTLi 192Ps (my favorite)
Lotus Elise 111 S 1,8 160Ps
MG ZR 160 1,8 160Ps

(niso všteti turbo in kompresorji, ker je bil pogoj atmosferski tlak polnjenja)

To pa nikakor ni topic kontra alfi. Je le dokaz, kako visoko se uvršča 2,0 JTS motor. (zelo visoko)

Seveda pa bom sedaj deležen veliko kritik, pa tudi izgovorov, zakaj so tile motorji vseeno boljši (oz. slabši) :mrgreen: Pa kaj...

Objavljeno: Če Dec 04, 2003 7:54 pm
Napisal/-a golf11
Kolko konjicev ze ima Alfin JTS :?:

Objavljeno: Če Dec 04, 2003 9:02 pm
Napisal/-a AR-146
165

Objavljeno: Po Dec 08, 2003 11:56 am
Napisal/-a mick
Sem že nekje zgoraj omenil, glede JTS motorjev je slišati, da so izmerjene moči (vsaj prvih serij) precej manjše kot deklarirane, tam nekje 15 km??


LPM

Objavljeno: Po Dec 08, 2003 12:32 pm
Napisal/-a Teo
Napiši še obrate najvišjih moči in največje navore teh motorjev.
Potem bo slika mnogo bolj čista in bistra.

Drugače pa =D> =D> =D>

Objavljeno: Po Dec 08, 2003 2:26 pm
Napisal/-a mick
Tule je link na stran, kjer je govora o tem, z linki na nemški forum, žal nemščina ni moj jezik:

http://www.alfaowner.com/forum/ubb/ulti ... 03173;p=11

nekje na strani je tudi link na graf, ki te zanima, vendar brez komentarja o pogojih testiranja, tako da je omejeno uporaben:

http://www.fotango.com/cgi-bin/public_g ... ex=90&key=



LPM

Objavljeno: Po Dec 08, 2003 3:26 pm
Napisal/-a Teo
Diagrami motorjev povedo vse. Ob pogledu na diagrame motorjev zgoraj naštetih pa bi bili verjetno ob katerem razočarani, saj bi videli, da imajo nekateri veliko nazivno moč samo zaradi velikega števila vrtljajev. Navor pa pri njih šepa. Ne ciljam na Hondo, da ne pomote. Kljub temu pa so vsi še vedno nad povprečjem in so zato odlični stroji.

V zgornjo skupino pa bi dodal še motor od 206RC.

Re: Motorji 2.0L

Objavljeno: Po Dec 08, 2003 11:04 pm
Napisal/-a MITT
Torej nekaj motorjev (oz. avtomobilov v katerih so ti motorji) ki lahko konkurirajo Alfi JTS:

Ford focus ST 170 173Ps
Renaul clio 2,0 172Ps
Honda S 2000 240Ps
Honda Civic Type R 200Ps
Toyota celica 1,8 VVTLi 192Ps (my favorite)
Lotus Elise 111 S 1,8 160Ps
MG ZR 160 1,8 160Ps
Khm, tole pa definitivno ne bo šlo, veš. Če samo gledaš tele avtomobile, so vsi top modeli določenega modela - torej najmočnejši možen motor, pri AR moraš zato vzet V6. JTS je totalno civilna zadeva, pa itak je point tega motorja drugačen način vbrizgavanja goriva, ki ob enaki porabi kot prejšnji TS 16V omogoče večjo moč in še več navora. Ni pa poudarek JTS na brutalnih zmogljivosti, ki pa jih imajo nekateri od teh vozil in zato tudi morajo biti voženi na drugačen način.

Ne vem no, 2.0 JTS je idealen za 156/147, zato bi moral gledat recimo ostale avtomobile srednjega razreda z 2.0 motorjem, kjer pa je JTS odlična izbira in ima pred nekaterimi precej prednosti! Primerjava - Mazda 6 2.3GT, Accord 2.0, Primera, Laguna, A4,...

Re: Motorji 2.0L

Objavljeno: Če Dec 11, 2003 3:30 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo
MITT napisal/-a:
Torej nekaj motorjev (oz. avtomobilov v katerih so ti motorji) ki lahko konkurirajo Alfi JTS:

Ford focus ST 170 173Ps
Renaul clio 2,0 172Ps
Honda S 2000 240Ps
Honda Civic Type R 200Ps
Toyota celica 1,8 VVTLi 192Ps (my favorite)
Lotus Elise 111 S 1,8 160Ps
MG ZR 160 1,8 160Ps
Khm, tole pa definitivno ne bo šlo, veš. Če samo gledaš tele avtomobile, so vsi top modeli določenega modela - torej najmočnejši možen motor, pri AR moraš zato vzet V6. JTS je totalno civilna zadeva,Ni pa poudarek JTS na brutalnih zmogljivosti, ki pa jih imajo nekateri od teh vozil in zato tudi morajo biti voženi na drugačen način.
se strinjam. =D> V6 je zakon

Objavljeno: Ne Dec 21, 2003 4:41 pm
Napisal/-a Teo
Najboljša primerjava bi res bili vsi ATM motorji 2.0L, ki niso v semi dirkaških avtih. Mednje sodi tudi JTS!

Objavljeno: To Dec 23, 2003 5:36 pm
Napisal/-a Walter de' Silva
Kako zdaj?
Tema je o 2.0 motorjih, vi pa bi kr avte primerjali? Pa ni zdaj važno al je to cestni dirkač ali družinska limuzina. Motor lahko vgradite kamorkoli.

Pa nekateri od teh motorjev še zdaleč niso najmočnejši za omenjen avtomobil.
- Focus ima recimo še RS, kmalu pa pride Crossworth, ki bo, moje mnenje, eden izmed ultimativnih avtov.
- Clio ima tudi V6 power, če seveda doplačaš.
- Civic ima tud močnejši model type R ob 30 obletnici.
- O lotusu raje ne bom govoril...

Objavljeno: To Jan 06, 2004 6:46 pm
Napisal/-a Teo
Motor lahko res vgradiš kamorkoli, kakor je tudi res, da z dodatkom turba, kompresorja... lahko narediš čudeže! Od zgoraj naštetih pa samo eden va kategoriji, ki jo obdelujemo in sicer civic R, za katerega pa smo že pisali, da velike moči dosega zaradi velikih vrtlajev in nima čiste destke iz prožnosti! Tu ga JTS prekaša! Glede lotusov, pa mislim, da je njihovo vodilo bolj manjšanje mase vozila kot velike voči njihovih motorjev. Čeprav seveda imajo 1.8l motor, ki tudi dosega velike moči, a zelo podobno kot honda, z visokimi vrtljaji! Seveda je za nedeljske izlete na dirkališča to čisto OK, drugače pa je z vsakodnevno uporabo, ko človek želi prožen motor, ki pa vseeno nekaj da od sebe tudi med ovinki, ko zasrbijo prsti in razum popušča. Lotus na tem testu malo pade, saj se ne počuti ravno doma v mestu, ko se ne vrti višje od 4000o, vsaj super 7 ne, s katerim sem imel jaz bolj izkušnje!

Objavljeno: Če Jan 08, 2004 2:57 pm
Napisal/-a Byrkus
Jaz bi omenil tudi starega Citroën BX 1.9 GTi 16V. 1905 ccm, in 160 KM. Mislim, da bi ta motor še dandanes marsikomu mešal štrene.

Objavljeno: Če Jan 08, 2004 8:15 pm
Napisal/-a Walter de' Silva
Obrati in navor sem al tja, večina teh motorjev avto pospeši bolj kot 90% drugih na slovenskih cestah. In ne vem zakaj se s takim avtom ne bi udobno vozil po mestu tudi pod 4000. Tudi navor ni ravno na ravni navadnih 2.0 motorjev.

Da ne omenim novega 2.0 FSI od VW koncerna, ki ima 150 konjev (pri 500 obratov manj). Tudi ta ima direktni vbrizg, nima pa 16V. Res JTD-ja po zmogljivostih ne prekaša, ima pa FSI nižjo porabo in emisije. Mislim, da VW ni problem dodati kakih 20 konjev. Še posebej če pogledamo, da imajo možnost razširitve na 16 ventilov in še 500 obratov predosti.
Če se jim to ekonomsko splača pa je drugo vprašanje.

Objavljeno: Če Jan 08, 2004 11:54 pm
Napisal/-a davee
'Jaz bi omenil tudi starega Citroën BX 1.9 GTi 16V. 1905 ccm, in 160 KM. Mislim, da bi ta motor še dandanes marsikomu mešal štrene.'
Ti avtomobili so bili eksotika, kar se tiče mašine razred zase, ampak so te mašine imele 123, 147 ali 160 Ps. Odvisno od cvenka, ki si ga imel. Alfa ti za pravi denar v fabrki tud pripravi marsikaj iz 2.0. Je pa res da je bilo to pri Citroenu hitreje in lažje izvedljivo, ker je bil avto v prodaji serijsko.
Takrat čip tuningi niso bili niti tako poceni, niti tako razširjeni kot danes, zato so tovarne marsikaj naredile za entuziaste. Pomislite, da se je prodajala kot serijski avto leteča truga Lancia s4. Brez zamere, ampak tak avto dat normalnim smrtnikom z dovolj denarja in nič v glavi je bila neumnost. Niti pofiji je niso obvladovali (Ok je mela 200Ps več, pa vseeno :?: ).
Je že res, da je bila prisilno polnjena in zato ne spada v to debato, ampak sem želel le pokazati kakšne nazore so imel.
Je pa tudi res, da alfa nekako z razvojem 2.0 zamuja. Se mi zdi, daje JTS prišla prepozno, medtem ko so japonci to že začeli umikat.
Dvomim pa v prihodnost atmosferskih mašin nasploh. mislim, da se bo trg kmalu spet na polno odprl bencinskim turbo motorjem.