Hehehe sej vidm da maš Vti alfo in to V6Cuore Sportivo napisal/-a:midva pa nabijava poste
a mogoče veš če je velik dnara dal za to?a ga vprašaš?
namreč ful mi je všeč zvok in bi si sam isto gor dal
Hehehe sej vidm da maš Vti alfo in to V6Cuore Sportivo napisal/-a:midva pa nabijava poste
a mogoče veš če je velik dnara dal za to?a ga vprašaš?
namreč ful mi je všeč zvok in bi si sam isto gor dal
heheh bi ti tud mel hondo? jz nimam VTi to je tiskarski škratsmolko napisal/-a:Hehehe sej vidm da maš Vti VTEC alfo in to V6 1.6 16VCuore Sportivo napisal/-a:midva pa nabijava
a mogoče veš če je velik dnara dal za to?a ga vprašaš?
namreč ful mi je všeč in bi si sam isto gor dal
Ne ni bil Novak ampak Lauš !majaCRX napisal/-a:Jaaaaa, NovakCuore Sportivo napisal/-a:a je mogoče Novak?a sam izpuh je zamenju?al je mogoče tud katalizator dol dal?
Celoten sistem mu je on naredil - točno kako in kaj pa res ne vem.
Ima pa TUV in nato homologacijo.
sara napisal/-a:Hm...... tam nekje okrog 129,5 ker če gre več pol že plavi s svojimi loparčki po sredi ceste skačejo in mahajo ko pa itak nimajo kaj drugega za delat!!!
hmmm...no pol za "mojga" BX-a še ni nevarnosti d bi kej zastekuByrkus napisal/-a:Kot sopotnik: 205 (Citroën XM 2.0 injection)
Kot voznik: 185 po števcu, verjetno ok. 170 realno (Citroën BX 16 TRS) - nakar mi je gas zaštekal pri polnem plinu...
Zdaj pa z istim avtom več ne grem čez 140.
Obe alfi, ki sem ju imel sta šli v 5 do blokade, 156 1.8 itak, sedanja 147 JTD pa tudi. Še celo, ko smo se peljali štirje na avtoodpade v Italijo se je vrtela skoraj do 4600 obratov.AR-146 napisal/-a:alfe grejo vecina cene use 5 po ravnem (do blokade)
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov