Hudo čudno. Prodal že kar nekaj teh setov za 159 2.0 JTDM F40, nikoli problema z vgradnjo pri kateri stranki. Pač OEM del preverjeno ujemanje po številki šasije.
Cena zakaj je taka. Nimam pojma. Sam je brutalna. Dražje je samo še za 156 2.4 20V. Vztrajniki niso nič posebni, so isti kot vsi ostali. Pomojem Alfa določila veliko ceno originalnega in so potem tudi OEM Valeo, LUK, Sachs cene visoke.
Pred kratkim sem menjal vztrajnik,sklopka potisni lezaj,luk za 2.4jtdm ,ebay s postnino vred 530€,kar se mi zdi super ugodno.Zraven sem pomenjal se komplet podvozje spredaj trw,vsi stirje fedri..komplet z delom je prislo 1600€.se zmer veliko...glede na tvoj strosek se mi zdi se vedno ugodno.
In če malo povzamem: z njo sem kar zadovoljen, nobenih večjih težav ni povzročala, se ji pa seveda malce že pozna starost in prevoženih skoraj četrt milijona kilometrov.
Edina zamera so kar precej visoki stroški lastništva. Tu predvsem mislim na servisiranje in zavarovanje (ves čas polni kasko), poraba je pa kar ugodna (povprečno dobrih 7 litrov/100 km). Za servisiranje pa v teh letih porabljenega kar precej denarja, sploh tale zadnja menjava sklopke in vztrajnika je bila brutalno draga. V teh letih poleg omenjenega in seveda rednih servisov (vključujoč velikega) menjano še:
- sprednji amortizerji,
- vse 4 vzmeti,
- 2x akumulator,
- zadnji lonec,
- vetrobransko steklo (zavarovalnica),
- 3 kolesni ležaji,
- žarometi,
- mehanizem sprednjih brisalcev,
- nekaj rok,
- motorček sprednjega levega stekla,
- lambda sonda,
- senzor temperature DPF
- in še nekaj malenkosti.
V kratkem pa sledi še redni servis, kjer bo treba urediti zadnje zavore, ker mi na desni strani občasno blokira.