No s časom se je našlo tudi nekaj napak:
- kot vse kaže, je šel ležaj na alternatorju (prijetno poje), aja kdo je za hudiča postavil alternator tja grrrr.
- pri večkratnem zaviranju se mi začnejo oglašat zavore zadaj ??? (diski skoraj neobrabljeni, ploščic dovolj (na ene pol življenske dobe)
- voznikov sedež se na desni stani precej bolj poda, če nanj močno opreš (kakšen ovinek)
Prosil bi za malo diagnostike in najugonejšega načina popravila.
Tnx.
Po drugi strani sem se pa tudi spoznal z nekaterimi posebnostmi.
Prva prestava doseže čez 65km/h (ne veliko, ampak) in se jo v kakšnem počasnem ovinku lepo uporabi, direktnost volana me navduši pri vsakem obratu, sedaj ko je lahko šipa tudi malo odprta, mi je zvok njami.
altenator je klasika, menjaj, zaradi dela bo malce dražje (200 - 300€)
menjaj zadnje ploščice za sveže, trenutne so verjetno prežgane, najverjetneje zaradi slabih pletenic ročne zavore, za popolni mir menjaj še to
voznikov sedež je pri platnu bolj občutljiv kot pri usnju. Dobra novica je, da lahko naročiš originalne samo boke sedalnega dela (preveri pri lokalnem AR dobavitelju za vsak slučaj)
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
V četrtek je imela možnost sproščanja v Racelandu.
Celih 5 ur sem jo preganjal in brez vsakih težav, še več, na poti domov je tekla tako lepo da sem samo debelo gledal.
Vožnja je bila pa res do 7.500 (al kje je blokada).
Osebno mi daje avto dolgo občutek nevtralne lege, ko je pa preveč hitrost pa tišči čez sprednja kolesa brez kakšnih izbruhov in se lahko lepo kontrolira....razen če hitro pripelješ v ovinke in agresivno zaviješ proti apex-u ride
Ja konkurenca so bili Miniji, ki so pa itak skoraj idealni za tako progo, vendar tudi GTV-jka ni bila veliko zadaj.
Z merjenim časom 1.01 in še boljšimi krogi, ki pa na žalost niso bili merjeni (100% sem bil pod minuto), sem dosegel boljše čase kot npr. avtomagazinovci z Brero 3.2, kar pa mogoče niti ni toliko čudno, ker je najpomembnejša laga in ne toliko moč.
Tisti V6 zna biti pretežak v nosu za tako zaprto pogo.
Avto sam se pa pelje po poligonu res dobro, le preveč grob ne smeš biti pri prenašanju teže, ker hitro začen drseti predni konec pri majhnih hitrostih, dočim pri višjih mi je pa presentljivo uhajal zadek (na koncu štartnociljne ravnine).
Na kratko, vhod v apeks mora biti previden in ne prehiter, da ne začneš drseti, na dveh delih je nujno pretikanje v 1. prestavo (in to sredi ovinka), pri zaviranju se moraš obvezno izogibati belih robnikov, ker se ABS prehitro vklopi in greš samo naravnost (nisem našel varovalke za ABS grrrrrr).
Mene je nabolj motilo podajanje sedeža na desni strani in se nisem upal res nasloniti na sedež.
Na kratko - zanimiva izkušnja in jo pravim ljubiteljem res predlagam.
OMFG body roll pa je. Kot da bi diana peljala po progi. Že iščem po netu, če se da kakšne stabilizatorje dobiti kje Zanimivo pa je, da se pojavi pri skrajnem pretiravanju, no vsaj pri moji GTV. Do določene točke lepo leži, potem se pa popolnoma nagne.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding