Zadnje novice

166 3.0 V6 & 159 TI By Pero666

Slikice vaših jeklenih konjičkov

166 3.0 V6 & 159 TI By Pero666

OdgovorNapisal/-a pero666 » Po Nov 02, 2009 9:46 pm

Lep pozdrav vsem,

forum pebiram že kar nekaj časa in občasno sodelujem v debatah, večinoma pa ga prebiram, ko iščem kakšne nasvete.
Namen teme ni lepiti slike, čeprav bom verjetno kakšno dodal, ko si bom vzel cas za kaksno lepo sliko. V tej temi bom zbral in napisal nasvete in nekatere postopke za servisiranje, ki ga lahko naredi vsak bolj ali manj avtomehanike nevesc alfist racunalnicar. Imam pac navado, da se o vsaki tezavi najprej pozanimam, preverim vse moznosti in ob morebitnem obisku servisa bolje vem, kaj pricakujem in sem pripravljen, ce hoce kaj bluzit. Pa se zame bo ena referenca, ce bom kej pozabil.

Gre za 156 V6 letnik 2000. Kupil sem ga, ko je imel 140.000 prevoženih. Želel sem si Alfo 156, ker mi je božanske oblike, motor pa mislim, da je nekaj najlepsega in najboljsega, kar je zadnja desetletja Alfa spravila skupaj. Motor in notranjost sta odlicno ohranjena, zunanjost je bila v malo slabsem stanju, beri obkljukana.... Ko sem kupil avto, sem vedel, da bo vlozek precejsen.
-gume
-sklopka
-zavore (sprednje, zadnje, diski, ploscice)
-polosovina (tega mi niso racunali, ker ni odpravilo napake)
-predni lezaj
-pletenice za rocno zavoro
-komplet podvozje (s tem mislim prednje roke, zgornje in spodnje, zadaj)
-sesalna gumijasta cev
-svecke
-hladilnik
-termostat
-LMM
-velik servis
...
pa se kej bi se naslo :)
Sem tip cloveka, ki vozi avto brez radia (vecino casa uzivam v poslusanju poezije cilindrov)

Avto ni nizan in predlogov, da ga je treba dat v poden pa lite ponaredke 17 gta gor, se prosim vzdrzite. Bi ga nizal in menjaval feltne, ce bi mi bil avto potem se uporaben. Avto je ze sedaj kar nizek in nimam ga zato, da dirkam pa poziram, ampak vozim. In to umirjeno, po predpisih, dinamicno, vcasih malo stisnem na primernih mestih.

Nedavno sem ga predelal na plin. Dolgo sem se upiral, ker sem bil skepticen glede performans, porabe, kilometrine, prtljaznika. Toda nisem imel vec izbire, saj delam precej kilometrov. Razmisljal sem o nakupu se ene 156 JTD. ampak sem kmalu obupal, da bi nasel soliden primerek za solidno ceno. In ob dobri vgradnji plinske napeljave sploh ne vem, da je not. Popravljali/nastavljali niso nic, poraba je cca 11 litrov LPG zmerne relacijske voznje. Ob priganjanju seveda naraste na 12, zlahka pa tudi vec. Poraba plina je cca 10% visja kot pri bencinu.

Za razliko od motorja in notranjosti je bil avto spredal desno rahlo udarjen, malo blatnik, malo havba, luc, prvi odbijac malo polomljen. Zadaj je bil odbijac na spodnjem delu odlomljen... Skratka, ne leo za videt, ampak nic resnega. Vsega skupaj za na dalec se sploh ni videlo, ampak ni pa blo lepo. In drzala se me je smola, da me je nedolgo od nakupa nekdo izsilil, zapeljal v kriziscu pred mene in artal je manjsi karambol. Zavarovalnica je popravila vso skodo na sprednjem koncu, bil je kvalitetno popravljen pri Stepancicu, kjer je bil tudi redno servisiran in kjer je bilo opravljeno vecino dela. No, nedolgo zatem sem stal v kriziscu, kjer se mi je en tip meni nic tebi nic zabil v rit. No, pa so menjali se zadnji odbijac. Avto je bil zdej tudi zunaj tip top. Ko sem ze razmisljal, da se me drzi smola, pa so mi vsi govorili, da naj ga prodam, se je nehalo :)
No, kako leto zatem me je spet v leva zadnja vrata butnil neumen italijan. Ker je bila kompikacija z zavarovalnico, ker so na policiji izgubili zapisnik, sem kupil vrata in jih zasilno prebarval. Klub temu, da so mi nakazali denar, se nisem dal barvat, ker me je strah, da me bo spet kdo tresnil.
Mogoce se bo kdo zgrazal, ampak fantje, vecina vasih alf je bla zbitih, sam se mogoce tega ne veste. Ce pa ej blo to bolj povrsinsko, pa se jaz ne sekiram, ce je le lepo popravljeno. Nimam pa hga nobenega namena prodajat, vsaj glede na moje redno picajzlarsko vzdrzevanje ne :)

V kratkem bom zacel dodajat navodila in resevanje razlicnih tezav, sce se bo komu sploh ljubilo brat do sem, ker ni slikic :)

Kot za konec tega dela pa naj povem, da mi je voznja z alfo uzitek, vsakokrat, ko grem na pot, se z veseljem vsedem v avto. Sej bi se 100% nasel se kaksen drug avto, ki bi mi nudil podoben obcutek v voznji, ampak se vec jih je, ki mi to nebi.

lp, Pero
Zadnjič spremenil pero666, dne Po Okt 28, 2013 6:48 pm, skupaj popravljeno 7 krat.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Po Nov 02, 2009 9:56 pm

Motor nemirno tece v prostem teku

malo prej sem si razbijal glavo, zakaj kar naenkrat motor nemirno tece v prostem teku. Za vsak slucaj sem ocistil loputo, ampak je bila skoraj cista. Obrati pa nihajo med 200 in 700. Sumim LMM, ki je se v garanciji, ampak kako prodajalca prepricat, da je zanic? Drugi namigi so se lambda sonda, ...
Berem po netu...
Ta motor nima nobenega motorcka prostega teka itd, ampak prosti tek uravnava ECU. V primeru nemirnega teka je prva in najcenejsa stvar: resetirati prosti tek. Na servisu seveda predlagajo nov LMM, ko pa poves, da je nov: ja pol je pa verjetno lambda.

Resitev:
-odklopi akumulator za pol ure (ali pa vec)
-priklopi akumulator
-zazeni avto BREZ dotikanja pedala za plin
-pusti teci motor 10 min
-ugasni motor, pusti ugasnjenega 10 min
-vkljuci motor za 5 min BREZ dotikanja pedala za plin
-koncano, poskusna voznja

Za tako proceduro vam mehanik zamenja lambdo, LMM pa se zajeten kupcek denarja. Ce omenjen postopek ne pomaga, pa bo mogoce res bolje, ce pogleda mehanik :)

lp, Pero
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Po Nov 02, 2009 10:00 pm

Navodilo za menjavo hladilnika vode

tole sem napisal ze enkrat prej, ampak mislim, da bo pasalo na tem mestu....

Po neljubi tezavi, ko mi je spustil hladilnik na AR 156 2.5 V6, sem se odlocil napisati navodila za menjavo le-tega. Opozoril bi, da nimam ne izkusenj z sraufanjem, ne kanala, le nekaj osnovnega orodja. Mislim, da je tega sposoben skoraj vsak z malo avtomehanicne zilice (jaz sem racunalnicar Smile), res pa je, da vzame precej dela. Konkretno 10 ur, sicer pa dosti manj, ce ne bi imel tezave z vijaki na vezni steni.
Nimam izkusenj, ampak mislim, da je za ostale motorje pri AR 156 precej podobno, verjetno je samo malo vec prostora za sraufanje.
Ker nisem iz stroke, bi prosil, da ne kritizirate napacnih izrazov, ampak me lepo popravite.
ORODJA:
-set vilicastih kljucev (mercator, 5eur)
-set torx izvijacev (mercator, 10 eur)
-kladivo (mercator, 3 eur)
-vrtalni stroj in svedri (ni nujno, je pa velika verjetnost, dsa bo treba nekatere vijake izvrtat)
-gedore (priporocljivo, ne nujno)
-eLearn (ni nujno sploh)
-klesce, ...
-pa se kaka malenkost
MATERIAL:
-hladilnik (cca 160 eur, hvala mariusu)
-hladilna tekocina
-sponke za pritrditev cevi (šelne...), 4 kos
-izolir trak
-filter zraka (zdej ga je precej enostavno zamenjat, stane cca 16 eur)

POSTOPEK:
Nekateri pravijo, da je mozno zamenjat hladilnik iz spodnje strani, jaz mislim, da je to zelo tezko, zato sem se raje odlocil za menjavo na zgornji strani, pa se kanala nisem imel.
Odststraniti je potrebno spodnjo zascito motorja, okrasne letvice na odbijacu (grill), odbijac, luci, prvo vezno steno, odvijaciti hladilnik klime ter ventilator, odklopiti cevi s hladilnika ter odstraniti hladilnik ter ventilatorje. Sledi menjava filtra za zrak in sestavljanje nazaj.
Zascita motorja:
Odstranitev je enostavna, par torx sraufov, verjetno se kaka vezica za odscipnit, pa potegnit dol.
Okrasne letvice:
Na vrhu so 4 vijaki, pa se na sredi 2, potem se okrasni letvici (to sta kromirani zadevi na sredini odbijaca) rahlo z izvijacem privzdigne, da izskoci. Odsraufamo se sredinski del ter pazimo, da ga ne polomimo na kljuki za dvigovanje pokrova motorja.
Odbijac:
Odklopimo kabel za meglenke (samo en kabel, ne obeh meglenk). Odbijas ima na vrhu (pod okrasnimi letvicami) par torx sraufov, nekaj smo jih ze odvili, ko smo odstranili zascito motorja. Ostalo je se 6 najbolj zaj..., 3 na vsaki strani, ki privijacijo odbijac na blatnik. Po dva na vsaki strani gresta lepo, za tazadnjega pa bo potrebno malo privzdignit notranji blatnik ter ga odvijacit iz zunanje strani, pri kolesu. Ne ze tukaj obupat, pocasi, zraven kaksen cigaret in kletvica, pa bo Smile
Odbijac potem pocasi snamemo dol, brez kaksnih mocnejsih sunkov, ce ne gre, je se kje ostal kaki srauf.
Luci:
Luci imajo dva sraufa, pocasi izvlecemo ter odklopimo konektorje. Ne vlecit na silo, ker je potrebno prej odstranit zatice na konektorjih. Ko bo treba uporavit silo, bom povedal Smile
Kljuka za pokrov motorja:
To je tud treba dol dat, 3 sraufki in zajlo ven...
Vezna stena:
To pa je zdej malo bolj zaj... del, ker obstaja velika verjetnost, da se ne bo dalo odsraufat. Jaz bi tu skor obupal. Vijaka na vsaki strani, ki drzita blatnik, bosta sla lepo. V odprtinah za luci pa so se 4 vijaki, ki majo integrirano podlozko ter zelo nizko glavo. Tako je bilo vsaj pri meni, original. Najprej naspricat s spodnje strani z Wdjem, malo potolcit in poskusit odsraufat, tako da kljuc ne zdrkne. Ce ne gre, bo treba vrtat (ali kak drug drasticen prijem). Prva dva lahko povrtamo uz zgornje strani, seveda z manjsim svedrom, da ne bomo unicili matice, zadnja dva bo treba odvrtat glave stran, jih odbit, odstranit vezno steno ter potem povrtat se srauf iz navoja.
Na vezno steno je privijacen se nosilec, ki drzi hladilnik (mislim, da lahko ostane kar gori) ter zajla za odpiranje pokrova motorja, ki jo je treba previdno odsraufat z spodnej strani (2 matici).
Na spodnji strani vezne stene je pritrjeno kablovje. Na kable je z izolirtrakom pritrjena plasticna letvica s cepkom, najbolje da odstranite izolirtrak s kablov ter odstranite kable, nato vezno steno dol ter previdno odstranit letvico s cepkom, sicer bo treba novo. Pocasi in previdno, pa bo slo.
Ventilator in hladilnik klime:
Odvijacimo z sprednje strani hladilnik klime, ki je pritrjen na hladilnik vode, z zadnje strani pa ventilator. Vsega skup par sraufov, ampak lepo pocasi, da ne poskodujete hladilnik klime, kar zna precej podrazit zadevo. Hladilnik klime je pritrjen na dve cevi in prislonjen na plastiko spodaj in bo ostal na mestu neposkodovan, vseeno pa je dobro biti previden.
Hladilnik:
Na hladilnik sta pritrjeni se cevi za vodo zgoraj in spodaj. Cev je pritrjena z kovinsko sponko, jaz sem jo utrgal, spodaj pa je koleno, ki je pritrjeno na hladilnik z sponko, na to koleno pa je pritrjena cev. Odstranimo se to cev, pa po moznosti se koleno. Nekateri priporocajo menjavo tega kolena, jaz sem sponko odstranil, polomil (ampak ne kolena), nato sem pritrdil to koleno na nov hladilnik z novo selno, sicer je lepo narejeno, estetsko, ampak ne kot original, pusca pa ne.
Ne pozabit, da bo iz hladilnega sistema izteklo par litrov hladilne tekocine (nekaj je bo ostalo v motorju), zato mejte eno kanto, kamor bo to teklo!
Menjava filtra zraka:
Zdej priporocam menjavo filtra zraka, ker je dosti bolj enostavno, jaz sem ga zamenjal. Trije sraufi in pokkrov se lahko odmakne na prostor, kjer je bil prej ventilator in hladilnik.
Sestavljanje:
Sledi sestavljanje, ki pa je pri meni trajalo dosti manj kot razstavljanje Smile
Ko je hladilnik na mestu, ventilatorji in vezna stena, nalijemo hladilno tekocino in preverimo, ce kje pusca. Jaz sicer nisem nasel (sem, sce se ne motim, ampak nisem prisel zraven) vijaka za odzracitev, ampak sem nalil notri hladilno tekocino ter prizgal motor. Po pisanju na razlicnih forumih naj bi se sistem sam odzracil (ce kdo ve drugace, naj me popravi), zato sem mel prizgan motor ter odprt pokrov za dolivanje hladilne tekocine. Po teoriji naj bi sel zrak ven, in pri meni je. Se ene parkrat sem preveril nivo, budno opazoval temperaturo, ...
Sestavimo do konca in pazimo na temperaturo.
Nisem se pozanimal, kolko pride menjava pri serviserju, ker sem to naredil, ker serviser se par dni ni mel casa, pa sem si rekel, ni hudic, da ne bo slo Smile Ampak glede na to, da ma tud serviser ene par ur dela, mislim, da ni poceni in greste lahko zdej na zasluzen pir Smile
NE PREVZEMAM NOBENE ODGOVORNOSTI ZA SKODO, KI BI NASTALA NA AVTOMOBILU ZARADI UPORABE OMENJENEGA VODICA!!!
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Po Nov 02, 2009 10:01 pm

Dilema temperature vode na V6 ter navodilo za menjavo termostata

tudi tole sem ze nekje napisal, pa bom zdej zbral na enem mestu...

Imel sem "tezavo", ker se mi je avto pozimi pocasi segrel na 90, pa so mi vsi "strokovnjaki" govorili, da je to zaradi motorja, da se itak ne matra, da je par kilometrov z nizkimi obrati premalo. Sem kak mesec nazaj menjal hladilnik, pa sem ugotovil, da se mi zdej tudi poleti ne segreje hitro. Po AC pa pade tudi proti 70. Seveda je zdej 2x vec satovja Smile
Nabavil sem termostat, baje se dobijo samo original, kar tudi priporocam, saj po menjavi le tega temperatura drzi pribito na 90, ob priganjanju gre pa malo prek.
Cena: 50 eur z dihtungo na AC.
Navodila:
http://www.twthieme.nl/Alfa-Romeo-Manua ... aatV6.html
pa se par drugih uporabnih:
http://www.twthieme.nl/Alfa-Romeo-Manual-Index.html
Edino tle nic ne pise za hladilno tekocino: jaz sem si pripravil plastenko, kateri sem odrezal vrat ter jo postavil blizu cevi, ki sem jo staknil dol na zgornjem delu hladilnika. Cev sem dvignil, tako je najprej stekla tekocina iz hladilnika, potem pa se iz cevi.
Torej:
CE JE KDO V DVOMIH, KER TEMPERATURA NA V6 NI 90, TO NI ZATO, KER SE MOTOR NE MATRA, AMPAK KER JE TERMOSTAT FUC !
Mogoce bi se ga dalo celo popravit, ker samo zapiral ni do konca, ker je bil malo zvit, ampak vseeno.
Grem na pir, ker je spet racunalnicar neki sam popravil
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Po Nov 02, 2009 10:10 pm

Menjava zgornjega nosilca motorja in skrtanje na desni strani

Ko sem menjal zgornji nosilec motorja, ker je bil ze fuc, sem opazil, da pri sunkovitejsem pospesevanju zaskrta v desnem delu vozila. Stepancic je menil, da je polosovina, zato sem jo dal menjati. Vnaprej sva se dogovorila, da ce ne odpravi vzroka, da ne bom placal, ampak je bil tako preprican v to trditev... In ni pomagalo. Polosovina je ostala notri, parajoc zvok pa tudi. Po novem menjalnik. Glava boli. Dokler nisem nasel na hrvaskem forumu nasvet uporabnika grdi (mislim, da je tud tu gor), da je treba pri menjavi ta nosiles malenkost pobrusit, ker je predimenzioniran, ker je od GTA.
No, jaz sem naredil gumijasto podlozko, ki sem jo dal med nosilec in karoserijo, da nosilec ne more udarjat po kovinskem delu na karoseriji.
Tezava, ki mi je eno leto parala zivce, ko sem cakal, da rikne menjalnik, je izginila :)
no, ob priliki ali pa zanimanju prilepim sliko.
Pa se kej sledi, sam danes se mi ne da vec....
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a scorpionx » To Nov 03, 2009 1:36 am

=D>

Mislim da bo tole marsikomu zelo koristilo! Bi pa lahko to premaknili drugam...
scorpionx
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 614
Pridružen: Pe Sep 21, 2007 2:42 pm
Kraj: obala

OdgovorNapisal/-a JC29 » To Nov 03, 2009 2:18 pm

Pohvalno =D> =D> Priporočam da se uredi in premakne pod sticky
JC29
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Peugeot 308 SW GT / 2.0 BlueHDi / 180 KM / EAT 6
 
Prispevkov: 904
Pridružen: To Sep 15, 2009 6:57 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MrPetek » Ne Jan 31, 2010 9:54 am

pero666 napisal/-a:Menjava zgornjega nosilca motorja in skrtanje na desni strani

Ko sem menjal zgornji nosilec motorja, ker je bil ze fuc, sem opazil, da pri sunkovitejsem pospesevanju zaskrta v desnem delu vozila. Stepancic je menil, da je polosovina, zato sem jo dal menjati. Vnaprej sva se dogovorila, da ce ne odpravi vzroka, da ne bom placal, ampak je bil tako preprican v to trditev... In ni pomagalo. Polosovina je ostala notri, parajoc zvok pa tudi. Po novem menjalnik. Glava boli. Dokler nisem nasel na hrvaskem forumu nasvet uporabnika grdi (mislim, da je tud tu gor), da je treba pri menjavi ta nosiles malenkost pobrusit, ker je predimenzioniran, ker je od GTA.
No, jaz sem naredil gumijasto podlozko, ki sem jo dal med nosilec in karoserijo, da nosilec ne more udarjat po kovinskem delu na karoseriji.
Tezava, ki mi je eno leto parala zivce, ko sem cakal, da rikne menjalnik, je izginila :)
no, ob priliki ali pa zanimanju prilepim sliko.
Pa se kej sledi, sam danes se mi ne da vec....


Se pravi, pobrusiš ono pušo skozi katero je šrauf skozi? Lahko prosim prilepiš sliko kako si rešil zadevo, ker meni tudi para živce :roll:

Hvala
LP
MrPetek
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 576
Pridružen: Pe Mar 20, 2009 8:44 am
Kraj: Gorišnica

OdgovorNapisal/-a pero666 » Po Feb 01, 2010 10:47 am

Nisem se uspel slikat, kako sem jaz naredil, zato prilagam eno sliko in oznaceno, kje bodi pozoren. Med nosilcen on karoserijo je cca centimeter prostora, in zaradi "verjetno" dotrajanih spodnjih nosilcev motorja prihaja pri pospesevanju do "trkanja" med tem nosilcem in karoserijo. Elegantneje in bolj "ziher" kot brusit je podlozit eno gumo med nosiles in karoserijo. Zvrtaj v gumo luknjo, guma naj bo cca 0,5 cm debela. Naj bo trpezna. Meni deluje.

Slika

Bom pa ob priliko, ko bo cas, menjal se spodnje nosilce motorja, da ne bo to potrebno. Sam res para zivce..

lp, Peter
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a MrPetek » Po Feb 01, 2010 12:52 pm

Zelo jih para in če nebi zasledil te teme, nevem kaj bi naredo. Je pa se ta zvok začel dogajat takrat, ko sem nosilec zamenjal (po kakem tednu uporabe), tako da sem ga že mislil reklamirat.

Bom raje podložil, mislim da imam doma gumo za podlaganje hidravličnih cilindrov pri dvigalih, tako da mislim da bo dovolj trpežna :wink:

Hvala
LP
MrPetek
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 576
Pridružen: Pe Mar 20, 2009 8:44 am
Kraj: Gorišnica

OdgovorNapisal/-a MrPetek » To Feb 02, 2010 3:14 pm

Sem včeraj porihtal zadevo. In sicer tako, da sem samo pušo podložil z 1mm debelo podložko na spodnji strani. Sedaj pa je spet užitek vozit alfico, ker nikjer nič ne škripa =D> (še).


LP
MrPetek
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 576
Pridružen: Pe Mar 20, 2009 8:44 am
Kraj: Gorišnica

OdgovorNapisal/-a tdk » To Feb 02, 2010 6:28 pm

Po prebiranju vsega tega je edino to: pero..kapa dol!Ko bi le bilo vec takih maherjev za vse modele alf in ostale modele jeklenih konjickov...le tako naprej;branje pa je zanimivo tudi brez slik in za nas lastnike ne-alf.

lp tdk
tdk
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 104
Pridružen: Če Jan 19, 2006 10:34 am

OdgovorNapisal/-a pero666 » To Feb 02, 2010 10:22 pm

Super, da si tole porihtal. Verjemi, da je tud meni odleglo, samo jaz sem to malo dlje poslusal, pa nisem vedel, kaj je :)
Slike: bom kej poslikal, ko se mi bo dalo, pa ko bom opral avto. Sam je to cist ena klasicna na zunaj srednje ohranjena 156 bordo rdece barve. Nima hudih felten, ma kako prasko, udrtino, oguljene alfa znake, ni nizana :lol:
Sem pa zelo obcutljiv na vzdrzevanje pod pokrovom in podvozje, bremze...
Sam jaz jo mam zato, da uzivam v voznji, ne pa poliram in poziram. Sej sem ze hotel narocit pragove, pa da bi nizal pa vecje litke kupil. Pa sem si premislil, takoj, ko sem se peljal po cisto rahlem makadamu, ko ze zdej kej podrajsa, potem pa za moj nacin zivljenja ne bi vec bil avto uporaben. Vsakemu svoje, so mi tiste z okusom porihtane zelo lepe, mogoce, ko bo kot drugi avto....
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a Raa » To Mar 02, 2010 2:18 pm

Naj dodam svojo izkusnjo z nemirnim tekom. Sem imel Fiat Mareo, 1.8 bencinarja. Vcasih se mi je v prostem teku motor sam zaganjal, tudi do 1500 obratov, med voznjo pa pogosto cukal.
Serviserji kot so brihtne glave, takoj na racunalnik, seveda nic ni pokazal. Pa so cistili motorcek prostega teka, ga zamenjali, zamenjali tudi LMM, pa nic. Na koncu je bil senzor odprtja lopute za zrak. Navaden potenciometercek na fedru! V dolocenih polozajih je dajal napacne informacije. Sem pomeril in na nekaterih polozajih je bil upor nula. Preproasta in poceni zadevica, ki je parala zivce tako meni, kot mehankarjem.
Posledicno mi je tudi kompresor klime izklapljalo in vklapljalo med prostim tekom. Mi je rekel serviser da je to ECU ugasal, kadar pride do kriticnih obratov in da se motor ne ugasne, potem klima nima prioritete pri delovanju. Po menjavi senzorja je avto predel ko mucka, klima oz. kompresor se ni zaganjal.
Mogoce bo tudi to komu v pomoc.
Raa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: To Maj 20, 2008 5:38 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Po Mar 29, 2010 5:25 pm

Evo, po doooolgem casu sem naredil dve slabe fotke s telefonom, avto je "opran" na hitro, v parih minutah. Cez vikend sem zmontiral tudi sportpack pragove, pa ni se cisto dokoncno.
Nizan NE bo, vecjih litk pa tudi ne dobi, ker nisem dirkac, ne sekiram pa se, ce zgleda kot "gorska koza" :) Cez poletje, ce bo kej casa, pa dobi nekaj kozmeticnih popravkov... Ce me ne premami prevec plezarija in kolesarjenje :D J... ga, mehansko se ji pri meni dobro godi, za sminkanje pa zmanjka casa :D

Slika
pa se pod pokrovom:
Slika
Zadnjič spremenil pero666, dne Po Mar 29, 2010 5:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

Naslednja

Vrni se na Galerija&Video

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost