AR 147 GTA

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Hvala :cheers: Sem jim pisal in dobil odgovor. Za vožnjo po "cestah" 2.2 bara. Za dirkališče pa 1.8 bara. Spredaj in zadaj enako... zanimivo da je kar enako spredaj in zadaj :-k
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

2.2 bo premalo, zaradi mehke bočnice ti bo robove pobiralo, raje malo več.
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

minimi napisal/-a:2.2 bo premalo, zaradi mehke bočnice ti bo robove pobiralo, raje malo več.
Meni se ne zdi bočnica ravno mehka na tej gumi :-k Zdaj imam 2.3 bara in se mi zdi kar dobro.

Zmontiran je tudi zadnji eibachov ARB. Nastavil sem ga na prvo luknjo. Me zanima koliko je razlike med prvo in drugo in zakaj je sploh tako narejeno.

Slika
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Pa sem se končno prebil skozi vojno z brenčečim izpuhom \:D/

Slika

Na novo je narejen sredinski del. Nove so gibljive cevi, namesto v Y in en katalizator gre zdaj skozi dva katalizatorja ter skozi dvojni pretočni lonec v Y potem pa v novitecov zadnji loenc :-({|=

Delal mi je Dr.izpuh, edini, ki je prisluhnil mojim idejam in željam. Ob priložnosti dodam še kak video.

Tu je pa še ena boljša slika eibachovega ARK stabilizatorja, novi pa so tudi zadnji amortizerji.

Slika

Tele R1R niso tako mimohodne za "cestni avto". Sem zadovoljen z njimi dobro grabijo, bolj kot prejšnje pirelli P0. So malo glasne ampak udobne pa nč manj kot pirelli P0.

Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Dobro izgleda =D>
Koliko je pa računal doktor? Kaj si pa kaj zdaj obetaš s temi spremembami?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ravo o tem motečem brnenju pri predelavi CF3/4 V6 motorja na CF2 kolektorje sem nedolgo nazaj malo podrobneje bral.

V originalu so CF2 motorji imeli poleg sredinskega (in edinega katalizatorja) tudi dušilec, vse skup pa zgleda kot da je samo en velik lonec, v katerem pa sta skrita skupaj katalizator in dušilec. Zato to marsikdo spregleda.

CF3/4 motorj so pa imeli 4 katalizatorje, na vsakem izpušnem kolektrju po eden, in potem za njima še 2 sredinska, brez kakršnihkoli dušilcev, saj so 4-je katalizatorji služili tudi kot neke vrste dušilci.
Če pa menjaš te CF3/4 izpušne kolektorje za starejši CF2 tip, ki nima katalzatorjev, ti ostaneta torej samo 2 sredinska katalizatorja, ki pa nimata dušilca.
Rezultati je moteč brneč zvok.
Tako da je za odpravo tega motečega zvoka treba narediti nekaj takega kot dal narediti thunderbolt - torej 1 dodaten dušilec za sredinskima katalizatorjema.
Druga možnost je npr. kupiti sredinski (enojni) katalizator od 166-ke/156-ke CF2 (2.5 in 3.0), ki ima dušilec že zraven (stane slabih 500€ od Imasafa), navarit gor 2 navoja za lambde za katalizatorjem, in je rezultat na koncu enak. Ali pa kakšna druga podobna konfiguracija. Včasih zadnji dve lambi lahko javljata napako, takrat je poteben kak mapping elektronike da se ju izklopi. Ti dve lambdi služita zgolj za preverjanje če katalizatorji delujejo kot treba, prvi dve lambi pa skrbita za pravilno mešanico goriva/zrak, s katerima pa ni težav po menjavi kolektorjev na starejši tip.

@Binji in še kdo ki bo delal predelavao na CF2 kolektorje, upam da vam te informacije pridejo prav.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Binji napisal/-a:Dobro izgleda =D>
Koliko je pa računal doktor? Kaj si pa kaj zdaj obetaš s temi spremembami?
Za dvoje gibljivih cevi + srednji lonec + ostale cevi (poleg srednjega dela, je moral še zadaj nek spoj popravit) in delo = 300 dinarjev.

Lepši zvok, znebil sem se brenčanja in malenkost tišji je avto. Sicer je zdaj drugačen zvok v tistih vrtljajih, ampak ni moteč. Mogoče se pri 5000 rpm nekoliko bolj razživi kot prej. neke občutne spremembe na preformansu pa ni.

Lizard, res je, jaz to že dolgo časa vem, vendar realizirat je bilo treba nekako. Prvo najdit mojstra, ki je vedel za kaj se gre in bil pripravljen poslušat tudi moje ideje in znanje kar vem okoli tega avtomobila. Najprej sem mislil dati enojni pretočni lonec na mesto kjer je original. Ampak zaradi butaste oblike ne moreš spravit prav velikega. Zato smo zadevo poenostavili in takoj za katalizatorjema dali dvojni pretočni lonec.
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Nimam sreče z zvokom... Imel sem nekaj težav z sredinskim loncem in to ravno na srečanju letos spomladi :evil:

Slika

Doktor ni kompliciral, ko sem mu povedal kaj je in mi je popravilo opravil brezplačno.

Zdaj kaže, da bo OK. Spodaj sta še dva videa kakšen je zvok s to konfiguracijo izpuha:

http://vid1326.photobucket.com/albums/u ... h1gkp9.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vid1326.photobucket.com/albums/u ... thqxbe.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;

Sem pa letos opravil še nekaj modifikacij na motorju 8)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Glede na to, da prodajaš celoten intake in dif, si najbrž zamenjal to dvoje.. Quaife ali Q2?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Zvok je zelo všečen =D> =D>
Pri meni je tam na srednje nizkih obratih kar nekam rezek zvok, ampak samo če od zunaj poslušam. Računam, da bo s podobnim sistemom tudi zvok približno tak, kot tvoj ;)
Uporabniški avatar
technoboy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1230
Pridružen: Če Maj 01, 2008 10:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: gorenjska

Lep glas. :-({|= Nekaj objav višje sem videl ARB. Tam imaš dve luknji. Če bi dal v drugo bi bil še bolj tog. Si se kaj igral s temi nastavitvami?
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

technoboy napisal/-a:Lep glas. :-({|= Nekaj objav višje sem videl ARB. Tam imaš dve luknji. Če bi dal v drugo bi bil še bolj tog. Si se kaj igral s temi nastavitvami?
Ne, nisem se nič igral s tem, bom pa poskusil, pa povem kakšna je razlika.
lizard napisal/-a:Glede na to, da prodajaš celoten intake in dif, si najbrž zamenjal to dvoje.. Quaife ali Q2?
Q2, ampak že pred leti, glej na 15. strani. Menjal pa sem loputo in zračni filter in čipiral. Inox cev prodajam, ker mi preprosto ni všeč in je dosti težja od karbonske. Predelal sem original gumjaste cevi in pride dosti lepše.

Takole je zgledala original loputa.
Slika

Tole pa je Edelbrockova loputa z original boschevo elektroniko-motorčkom.
Slika

Izdelati sem moral "adapter plato"
Slika

Da nasadiš original cev na večjo loputo rabiš veliko volje in pisker vroče vode :D
Ker pride malo bolj proti akumulatorju, kot original, sem jo še malo porezal
Slika

Zmontiran adapter na kolektor. Izdelal sem tudi tesnila iz tesnilnega papirja, ampak nimam slike
Slika

Malo je bilo potrebno premakniti škatlico od konektorjev, ker se je motorček zadel v njo, cev oduška, pa gre za las mimo.
Slika

Skorja kot original O:)
Slika

Večanje luknje pokrova airboxa.
Slika

Takole zgleda preelan pokrov, in nov večji filter. Edini z željenimi dimenzijami je bil od BMC. Izdelal sem tudi večjo sesalno cev do airboxa in povečal luknjo v airbox.
Slika

Filter, pokrov, MAF, pripravljeno za vgradnjo v airbox.
Slika

Airbox iz spodnje strani. Cev je speljana tam kot original, luknja v airbox je 100mm.
Slika
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

BMC je prava opcija =D>
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

BMC mene odbija ker je oljni tip filtra, drugače pa vse skupaj lepo. ;)
Kolko mm je tale loputa? Čipal je Senica? Kolko konjev je blo doseženih?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

http://www.youtube.com/watch?v=ETSpaLqk-0U

Kej takiga tut ni švoh. Dere se že zverinsko. 8)
Odgovori
  • Informacija