Alfa Romeo RobertH Tbi in GTA

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

a to samo med voznjo al tut v leru?
Slika
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Samo med vožnjo.

Funny, je kako se lahko s tako majhnim pretokom zraka motor tako zavrti.
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Malo si se navadil na bmw-jev kirurško doziran plin. Pa še diesel je, tako da... :mrgreen:
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

No s časom se je našlo tudi nekaj napak:
- kot vse kaže, je šel ležaj na alternatorju (prijetno poje), aja kdo je za hudiča postavil alternator tja grrrr.
- pri večkratnem zaviranju se mi začnejo oglašat zavore zadaj ??? (diski skoraj neobrabljeni, ploščic dovolj (na ene pol življenske dobe)
- voznikov sedež se na desni stani precej bolj poda, če nanj močno opreš (kakšen ovinek)

Prosil bi za malo diagnostike in najugonejšega načina popravila.
Tnx.

Po drugi strani sem se pa tudi spoznal z nekaterimi posebnostmi.
Prva prestava doseže čez 65km/h (ne veliko, ampak) in se jo v kakšnem počasnem ovinku lepo uporabi, direktnost volana me navduši pri vsakem obratu, sedaj ko je lahko šipa tudi malo odprta, mi je zvok njami.
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

altenator je klasika, menjaj, zaradi dela bo malce dražje (200 - 300€)

menjaj zadnje ploščice za sveže, trenutne so verjetno prežgane, najverjetneje zaradi slabih pletenic ročne zavore, za popolni mir menjaj še to

voznikov sedež je pri platnu bolj občutljiv kot pri usnju. Dobra novica je, da lahko naročiš originalne samo boke sedalnega dela (preveri pri lokalnem AR dobavitelju za vsak slučaj)
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

V četrtek je imela možnost sproščanja v Racelandu.

Celih 5 ur sem jo preganjal in brez vsakih težav, še več, na poti domov je tekla tako lepo da sem samo debelo gledal.
Vožnja je bila pa res do 7.500 (al kje je blokada).

http://forum.bmwslo.com/attachment.php? ... 1206133165
http://forum.bmwslo.com/attachment.php? ... 1206133165
http://forum.bmwslo.com/attachment.php? ... 1206173579
Uporabniški avatar
drhouse
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Dec 20, 2007 4:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje, Sežana

"Ni dovoljenja" za dostop do strani, če nisi registriran :|
No Compromise! Just GTi!
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Maš kakšen filmček? :mrgreen:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Pepsi napisal/-a:Maš kakšen filmček? :mrgreen:
Zaenkrat ne, sam nisem imel časa za snemanje, razen če je kdo od prisotnih kaj snemal.


Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil ROBERTH, dne So Mar 22, 2008 2:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

In kako jo je preganjat na tako kratki progi?

Osebno mi daje avto dolgo občutek nevtralne lege, ko je pa preveč hitrost pa tišči čez sprednja kolesa brez kakšnih izbruhov in se lahko lepo kontrolira....razen če hitro pripelješ v ovinke in agresivno zaviješ proti apex-u ride :wink:
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Ja konkurenca so bili Miniji, ki so pa itak skoraj idealni za tako progo, vendar tudi GTV-jka ni bila veliko zadaj.
Z merjenim časom 1.01 in še boljšimi krogi, ki pa na žalost niso bili merjeni (100% sem bil pod minuto), sem dosegel boljše čase kot npr. avtomagazinovci z Brero 3.2, kar pa mogoče niti ni toliko čudno, ker je najpomembnejša laga in ne toliko moč.
Tisti V6 zna biti pretežak v nosu za tako zaprto pogo.

Avto sam se pa pelje po poligonu res dobro, le preveč grob ne smeš biti pri prenašanju teže, ker hitro začen drseti predni konec pri majhnih hitrostih, dočim pri višjih mi je pa presentljivo uhajal zadek (na koncu štartnociljne ravnine).

Na kratko, vhod v apeks mora biti previden in ne prehiter, da ne začneš drseti, na dveh delih je nujno pretikanje v 1. prestavo (in to sredi ovinka), pri zaviranju se moraš obvezno izogibati belih robnikov, ker se ABS prehitro vklopi in greš samo naravnost (nisem našel varovalke za ABS grrrrrr).
Mene je nabolj motilo podajanje sedeža na desni strani in se nisem upal res nasloniti na sedež.

Na kratko - zanimiva izkušnja in jo pravim ljubiteljem res predlagam.
marinaio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 440
Pridružen: Sr Okt 31, 2007 12:45 am
Kraj: Koper

pohvale za GTV-jko =D>


mogoče je glupo vprašanje...kaj bi bil apeks??
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

marinaio napisal/-a:pohvale za GTV-jko =D>


mogoče je glupo vprašanje...kaj bi bil apeks??
Nobeno vprašanje ni neumno, neumen je lahko samo odgovor pravijo :wink:
APEX - The point at which your driving line touches, or comes closest to, the inner radius of a. curve.
Apex- Točka pri kateri pride tvoja linija najbližje oz. se dotakne notranjega radija ovinka.

Pa še malce banalen primer ampak vseeno zelo slikovit

http://www.youtube.com/watch?v=AY4f3Q_PJnw
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
marinaio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 440
Pridružen: Sr Okt 31, 2007 12:45 am
Kraj: Koper

hvala za razlago! :)
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

OMFG body roll pa je. Kot da bi diana peljala po progi. Že iščem po netu, če se da kakšne stabilizatorje dobiti kje :D Zanimivo pa je, da se pojavi pri skrajnem pretiravanju, no vsaj pri moji GTV. Do določene točke lepo leži, potem se pa popolnoma nagne.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Odgovori
  • Informacija