166 3.0 V6 & 159 TI By Pero666

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

Sicer ne vem, v kateri verziji MX-5 sem se vozil - se pa spomnem, da nisem vedel a bi gledal skozi vetrobran ali čez, pa nisem košarkaš :?
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Evo, Alfa je postala malo glasnejsa, zato sem jo peljal dohtarju, ki ji je zamenjal cevi od kolektorja do gibljive cevi ter srednji locec. Sedaj spet skoraj neslisno prede v prostem teku, poseg pa je veljal 200 eur (Meden na Dolenjski cesti).
Mi pa nekje se kaplja ven hladilna tekocina, tak da se vse ne dela, kot bi moglo. Tu in tam kaka kaplja v garazi, tolk da vem, da mam Alfo :)
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

No, danes dobi tudi nove gume Dunlop Sport FR, me zanima, kako se bo obnesla po dolgih letih in vecih kompletih Bridgestone Touranze.
In poleg vsega dnarja, ki ga je dobila prasica, nekje kaplja ven hladilna, rabim kanal, da vidim. P.. ji materna, vse hladilnike ma nove, svija grda. Zadnjic sem mel ta problem, pa sem zamenjal pokrov na raztezni, pa je blo dva mesca mir. Al je spet pokrov fuc pa je prevelik tlak, al pa na eni cevi scije.
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

verjetno ti kje drugje pušča. čep na ekspanzijski verjetno ni kriv, če ne pa poizkusi z kompresorjem tako da nastaviš recimo 1 bar in pihneš v sredino čepa znotraj in boš videl da pri strani pihne ven. preveri pa na spodnji cevi ki pride pritrjena na kiler ker tam je en vmesni člen ki se bolj tako zaklopi in ima en gumas oring in ti lahko tam pušč, to vem pri sebi da ko sem ga takrat ko sem menjal kiler malo zmikal se je pokazala voda, se pa med samo vožnjo ne zmika toliko kot sem sam poizkušal. pa preveri če so cevi dobro stisnjene.

lp
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Hvala za nasvet, po pravici povedano, rad sraufam, pa sem vseeno malo zgubil voljo in ga peljal dohtarju. Bomo vidli zvecer. Fora je v tem, da mi je enkrat nekaj malega kapljalo, pa sem zamenjal cep in je bilo popolnoma o.k, dva meseca brez kaplice. Zdej pa mi je Meden popravljal/menjal izpuh, pa je zgleda v neko cev ruknil, ker je zmanjkalo v parih kilometrih vidno v posodi in pod avtom je luza. Prekleti majmun, se dobro, da sem videl luzo pod avtom. Peles eno stvar popravit, pol pa se dvakrat, da popravijo nerodnost.
Ma kurc, stara kripa je, ki pije ko alkoholik, za vzdrzevanje porabis vec ko za hudo zahtevno babo, ampak vseeno ti pa da nekaj uzitka :mrgreen:
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Kaj je najmanjsi del hladilnega sistema, ki lahko spusti, skriva pa se na najbolj zajebanem delu motorja? Tole:

Slika

Tale cevka se skriva zadaj, treba vzet dol izpusni kolektor, da prides do tega, se mnogo drugega. Cevka je dolga par cm, pa made in england...
No, zdej je zamenjana, hladilna ne kaplja vec.
Na novih gumah, sveze registrirana, poservisirana me je olajsala za preko 1000 eur + zavarovanje + tehnicni, z malo srece pa gre se na ze placano generalno ciscenje notranjosti. Se sparam (bon namrec), ce slucajno kej crkne :mrgreen:
Pa naj se kdo rece, da je vzdrzevanje alfe drago, bom jamral, ko bo velik servis :)
Aja, uredil sem tudi tezavo z zaklepanjem, standardna tezava z precvikanim kablom na zadnji havbi + zamenjal sem se zarnice za tretjo zavorno luc zadaj. Ko pa zamenjam se spredaj parkirno zarnico, bo pa nekaj casa skoraj vse delalo, tisti kratek trenutek :)
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Zgleda, da se v tej temi bolj sam s sabo pogovarjam :)
Torej, v mislih imam naslednico, nisem pa se cisto odlocen, ce si to zelim. Delam zelo veliko kilometrov in bi si zelel mogoce malo bolj zanesljiv avto. Saj ne da ta crkuje, ampak ne splaca se mi veliko vlagat, ga bi raje pospravil v garazo in ga obcasno registriral za vonj po V6. Poraba mi ni najpomembnejsi faktor, v postev pride bolj kot ne MY08 ter preverjena zgodovina, kar pomeni, da bom dolgo iskal :)
Torej:
1.9 cipan na 180km
2.4 210 km
ali 3.2 V6 predelan na plin?
Zadnja opcija mi je zanimiva, ampak se bojim, da bom razocaran. Vozim umirjeno, ampak rad vidim, da ko pritisnem, da tudi potegne. 2.4 bi mel raje zarad zvoka, moci je verjetno za mojo voznjo ze pri cipanem 1.9 dovolj?
Torej, kaka debata dobrodosla, in ja vem, treba bo it kej sprobat. Samo kaj, ko nimam volje.
Uporabniški avatar
GTAm
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5102
Pridružen: Sr Jan 14, 2004 12:36 pm
Kraj: Postojna

A Tbi pa nebi?
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Tedensko delam cca 1000+ kilometrov. Ko sem rekel, da mi poraba ni najpomembnejsa, sem mel v mislih 1.9 vs 2.4 na relacijski voznji. V6 bi pa predelal na plin. Trenutno mam z V6 preracunano porabo 6,4 litre dizla.
Pa 1750 tbi 159 karavan z preverjeno zgodovino pri nas... mogoce :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9782
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

pero666 napisal/-a:Pa 1750 tbi 159 karavan z preverjeno zgodovino pri nas... mogoce :)
Utopija....zaenkrat...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
GTAm
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5102
Pridružen: Sr Jan 14, 2004 12:36 pm
Kraj: Postojna

Ja če ne pa pač uvoziš, ne. Sej ni tak big deal.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Točno tako, TBi komot uvoziš ker ima precej nižji CO2 izpust kot kak V6, kjer plačaš kar maksimalnih in oderuških 25% DMV-ja.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Za v6 kar 30% plačaš. 28 posto ker je v razredu nad 250g co2/km in 2 posto ker je euro 4 norma,...
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 668
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

pero666 napisal/-a: ali 3.2 V6 predelan na plin?
Zadnja opcija mi je zanimiva, ampak se bojim, da bom razocaran.
Če je mišljeno za 3.2 JTS boš razočaran, ker je skoraj neizvedljivo..... vsaj pred enim letom nazaj, ko sem jaz spraševal, je bilo tako.
Slika
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

rogi napisal/-a:
pero666 napisal/-a: ali 3.2 V6 predelan na plin?
Zadnja opcija mi je zanimiva, ampak se bojim, da bom razocaran.
Če je mišljeno za 3.2 JTS boš razočaran, ker je skoraj neizvedljivo..... vsaj pred enim letom nazaj, ko sem jaz spraševal, je bilo tako.
No, to sem cakal. Nisem se se pozanimal, ampak zdej je ocitno, da V6 odpade pri letnih 50-60 kkm brez plina. Odpade tudi 1750 TBI, vsaj dokler delam tolk kilometrov. Torej, 1.9 al 2.4 210. Bo treba oboje temeljito preizkusit, verjetno pa bo odlocalo stanje dobrih primerkov na trgu.
Za gust pa bo se vedno Arese parkiran v garazi :)
Odgovori
  • Informacija