Kot jaz vidim, je.
Sam sem jih začel ignorirat takrat, ko sem našel odlomljen košček keramike okrog sredinske elektrode. Sreča je bila, da se je odlomil ravno na strani, kjer je jeziček mase, da zadeva ni padla v motor...
Zakaj preverjam firmo, ker se mi je podobna stvar zgodila pri katrci.
Keramika je začela skakat not, ven v ohišju - zvok da dol padeš (svečke stare mogoče kako leto).
No, od takrat doma ni več nobene Champion svečke.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
ni vse zlato kar se sveti. NGK svecke za TS 16v ki so bile vcasih drage kot zafran oz so se danes v primerjavi z drugimi, so bile deklarirane za 100.000km. No meni niso zdrzale niti 15.000 in so sle po gobe.... Toliko o NGKju, Se pa strinjam da so dalec najkvalitetnejse na trgu.
Da pritrdim clibry-ju:
do nedavnega rednega servisa sem imel v Kappi Bosch svečke. Imel zato, ker so ravno "za šenk" prišle v roko. Avto je deloval BP! Sedaj sem pa zamenjal z NGK in avto celuje precej slabše. Zelo cuka po menjavi svečk.
Champion pa tudi ni ravno zanič. Za 5 valjnike FLAR so kot prvovgradnja, NC8BYC ali pa RC7BMC. Pred menjavo za BOSCH sem imel v avtu Champion 12NC. Avto deloval brez težav. Menjal, ker so bile stare. Ob naslednji menjavi bodo pa sigurno Champion EON1.
KLjub vsemu pa je pomemben izvor svečke! Pri nas so NGK tudi "mejd in turkej". Champion pa se najdejo verjetno tudi iz bolj kakšne rizične države.