147 by TribesMan

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne...

Zaenkrat samo vozim in čakam da crkne.
Motor je zadnji problem, seveda če imaš malo občutka za mehaniko. Sem 100% da če ga daš kakemu idiotu v roke ga bo zjebal v pol leta... :)

Problem so sklopke... sem že na 3., pa tud vztrajnik ne bi bilo nič hudega če bi ga menjal istočasno s sklopko lani.

Pa amortizerje...

Pač pri teh letih gre počas vse v k.

Oznaka motorja je 937A5000 v prometni, samo v resnici je motor identičen staremu 140HP. Ima pa isto oznako kot novejši JTDm... sam ne me vprašat zakaj :D
Uporabniški avatar
gorazdr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: To Sep 01, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD mjet
Kraj: Kočna

TribesMan napisal/-a: Motor je zadnji problem, seveda če imaš malo občutka za mehaniko. Sem 100% da če ga daš kakemu idiotu v roke ga bo zjebal v pol leta... :)
Za motor me ne skrbi bolj za menjalnik, differencial, polosi, ...
TribesMan napisal/-a: Problem so sklopke... sem že na 3., pa tud vztrajnik ne bi bilo nič hudega če bi ga menjal istočasno s sklopko lani.
A si kaj takega že probal:http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-GT ... 1327220869
TribesMan napisal/-a: Pa amortizerje...
Mel si pro-kit in se ti je znižalo spredaj za 22mm (kako hudiča se je Gregsonu potem znižalo za 50mm). Nazadnje si omenil, da si zvišal za 50mm a si se le zajebaval :roll: , ker mi ni jasno kako bi to uspelo. A si še na FSD a maš kaj drugega? Pa zadaj si se lotil spreminjati na PU pa si obupal?
Če se ti, da se prosim malo razpiši :D
TribesMan napisal/-a: Oznaka motorja je 937A5000 v prometni, samo v resnici je motor identičen staremu 140HP. Ima pa isto oznako kot novejši JTDm... sam ne me vprašat zakaj :D
Moj je EURO3 tvoj pa verjetno EURO4 (spremenjen sesalni kolektor + ???)

LP, Gorazd
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD m-jet FL
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

gorazdr napisal/-a:Mel si pro-kit in se ti je znižalo spredaj za 22mm (kako hudiča se je Gregsonu potem znižalo za 50mm). Nazadnje si omenil, da si zvišal za 50mm a si se le zajebaval :roll: , ker mi ni jasno kako bi to uspelo.
Prokit je več kot očitno loterija. S kolegom sva imela isti setup (fedri in amortizerji, praktično enak avto, nabavljeno pri istih dobaviteljih pol leta narazen), pa se je njegov "vsedel" lepo/enakomerno, moj pa sprednji manj, zadnji pa kot bi bil že naložen...
Sem "v fazi dvigovanja" (več v moji temi, ko bo končano in pride na vrsto za objavo), zadnji konec imam že rešen, ob priliki pride na vrsto še sprednji konec za kakih 5-6mm. Originalni fedri so res previsoki (sploh za 150+KM), pa ni mi všeč da purani hodijo počivat na kolesa. Ampak to kar je meni naredilo je pa le preveč za naše luknjaste kolovoze, kjer pa ni lukenj pa policaji ležijo...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
gorazdr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: To Sep 01, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD mjet
Kraj: Kočna

@SilverMan Kot jaz gledam ima Eibach dve verzije fedrov (za 4 cilindrske in za 5/6 cilindrske). Gregson je imel za 4 cilindrske in so bili očitno premehki. A si ti dobil slučajno za 3.2 motor in je zato gliser izgled ali pa je res tombola ](*,) ](*,). Jaz osebno ne želim več kot 30mm samo kaj vzeti da bo res to kar reklamirajo #-o

LP, Gorazd
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD m-jet FL
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Menjalnik zdrži, differencial je problem samo jaz mam Q2, ki je kar se tega tiče precej boljši...

Polosovine so problem ja, ampak to so že brez da čipaš :D

Podobno kevlar sklopko imam sedaj, pa je po pravici povedano nebi kupil nikoli več.
Rabi 1000km da se vsaj približno uleže in neha drset, pa še zdaj po enem letu, če avto dolgo časa voziš umirjeno začne kr iz lepega kurca drset. Pa zelo agresivno grabi, ko spuščaš pedal... Brezveze. Prejšnja klasična sklopka z ojačano potisno ploščo je bila veliko boljša. Zdržala pa je dobrih 100kkm.

Pro-kit še mam, lani sem ga zamenjal, ker so mi zadnji fedri popokali ( razpadli, prerjaveli...)
Tisti z višanjem je bila zajebancija. Pro-kit zniža ene 30mm. Samo na začetku rabi kak mesec da se "posedejo". Na začetku je bilo okoli 22mm, samo potem je zlezlo proti 30mm.
Gregson pomojem nima pro-kita ampak uno drugo zadevo ki zniža za 50mm. (sport kit?)

FSDji so žal že šli, ker so se izrabili do kraja. Zadnji niso dušili popolnoma nič več. Zdaj sem spet na "standard" amortizerjih.
PU puše so bile gor na sprednjih rokah par 1000km, pa sem jih fliknil v smeti ker je škripalo ko prasica.
Na zadnje jih potem nisem montiral.

Moj motor je tudi euro 3, samo da ima 150HP.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

gorazdr, številke štimajo. Če je švabo zahebal je to zame enako kot loterija. Saj prednji konec ni panike (v okviru smiselnih toleranc), ampak zadnji je pa že takoj po montaži bil kot bi imel dobrih 100kg v prtljažniku... Moje višanje žal ni zajebancija, sploh zadnji konec. Saj če bi bil avtek samo za onemandrive po lepih cestah ne bi bilo krize, tako pa...

TribesMan, imaš pri roki kak link za omenjeno prejšnjo klasično/ojačano sklopko? Vztrajnik kliče po menjavi, pa... :-)(
Pa mimogrede, koliko je pa kaj "meja" navadnega diferenciala, 400Nm ali kaj več?
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

http://www.clutch-specialists.co.uk/cg- ... 001529.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Diferencial... v 1. prestavi zdrži manj k 300Nm... v 3. kakih 450, v višjih pa 500+.

Tale nizozemec, ki sem mu remapiral avto, se vozi naokoli že kaki 2 leti, remapiran na 270HP, po zadnjih meritvah pa ima skoraj 290HP. Če je glava zdrava potem ni problem:

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56CE6786" onclick="window.open(this.href);return false;
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Hvala.
No tudi tale mi je nekaka večna uganka, toliko znanih problemov z menjalnikom (splošno znanih, ne konkretno pri njem), pa vseeno vse skupaj kar dela in dela ob tolikih predelavah.
Kot praviš, zdrava glava-vožnja prava.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Sej še moja 2.4 kr lavfa pa bo skoraj že tri leta od remapa. Ma pa 307.000km pa je lih ne šparam :)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 697
Pridružen: So Feb 27, 2010 9:59 pm

Jaz tudi čakam, da mi crkne, še sesat in prat sem jo nehal.. :mrgreen: ..156 1.9 mjet tudi laufa že ene 8 let od remapa (remap pri 180.000 pri prejšnjem lastniku), ima 448.000 km, tretjo sklopko (vse navadne) in drugi vztrajnik, prve šobe, druga turbina, prve polosovine (samo en zglob zamenjan), drugo pumpo, druge nosilce motorja, vse roke PF, edino zgornje menjam na leto pa pol, ker mi gredo končniki, nove rabljene notr in PF nazaj..spuščena za 5 cm, 15ke tretjino leta, 17ke ostalo..ga pa tudi vozim hitro kolikor se da, ampak po pameti obremenjujem motor...

Me bo pa rja zjebala, očitno prej kot mehanika.. :cry:
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

moja bivša 156 ma sedaj 350tisoč km pa še prve šobe prva sklopka prva turbina
erja jo pa napada gre pa še
Odgovori
  • Informacija