Stran 2 od 2

Objavljeno: Če Jan 08, 2004 11:58 pm
Napisal/-a Byrkus
davee: se strinjam, delta S4 je bila norost, to sem zapisal že drugje. Ampak - FIA je zahtevala 200 primerkov tudi za cesto, za navadne kupce. Zdaj, kaj je kdo z njimi počel, je seveda drugo vpršanje. S4 kajpak ni edini primer, tukaj so še Peugeot 205 T16, Ford RS200, Audi quattro sport, Ferrari 288 GTO (čeprav nikdar ni videl dirkanja grupe B,so naredili homologiranih 200 primerkov - pa naj jih kdo razume, če lahko ;)), Citroën BX 4TC, pa še nekaj drugih. Ti avti so morali obstajajti tudi serijski. Kdo si jih je pa lahko privoščil, je pa tudi menda jasno. ;)

Objavljeno: Pe Jan 09, 2004 1:39 pm
Napisal/-a dejan
davee napisal/-a: Dvomim pa v prihodnost atmosferskih mašin nasploh. mislim, da se bo trg kmalu spet na polno odprl bencinskim turbo motorjem.
Upam, ker bi z veseljem kupil kakšnega 2.0 turbača novejšega letnika

Objavljeno: Če Feb 12, 2004 4:44 pm
Napisal/-a veloce
Sem zasledil eno Alfistično stran od enga maijaka, takega kot jaz, ki se je ispisal o Alfah 75. In so zanimive primerjave iz daljnih let, ko so bile še aktualne Alfe 75 1.6, 1.8 in 2.0 na uplinjače. Ti avti so že takrat mešali štrene raznim 16 ventilcem. Res dobre mašine, da ne govorim o Alfi 75 ts, ki ima pospešek do 100 8,2 sekunde. Ma Alfa je zakon.