166 3.0 V6 & 159 TI By Pero666
Objavljeno: Po Nov 02, 2009 9:46 pm
Lep pozdrav vsem,
forum pebiram že kar nekaj časa in občasno sodelujem v debatah, večinoma pa ga prebiram, ko iščem kakšne nasvete.
Namen teme ni lepiti slike, čeprav bom verjetno kakšno dodal, ko si bom vzel cas za kaksno lepo sliko. V tej temi bom zbral in napisal nasvete in nekatere postopke za servisiranje, ki ga lahko naredi vsak bolj ali manj avtomehanike nevesc alfist racunalnicar. Imam pac navado, da se o vsaki tezavi najprej pozanimam, preverim vse moznosti in ob morebitnem obisku servisa bolje vem, kaj pricakujem in sem pripravljen, ce hoce kaj bluzit. Pa se zame bo ena referenca, ce bom kej pozabil.
Gre za 156 V6 letnik 2000. Kupil sem ga, ko je imel 140.000 prevoženih. Želel sem si Alfo 156, ker mi je božanske oblike, motor pa mislim, da je nekaj najlepsega in najboljsega, kar je zadnja desetletja Alfa spravila skupaj. Motor in notranjost sta odlicno ohranjena, zunanjost je bila v malo slabsem stanju, beri obkljukana.... Ko sem kupil avto, sem vedel, da bo vlozek precejsen.
-gume
-sklopka
-zavore (sprednje, zadnje, diski, ploscice)
-polosovina (tega mi niso racunali, ker ni odpravilo napake)
-predni lezaj
-pletenice za rocno zavoro
-komplet podvozje (s tem mislim prednje roke, zgornje in spodnje, zadaj)
-sesalna gumijasta cev
-svecke
-hladilnik
-termostat
-LMM
-velik servis
...
pa se kej bi se naslo
Sem tip cloveka, ki vozi avto brez radia (vecino casa uzivam v poslusanju poezije cilindrov)
Avto ni nizan in predlogov, da ga je treba dat v poden pa lite ponaredke 17 gta gor, se prosim vzdrzite. Bi ga nizal in menjaval feltne, ce bi mi bil avto potem se uporaben. Avto je ze sedaj kar nizek in nimam ga zato, da dirkam pa poziram, ampak vozim. In to umirjeno, po predpisih, dinamicno, vcasih malo stisnem na primernih mestih.
Nedavno sem ga predelal na plin. Dolgo sem se upiral, ker sem bil skepticen glede performans, porabe, kilometrine, prtljaznika. Toda nisem imel vec izbire, saj delam precej kilometrov. Razmisljal sem o nakupu se ene 156 JTD. ampak sem kmalu obupal, da bi nasel soliden primerek za solidno ceno. In ob dobri vgradnji plinske napeljave sploh ne vem, da je not. Popravljali/nastavljali niso nic, poraba je cca 11 litrov LPG zmerne relacijske voznje. Ob priganjanju seveda naraste na 12, zlahka pa tudi vec. Poraba plina je cca 10% visja kot pri bencinu.
Za razliko od motorja in notranjosti je bil avto spredal desno rahlo udarjen, malo blatnik, malo havba, luc, prvi odbijac malo polomljen. Zadaj je bil odbijac na spodnjem delu odlomljen... Skratka, ne leo za videt, ampak nic resnega. Vsega skupaj za na dalec se sploh ni videlo, ampak ni pa blo lepo. In drzala se me je smola, da me je nedolgo od nakupa nekdo izsilil, zapeljal v kriziscu pred mene in artal je manjsi karambol. Zavarovalnica je popravila vso skodo na sprednjem koncu, bil je kvalitetno popravljen pri Stepancicu, kjer je bil tudi redno servisiran in kjer je bilo opravljeno vecino dela. No, nedolgo zatem sem stal v kriziscu, kjer se mi je en tip meni nic tebi nic zabil v rit. No, pa so menjali se zadnji odbijac. Avto je bil zdej tudi zunaj tip top. Ko sem ze razmisljal, da se me drzi smola, pa so mi vsi govorili, da naj ga prodam, se je nehalo
No, kako leto zatem me je spet v leva zadnja vrata butnil neumen italijan. Ker je bila kompikacija z zavarovalnico, ker so na policiji izgubili zapisnik, sem kupil vrata in jih zasilno prebarval. Klub temu, da so mi nakazali denar, se nisem dal barvat, ker me je strah, da me bo spet kdo tresnil.
Mogoce se bo kdo zgrazal, ampak fantje, vecina vasih alf je bla zbitih, sam se mogoce tega ne veste. Ce pa ej blo to bolj povrsinsko, pa se jaz ne sekiram, ce je le lepo popravljeno. Nimam pa hga nobenega namena prodajat, vsaj glede na moje redno picajzlarsko vzdrzevanje ne
V kratkem bom zacel dodajat navodila in resevanje razlicnih tezav, sce se bo komu sploh ljubilo brat do sem, ker ni slikic
Kot za konec tega dela pa naj povem, da mi je voznja z alfo uzitek, vsakokrat, ko grem na pot, se z veseljem vsedem v avto. Sej bi se 100% nasel se kaksen drug avto, ki bi mi nudil podoben obcutek v voznji, ampak se vec jih je, ki mi to nebi.
lp, Pero
forum pebiram že kar nekaj časa in občasno sodelujem v debatah, večinoma pa ga prebiram, ko iščem kakšne nasvete.
Namen teme ni lepiti slike, čeprav bom verjetno kakšno dodal, ko si bom vzel cas za kaksno lepo sliko. V tej temi bom zbral in napisal nasvete in nekatere postopke za servisiranje, ki ga lahko naredi vsak bolj ali manj avtomehanike nevesc alfist racunalnicar. Imam pac navado, da se o vsaki tezavi najprej pozanimam, preverim vse moznosti in ob morebitnem obisku servisa bolje vem, kaj pricakujem in sem pripravljen, ce hoce kaj bluzit. Pa se zame bo ena referenca, ce bom kej pozabil.
Gre za 156 V6 letnik 2000. Kupil sem ga, ko je imel 140.000 prevoženih. Želel sem si Alfo 156, ker mi je božanske oblike, motor pa mislim, da je nekaj najlepsega in najboljsega, kar je zadnja desetletja Alfa spravila skupaj. Motor in notranjost sta odlicno ohranjena, zunanjost je bila v malo slabsem stanju, beri obkljukana.... Ko sem kupil avto, sem vedel, da bo vlozek precejsen.
-gume
-sklopka
-zavore (sprednje, zadnje, diski, ploscice)
-polosovina (tega mi niso racunali, ker ni odpravilo napake)
-predni lezaj
-pletenice za rocno zavoro
-komplet podvozje (s tem mislim prednje roke, zgornje in spodnje, zadaj)
-sesalna gumijasta cev
-svecke
-hladilnik
-termostat
-LMM
-velik servis
...
pa se kej bi se naslo
Sem tip cloveka, ki vozi avto brez radia (vecino casa uzivam v poslusanju poezije cilindrov)
Avto ni nizan in predlogov, da ga je treba dat v poden pa lite ponaredke 17 gta gor, se prosim vzdrzite. Bi ga nizal in menjaval feltne, ce bi mi bil avto potem se uporaben. Avto je ze sedaj kar nizek in nimam ga zato, da dirkam pa poziram, ampak vozim. In to umirjeno, po predpisih, dinamicno, vcasih malo stisnem na primernih mestih.
Nedavno sem ga predelal na plin. Dolgo sem se upiral, ker sem bil skepticen glede performans, porabe, kilometrine, prtljaznika. Toda nisem imel vec izbire, saj delam precej kilometrov. Razmisljal sem o nakupu se ene 156 JTD. ampak sem kmalu obupal, da bi nasel soliden primerek za solidno ceno. In ob dobri vgradnji plinske napeljave sploh ne vem, da je not. Popravljali/nastavljali niso nic, poraba je cca 11 litrov LPG zmerne relacijske voznje. Ob priganjanju seveda naraste na 12, zlahka pa tudi vec. Poraba plina je cca 10% visja kot pri bencinu.
Za razliko od motorja in notranjosti je bil avto spredal desno rahlo udarjen, malo blatnik, malo havba, luc, prvi odbijac malo polomljen. Zadaj je bil odbijac na spodnjem delu odlomljen... Skratka, ne leo za videt, ampak nic resnega. Vsega skupaj za na dalec se sploh ni videlo, ampak ni pa blo lepo. In drzala se me je smola, da me je nedolgo od nakupa nekdo izsilil, zapeljal v kriziscu pred mene in artal je manjsi karambol. Zavarovalnica je popravila vso skodo na sprednjem koncu, bil je kvalitetno popravljen pri Stepancicu, kjer je bil tudi redno servisiran in kjer je bilo opravljeno vecino dela. No, nedolgo zatem sem stal v kriziscu, kjer se mi je en tip meni nic tebi nic zabil v rit. No, pa so menjali se zadnji odbijac. Avto je bil zdej tudi zunaj tip top. Ko sem ze razmisljal, da se me drzi smola, pa so mi vsi govorili, da naj ga prodam, se je nehalo
No, kako leto zatem me je spet v leva zadnja vrata butnil neumen italijan. Ker je bila kompikacija z zavarovalnico, ker so na policiji izgubili zapisnik, sem kupil vrata in jih zasilno prebarval. Klub temu, da so mi nakazali denar, se nisem dal barvat, ker me je strah, da me bo spet kdo tresnil.
Mogoce se bo kdo zgrazal, ampak fantje, vecina vasih alf je bla zbitih, sam se mogoce tega ne veste. Ce pa ej blo to bolj povrsinsko, pa se jaz ne sekiram, ce je le lepo popravljeno. Nimam pa hga nobenega namena prodajat, vsaj glede na moje redno picajzlarsko vzdrzevanje ne
V kratkem bom zacel dodajat navodila in resevanje razlicnih tezav, sce se bo komu sploh ljubilo brat do sem, ker ni slikic
Kot za konec tega dela pa naj povem, da mi je voznja z alfo uzitek, vsakokrat, ko grem na pot, se z veseljem vsedem v avto. Sej bi se 100% nasel se kaksen drug avto, ki bi mi nudil podoben obcutek v voznji, ampak se vec jih je, ki mi to nebi.
lp, Pero