Stran 14 od 16

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: To Mar 13, 2018 5:15 am
Napisal/-a Banny
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... 9_330.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: To Mar 13, 2018 7:28 pm
Napisal/-a J1897
Hvala za ta link. Če je vsa roba na tem linku kvalitetna, potem vsa stvar niti ni tako ekstremno draga - nekaj čez 500€ za Bilsteinove športne amortizerje in 130-140€ za vzmeti (razen če ni to cena po komadu). Vprašaj ostaja edino homologacija - predvidevam da kakšnih 50-100€? Zanimivo pa mi je,da je kit amortizerjev in vzmeti dražji, kot če bi jih kupoval ločeno :-k

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: To Mar 13, 2018 7:45 pm
Napisal/-a Banny
Jaz imam amortizetje od tukaj. Cca 10 dni sem čakal na paket iz Nemčije.
Homologacija pride 32€, sem plačal prejšnji teden, sicer ne za vzmeti.
Kaj ni cena enaka? Po moji matematiki...

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: To Mar 13, 2018 7:51 pm
Napisal/-a J1897
:oops: prehitro pisal in premalo pozorno gledal. A se da homologacijo nardit na tehničnih pregledih al je treba it do kake bolj specializirane inštitucije?

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: To Mar 13, 2018 7:58 pm
Napisal/-a Banny
Delajo na tehničnem pregledu.
V Tolminu so preleni, da ti bodo poiskali in poslikali številke na vzmeteh, tako, da jih pri montaži sam poslikaj.

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Sr Mar 14, 2018 9:08 pm
Napisal/-a J1897
Hip hip hura za naše tehnične :mrgreen: Hvala za ta info, bo kar koristen ko (če) se spravim v ta podvig :)

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Če Mar 15, 2018 12:27 am
Napisal/-a Banny
Zadostuje tudi, če poslikaš številke, preden montiraš na avto.
Če te zanima, kako se 156-ka pelje na tem podvozju pa povej :mrgreen:

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Če Mar 15, 2018 4:24 pm
Napisal/-a TheRealDeal
Men se zdi -3 cm na Breri že malo preveč "hardcore".Ko se bom odločil za ta podvig bom vzel najverjetneje 18-25mm. Se mi zdi, da bo še nekako najbolj podobna višina serijski TI različici.

https://www.ebay.com/itm/Eibach-Pro-Kit ... 100623.m-1

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Če Mar 15, 2018 8:00 pm
Napisal/-a J1897
Saj to ne vem,koliko je avto še uporaben če se ga zniža za 3,5 cm? Po drugi strani, a se sploh splača nižat samo za 1-1,5 cm :-k Mater, do včeraj sem bil že skoraj odločen, da bom nižal, potem pa sem se moral peljat po eni čudoviti cesti (lokalci bojo verjetno poznal - Grahovo ob Bači - Bukovo), pa sem že s serijskim podvozjem moral biti kar pozoren, da nisem kam prijel, tako da me je vse skupaj malo minilo.
(čeprav me počasi spet prijemlje :mrgreen: )
Banny, mislim da bom zanimanje potešil ko (če) bomo nardil kak meet :D

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Pe Mar 16, 2018 7:37 pm
Napisal/-a TheRealDeal
Ti si tudi izrazil željo, da bi rad videl, kako izgledajo 19" na Breri na Stock podvozju. Evo ti ene....

http://www.alfavisione.net/news/2010/09 ... alian.html

Mislim, da je nižanje obvezno na 19" :mrgreen:

EDIT: Šele zdaj sem videl, da ta Brerina v linku ima dimenzijo 235/35/R19, v originalu pa je 235/40/R19

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Ne Mar 18, 2018 8:16 pm
Napisal/-a J1897
Uf, ja stock podvozje in 19'' je no-go. Tudi ta razlika v dimenziji pomojem ne more predstavljati tako velike razlike (vizualno). Mislim, da bo potrebna kar konkretna investicija če se odločim za 19 :mrgreen:

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Sr Mar 21, 2018 9:30 pm
Napisal/-a J1897
No, pa da ne bom samo razglabljal o nižanju in feltnah - dve sliki kar tako z današnjega smučarskega izleta na Zoncolan
Slika
Slika
In moram povedati, da je Brera kljub "izjemni"prostornosti smučarjem bolj prijazna in uporabna kot Astra GTC. Pa še eno opažanje, ki ni vezano na Brero. Na parkirišču je bil parkiran tudi en Stelvio.In klub temu, da ni bil quadrifoglio in da je bil v neki rjavo-zeleni barvi, zadeva pade v oči. Zelo.

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Če Apr 26, 2018 9:11 pm
Napisal/-a J1897
Manjši update - sprednji pirelliji so odslužili svoje, tako da so bili zamenjani za Toyo proxes sport. Na astri so se dobro obnesli, bomo videli kako bo v malo večji dimenziji. Prvotno je bil v planu Uniroyal rainsport, vendar pa se je "3-5 delovnih dni" dostave na gumedirekt zavleklo že na 3 tedne, tako da sem vse skupaj poslal nekam in pri lokalnem vulkanizerju nabavil Toyo. Po menjavi gum je bil opravljen še tehnični ter podaljšana registracija, danes pa sem se lotl še malo estetike. Z dexalom in gobico sem se lotil vseh 4 auspuhov, ki se po enournem tretmaju dosti bolj svetijo kot prej. Niso sicer še taki, kot bi želel, računam pa da bo še en enourni tretma zadostoval :)

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Pe Apr 27, 2018 12:04 pm
Napisal/-a minimi
Uniroyal je u qrcu guma, je toyo boljša izbira.

Re: Ex 145QV, po novem Brera (str.9)

Objavljeno: Pe Apr 27, 2018 9:32 pm
Napisal/-a J1897
Hja, s Toyom sem že imel izkušnje, z Uniroyalom pač ne. Sicer mi je kar nekaj kolegov priporočalo Uniroyal, ampak po zaslugi izjemne počasnosti gumedirekta sem ponovno pristal na preverjeni robi :) Kaj pa je narobe z uniroyalom?