Tole sem počel v zadnjih nekaj dnevih.
Zaradi tegale krivca:
je ratalo tole:
Ker sem moral razdreti pol sprednjega konca, sem vse originalne sponke zamenjal z vrtečimi objemkami.
Seveda sem spotoma še vse lepo očistil in namestil nova tesnila, pa kakšen novi vijak.
Takole pa sedaj izgleda od spodaj:
Kot pa se za alfo spodobi, ni šlo nič po maslu. Ko sem po treh dneh ponovno nalil hladilno v sistem, mi je začelo spuščati med motorjem in menjalnikom. Ne me vprašat kako in zakaj. Pred posegom ni. V času suše sem zamenjal še tesnilo pri notranji pečki. Aja, cela znanost glede telih pečk. Ali imaš okroglo tesnilo okroglega prereza ali pa okroglo tesnilo kvadratnega prereza.
Po testni vožnji, se je kapljanje malo ustavilo (kapljalo je bolj po redko) in pogled pod pokrov motorja mi je pripravil naslednje presenečenje. Pri pregledu na nove objemke, sem ugotovil, da iz ene na radiatorju malo rosi. Jo še malo zategnem in ko poskušam zategovati še druge, se ena (največja), odpre in steče voda segreta na slabih 100° po tleh in malo po mojih nogah. Zaprem havbo, zaklenem avto in se grem ohladiti (zunaj krepko čez 30). Pozno popoldne zamenjam spojko, dolijem vodo in spet na testno vožnjo. Avto v garažo na hladno in v naslednjem dnevu dolijem še slab liter.
Dva dneva se že vozim in za enkrat je vse OK.
V tem času pa je alfica dobila še novi zračni filter in pa nove Bridgestone gume.
To je to: