166 3.0 V6 & 159 TI By Pero666

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Meni se nikjer nic ne lusci. Je pa spodnji del armature (predal za rokavice, pokrov za varovalke ter sredinska konzola) ratal lepljiv na otip. Mislim, da je to posledica let, plastike ter morebitne uporabe maxibrila. Ko sem klical za te dele, so vsi imeli lepljivo na otip. Je pa to samo pri 166 z crno notranjostjo, pri svetlih tega ni bilo opaziti.
Bil sem zelo jezen, ker se v avtu tega ranga res ne sme zgodit, da si umazes hlace na armaturki. Ko sem nekaj probal ocistit, ni slo nic kej obetavno, dokler nisem ugotovil, da je treba poleg meglia uporabit toplo vodo ter drgnit. Za to pa je fajn zadeve razstavit, za to pa rabis cas :)
No, zdej bo dobro za nekaj casa, verjamem, da bo cez par let spet ratalo lepljivo, ampak avto je v garazi ter se poleti ne zge na soncu.
Sem pa prijetno presenecen, da kljub letom ni nic polomljeno, usnje nic natrgano ter obrabljeno, edina obraba je na fake kromu na ročni, ki se je začel luscit.
Drugace pa sem na hitro skup potegnil, kolko me je ze stala 166. Imam jo malenkost manj kot dve leti. Res moras met rad ta avto:
-nakupna cena, menjava kljucavnic, novo podvozje (staro ni bilo za v smeti), velik servis, hladilnik vode, izpuh, pa verjetno se kaj, je itak napisano v temi: cca 10.000 eur, tu ni vstetih malih servisov, gume, registracija itd...
plin: 2000 eur
++++++++++++++++++
Torej skupaj cca 12.000 eur
++++++++++++++++++
Je kak interesent? Popust za alfiste :mrgreen:
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Jah tole je nad-standardno servisiranje.
Kakšne ključavnice kjer se lahko menja samo motorček ali pa menjava podvozja dvomim da bi še kdo šel delat kr tko :wink:

Aha OK ni mi bilo jasno kje se lepi. Meni se ne lepi nič je pa res da imam bež notranjost :D Se pa luščijo zračniki in konzole s stikali če potegneš z nohtom,. Verjetno bom dal narazen prebrusil in poštrihal pa naj bi bilo potem OK. Podoben simptom kot pri VAGovcih torej :?
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

bvogri napisal/-a:Jah tole je nad-standardno servisiranje.
Kakšne ključavnice kjer se lahko menja samo motorček ali pa menjava podvozja dvomim da bi še kdo šel delat kr tko :wink:
Res je, jaz ponavadi skrbim za stvari nadstandardno. 166 je ob nakupu imela 114kkm. Kljucavnice sem malo gledal po netu, kje se dobi motorcek, ampak ob sluzbi zadeve razstavit, potem iskat motorcek ter zabit en kup casa, da bo mogoce nekaj casa delalo, meni ne znese, posebej ob sluzbi ter otroku. Nova pa je okrog 120 eur, pa dva komada, ....
Podvozje je pa moja sibka tocka. Skrajno na k**** mi gre, ce poropoce, ko grem preko lezecih policajev, al pa da se cuje kako ruzenje. Zadaj je bil na eni strani luft, bi menjal eno roko. Na tehnicnem ni noben nic opazil, pa nisem mel dnarja v prometni. Torej, ker mi casovno ne znese, da bom vsake par mesecev vozil avto na menjavo posameznih rok pa palck itd, raje enkrat uredim, kot je treba. Marsikdo to zrihta ceneje, po delih, vecine pa to sploh ne moti.
Velik servis je nekaj, kar je pac treba naredit, tle je najvecji strosek materijal. Potem pa je tu se sklopka, ki je sla proti koncu, mene to seveda moti. Hladilnik vode ni nic puscal, ampak je bil spodaj ze malo preperel, za 150 eur pri vseh ostalih stroskih ga ne bom gledal, ce se mi bo kdaj poleti avto pregrel. Izpusni lonec bi lahko poflikal, ampak sem dobil na sreco se original.
In tako se stvari nabirajo. Ce ti je avto vsec in zelis, da je brezhiben, to pac stane. Je pa sedaj vecino casa v garazi in dosti manj na cesti. Tudi me se caka kaka malenkost za uredit, vecjih stroskov pa ne pricakujem vec.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Podoben simptom kot pri VAGovcih torej
Tako je. Takozvani Soft-lack, ena najslabših stvari na celotnem planetu. Težave imajo tudi GTV prve serije, 147/GT pri okroglih zračnikih in ob straneh ročne, vsi Seati, VW-ji, Škode, Audiji ... Skratka vsi, ki so to pogruntavščino dali v avto #-o

Edina rešitev je da fizično spraskaš zadevo do gole plastike, zbrusiš, šprickit in potem prebarvaš na željen odtenek.

Jaz sem poskusil samo počistit zgornji sloj, razmastit in potem črni lak preko - čez 3 dni na soncu je spet bilo lepljivo in umazano, zadeva je prišla skozi 3 sloje vrhnjega laka ... #-o Pa sem potem vse zbrusil stran in dal ličarju, da je pobarval komplet na novo.

Veliko sreče :)
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Res je dost neumna stvar tole :roll: Hvala za nasvet. Sicer pa bo treba v akcijo ker bi najraje kar z roko vse spraskal dol :D

Ja se strinjam. Če je čas ovira brezhibnost pa pogoj je bolš zrihtat stvari v kompletu 8)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Jaz sem odstranjeval z ozko in ostro zidarsko/plesarsko žlico (mi rečemo špahtl, ne vem kako je pri vas).

Slika

Drugače moja ni šla dol.

Barto je odstranjeval z Meglijem, sredstvom za odstranjevanje maščobe (razmaščevalec), jaz sem poskusil, pa pri meni ni delovalo nič.

Samo brute force :)
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Zopet en update za 166:
pozimi pri velikem servisu so mi zamenjali tudi sklopko. Sklopka je zacela potresavat pri nizkih obratih , zato sem zadevo reklamiral.
Zadeva se je razdrla, izkazalo se je, da je nacet vztrajnik, ki je poleg tega poskodoval se sklopko. Pa smo zamenjali vztrajnik z novim, servis mi je pa kril delo ter sklopko, ker me niso opozorili na slab vztrajnik. Zamenjal sem se cilinder sklopke, ki je bil ze bolj bogi. Obenem se je zamenjal termostat, ker se bliza zima.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

ni ti dolgčas, tudi po finančni strani.. :)

Koliko je bil vztrajnik?
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Vztrajnik je bil 800 eur z postnino vred.
Res je, ni mi dolgcas, ampak 166 mi je enostavno noro dober avto. In zelim ga imet v temu primernem stanju. Z njim se zadnje leto voziva izredno malo, vecino casa je v garazi. Prevozenih ima 155k, ko sem ga kupil dve leti nazaj, je imel 114k. Vse kilometre sem naredil prvo leto, potem pa mi ga je bilo enostavno skoda in sem kupil 159 za daily...
Vecina stvari je bila urejenih pred pragom nujnosti, ampak je zato avto res v top stanju. Ni criskov, luftov, lukenj v izpuhu, tresenja, trokiranja, ni napak v notranjosti. Edina stvar ki me moti je rahla drtina na vratih, ki se bo popravila brez barvanja in se vidi, ce dobro pogledas.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Ali nima V6 enomasnega vztrajnika? To menda ne crkne kar tako?
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

166 ne, ma dvomasnega.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

800€ ? O.o

Za M-jetko je original (obnovljen) brez popustov okoli 330€.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Obnovljen... tudi nalite gume so cenejše od novih.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Razlike med novim in "obnovljenim" vztrajnikom ni. Razen to da moraš svoj stari vztrajnik vrniti...
Tudi če kupiš novega "Valeo" ne moreš vedeti ali so uporabili nove komponente, ali pa je tvoj novi vztrajnik sestavljen iz obnovljenih kosov...
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

za 166 V6 je rezervne dele precej tezje dobit kot za dizelco, ki jih je ogromno na cesti. Preko servisne mreze se originala ne dobi vec. Narocen je bil sachs-ov preko ebay-a.
Lahko bi "popravil" obstojecega, ampak mi je skoda, da bi naredil polovicarsko, ce je vse ostalo do sedaj bilo narejeno kot je treba.

edit: je pa original preko servisne mreze cca 600 eur, ampak kot pravim, se jih ne dobi vec.
Odgovori
  • Informacija