Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21)

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Ja jz mam filter in na vsak poln tank, se mi očitno regenerira. No sej nč ne strašiš, dobro da sem opazil. Kratkih relacij pa tko praktično nimam. Hvala za odgovor.
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Ne me je.at. Upam da nimam jaz tega :?
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Alfa33 pošlji mi številko šasije na ZS pa ti povem...
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Če lahko malce vskočim v svoji temi: :lol:

avto danes zjutraj odpeljal k Zegi, prevzel ga bom pa jutri, ker niso uspeli končati pa še nek del bodo šele jutri dobili.

Par informacij:
- delal se bo velik servis, kar pride nekje 700-800 EUR.
- glede klime in tistega kovinskega zvoka: kriv naj bi bil plin, ki ga je bilo premalo, le 360g od 550 kolikor ga mora biti. Bomo jutri preverili, če zvoka ni več.
- za tisto pokanje pri odpiranju vrat bo potrebna menjava 'omejevalnikov', na obeh straneh spredaj.
- glede zamakanja pri zadnjih vratih: gre za znano napako, odprava terja kar nekaj dela, ker je treba vrata razdreti.
- poraba se jim res zdi malce visoka, ampak nič prav nenormalnega glede na slog in strukturo vožnje.
- dodatno so ugotovili zračnost pri desni sprednji roki: menjava 160 EUR #-o
- še nekaj malenkosti in mi je že jasno, da bo račun #-o ampak kaj čmo, je treba zrihtat :roll:

Sicer je bila pa alfa, po krajšni testni vožnji, kar pohvaljena

Za nadomestni avto pa sem namesto kake alfe tokrat dobil tole: :?

Slika

Slika
Zadnjič spremenil alex146, dne Pe Jun 04, 2010 8:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
B|ind
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 638
Pridružen: Če Feb 04, 2010 6:25 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

Kakšen je strošek s to menjavo omejevalnikov ?
Vrjetno je pri meni isti problem.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

B|ind napisal/-a:Kakšen je strošek s to menjavo omejevalnikov ?
Vrjetno je pri meni isti problem.
ne vem še. sporočim jutri.
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 668
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

jao jao kaki kiosk so ti dali za nadomestni avto :lol:

btw tudi meni se tvoja poraba zdi visoka...
Slika
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

rogi napisal/-a:jao jao kaki kiosk so ti dali za nadomestni avto :lol:
kiosk :lol:

sicer pa avtomobilčel niti ni tako napačen, ženi se prav dopade. za mestno vožnja bi znal biti kar OK, ker je izredno lahkoten za "managiranje": volan in celo prestavno ročico se da dobesedno z enim prstom manipulirati, v alfi ja pa treba delati :lol:
Uporabniški avatar
powermax1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 230
Pridružen: Po Apr 05, 2010 12:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sečovlje

joooj iz alfe it na mercedesa (ceprav zacasno)....mene bi blo sram :vomit: :D :D (joke)....in je sploh kej vreden ta mali svabcek? ;)
Cuore Sportivo
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Evo, pred kako uro sem se vrnil z alfo domov. Ehm, srednje zadovoljen :doubt:

Narejen velik servis: jermen, napenjalci, natezalec jermena (prepisujem z računa :lol: ), ležaj-drsnik, filtri olja, goriva in klime, vodna črpalka, olje, hladilna tekočina in kar še spada zraven. Narejena tudi optika podvozja, dezinfekcija klime, dodan manjkajoči plin klime...

Posebej sem imel še naročeno menjavo 'usmernika zraka' (to je ena od tistih treh šob za usmerjanje zraka na sredini armature, ki se ni dala premikati), menjava sprednje desne roke in oba omejevalca vrat spredaj. Naredili pa so mi še čiščenje sistema vbrizga in vzel sem še set nekih aditivov za gorivo in nego skupnega voda in sistema vbrizga.

Za vse skupaj porabljenih 7 ur dela in ob popustih na članstvo v klubu 8) je vse skupaj prišlo 1.100 EUR, ker je celo malce manj kot sem pričakoval.

Zakaj nisem najbolj zadovoljen: klima se še vedno oglaša s tistim kovinskim zvokom, ki je le za malenkost manj glasen. Se pravi, da očitno ni bilo krivo le pomanjkanje plina. Žal sem opazil šele na pol poti do Ljubljanje. Stvar me kar pošteno živcira in ker ne bi rad tega poslušal celo poletje bo očitno treba še na kakšen specializiran servis klimatskih naprav :evil: Predlogi??

Gretja sedežev niso popravili, ker naj bi bilo nekaj narobe z 'grelci' v sedežih. Za sanacijo bi bilo treba sedeže razdreti kar je menda kar hud poseg zato sem se ga potem kar odrekel. se pač ne bomo greli :(

Škripanje/pokanje vrat odpravljeno :D

Avto je pranje prenesel brez zamakanja in alfa je očitno spet vodotesna :D

Skratka precej smo zrihtali vsega pa ne. Bo treba nekaj ukreniti glede klime kmalu....

Sicer pa alfa v dobri kondiciji, naslednji servis pa pri 120.000 če ne bo prej šlo kaj v Q :lol:
Zadnjič spremenil alex146, dne So Jun 05, 2010 10:45 pm, skupaj popravljeno 5 krat.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

B|ind napisal/-a:Kakšen je strošek s to menjavo omejevalnikov ?
Vrjetno je pri meni isti problem.
gledam zdaj na računu: omejevalec vrat (z 10% popustom) pride 22 EUR, se pravi za oba 44 EUR, ne vem pa koliko dela še računajo zraven za ta poseg.

Je pa vredno, ker tisto pokanje je bilo res nadležno in vrata se zdaj odpirajo/zapirajo tako kot je treba.
Zadnjič spremenil alex146, dne So Jun 05, 2010 10:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

powermax1 napisal/-a:joooj iz alfe it na mercedesa (ceprav zacasno)....mene bi blo sram :vomit: :D :D (joke)....in je sploh kej vreden ta mali svabcek? ;)
kot rečeno, kar lepo se pelje, če bi bil še malo močnejši (tale je bil 1,5l bencinar s 95 KM)... moti le precejšnje nagibanje v ovinkih, ker je precej visok.
Uporabniški avatar
Boris18
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: So Avg 01, 2009 9:00 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

B|ind napisal/-a:Kakšen je strošek s to menjavo omejevalnikov ?
Vrjetno je pri meni isti problem.
Ne vem če je menjava omejevalnikov smiselna, problem pokajočih, vrat pri odpiranju so le sproščeni vijaki na omejevalniku. Le te zategneš in vrata ne ropotajo več.
Ti šraufi so pod gumjasto tesnilko omejevalnika (na prvih vratih v karoseriji avtomobila na zadnjih pa v vratih - tam kamor se zapelje omejevalec pri zapiranju) . Ta gumica se sname, nato pa se na posameznih vratih zategneta dva torks šraufa, natakneš gumico nazaj. In to je to..problem pokanja vrat rešen. :)
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Tak kozolc je mela pa moja ex. Ni slab avto. Skoda edino samo ker ni niti s od Mercedesa :)
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Boris18 napisal/-a:
B|ind napisal/-a:Kakšen je strošek s to menjavo omejevalnikov ?
Vrjetno je pri meni isti problem.
Ne vem če je menjava omejevalnikov smiselna, problem pokajočih, vrat pri odpiranju so le sproščeni vijaki na omejevalniku. Le te zategneš in vrata ne ropotajo več.
Ti šraufi so pod gumjasto tesnilko omejevalnika (na prvih vratih v karoseriji avtomobila na zadnjih pa v vratih - tam kamor se zapelje omejevalec pri zapiranju) . Ta gumica se sname, nato pa se na posameznih vratih zategneta dva torks šraufa, natakneš gumico nazaj. In to je to..problem pokanja vrat rešen. :)
Na servisih ponavadi ne popravljajo stvari ampak jih raje menjajo.
Odgovori
  • Informacija