No, vidim, da ste temo ločili...da ne bo kdo mislu, da sem novo temo odpru
Ja se strinjam z Foggyem... trenutno imam na avtu vse tako kot mora biti, razen bremz ki so proti koncu, zato se tegale prijetnega izleta žal ne bom udeležil...sem že napisal
Seveda je težava finančnega izvora, namreč po novih gumah, svečkah, servisu in registraciji...vse na enkrat ne moreš...tako bodo zavore malo počakale
.Še dobro, da je tako, ker avto ni narejen za stalne obiske dirkališč...
Bi pa dodal tole:
Prepričan sem, da ob rednem servisiranju in pravilnem vzdrževanju ne sme priti do problemov, če od avtomobila zahtevaš malo več, pri meni je tako, da sem pripravljen avtu nuditi tisto kar želi, prepričan pa sem, da občasni obiski dirkališča ne bodo uničili moje Alfice...seveda je pa nujna stvar, pamet v glavi, ne moreš jo stalno tiščat..par krogov, pavza, par krogov...in pa zamenjat obrabljene dele...ki se pa tudi ne izrabijo na vsakem ovinku, če se po pameti izogibaš robnikov in podobno...
Zakaj sem kupil alfo?
-ker mi je ušeč
-ker je avto ki sem si ga želel
-ker ima avto dušo
-zaradi ovinkov sem jo samo delno kupil, ker se da z skoraj vsakim avtom peljati hitro čez ovinke če hočeš...res pa je, da pri alfi poudarek na legi na cesti
Avto imam za vsakdanjo uporabo, nikoli pa nebi toliko pretiraval z njo, da bi trpel večje posledice motor, ali da bi avto očitno uničeval
Kakorkoli obrnemo, avto je športen in narejen za nekaj več kot le pazljivo uporabo...ob predpostavki, da mora biti servisiran. Lahko jo tiščiš po cesti ravno tako kot po dirkališču, obraba je enaka, je pa dirkališče veliko bolj varna reč.
Žal nimam viška denarja za resno dirkanje, ker če bi ga imel, bi si omislil za privat avto kaj mirnejšega
Z sponzorji pa tudi vemo kako je
Se opravičujem za predolg post
L.p. Bistri...