zoranwagen napisal/-a:Teo napisal/-a:Zoranwagen ne ti meni o dragu kot o športu z velikimi vložki, ker koliko vem ni v Sloveniji niti ene Drag ekipe, ki bi imela proračun polovice tistega od kakšne ekipe Dekleva dewalt.
O samem športu pa ga je za spoštovat, ampak kolikor vem vseeno še zdaj nima nobena tovarna oddelka, ki bi na leto porabil 30 mio € za ravoj dirkalnikov, ampak je večina tudi najboljši dragarjev narejenih doma v kakšni garaži, z večjo turbino spravljenih na velike konje, dobre gume in je že to to. Tako, da torej ni kakšne primerjave v tehnologiji s kakšnimi WRC dirkalniki ali WTCC, DTM dirkalniki, ki so vsi po vrsti v kakšnih vsotah, o katerih dragarji samo sanjajo.
Tako kot sem te že rekel, povsod te poznajo, da se zaradi draga usajaš vedno in povsod, če le ni vse po tvojem. Mi smo celo tako dobri, da te ne banamo tako kot recimo na mobisuxu.
Glede klub in dela v njem pa se lahko z očitki kar na mene osebno obrneš, ker stojim za delom fantov v trenutnem IOju in ostalem vodstvu in sem takoj pripravljen odgovarjat na vsak ućitek, ki ga najdeš iz zadnjih treh mesecev.
LP
Spet se vidi tvoje nepoznavanje tematike pejdi raje v šumu kako korenino poiskat, ki je pogojno užitna!
Ko ti bo jasno kok denarja gre v avte se javi pa ne tumbaj večja turbina in gume to se je preraslo! Saj nima smisla, ko dejansko NIMAŠ POJMA.
Če bi se šlo po tvoji prijaznosti bi že davno gumb stisnil...in kje na suxu sem banan??? Spet neresnice klatiš a začnem jest isto počet???
Očitek: kaj razen taborniških dejavnosti ste uspeli nardit v zadnjih 3-eh mesecih???
Daj Zoran, prosim prilepi mi link od katerega koli drag avtomobila pri nas, ki je dražji od recimo 156 ST.
No povej mi koliko gre v drag avtomobile in koliko med njimi ima veljavno homologacijo??? Pa recimo, če to homologacijo za dirkanje delajo na AŠ po katerem pravilniku potem. Imaš prav res nimam pojma o dragu. Spoštujem ljudi, ki se s tem ukvarjajo, samo mislim pa, da tako po finančni plati kot tehnični še dolgo ne bodo dorasli dirkačem v rallyu ali na cestno hitrostnih dirkah. V končni fazi, bi pri enako velikih finančnih vložkih, kakor trdiš ti, tudi dragarji bili polepljeni povsod z nalepkami pa niso. Tak pač vsak sam recimo krije 20 mio težko sezono, ne.
Kolikor vem je najhitrejši dragar pri nas Audi RS2 in kaj se je naredilo na tem avtomobilu takšnega, da bi ga lahko primerjali recimo s kakšnim ST dirkalnikom.
PS:
www.alfa-klub.com pa eno urco branja, da boš prišel na tekoče kaj vse se je v zadnjih 3 mesecih naredilo, samo od stvari, ki se vidijo. Da en govorimo o vseh papirnatih pravilnikih, novih partnerjih, spremembah foruma in strani in tako dalje. Me tako čudi, da nisi izgubil stika s forumom, ker če nisi opazil se tudi ta prestavil na novo domeno. Ko boš pa vse nadoknadil pa se oglasi in daj kakšno konstruktivno pripombo.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.