Alfa Romeo 159 SW - blue racer

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
GT_turbo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Jun 23, 2010 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Nisem še odločen..prvi na seznamu je Senica, bom pa imel še kako debato z Urošem, pa mogoče se bom še do RSR zapeljal mal povprašat.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Poročaj o ugotovitvah. Jaz nekako že odločen za Senico...
GT_turbo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Jun 23, 2010 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Da najprej zamorim z malo statistike. Danes so minili koledarski 3 meseci in 1 teden, odkar imam avto. V tem času je bilo:
- prevoženih 12.562 km
- pokurjenih 844,9 l
- za to porabljenih 988,33 €
- povprečna poraba po BC 6,35 l/100 km
- povprečna poraba dejanska 6,73 l/100 km
- povprecna prevožena razdalja na tank 966,3 km
- povprečno sem se na tank vozil nekje 13:30 ur
- s povprečno hitrostjo na tank nekje 75 km/h

Sicer pa sem včeraj pri kolegu avto dal na dvigalo in sva premenjala gume ter mal pogledala pod avtom in motorjem ter poiskala luknje za življenske tekočine.

Slika

Slika
Na desni prostor čaka, da se zapolni..

Avto spodaj je v večini ok, brez kakih sledov rje ali ostalih poškodb. Pravzaprav najbolj moteča stvar je ta, da je en debil preveč zašraufal plato pod motorjem in se enega vijaka ne da vn dobit. Bi bilo to najboljše povrtat ali na kakšen drug način rešit? Vsaj na takem položaju v kotu je, da se da vse skup nazaj zavrtet..

Naslednja stvar, niti ne vem ali sem podedoval al sem sam ustvaril, je plastika v koleteku.
Slika
Slika

Na sprednji strani je odlomljena (pri levem kolesu je poravnana z odbijačem, ni "luknje"), na zadnji pa počena. Se rabim zarad tega sekirat, je potrebna menjava, mogoče kdo ve ceno?

Tudi diski in ploščice bodo že počasi godni za menjavo in se bo kar fino z glavnim servisom poklopilo. Komplet EBC me pride nekih 100 € cenej kot (original?) iz ricambi.alfisti. Mogoče se bom celo s pletenimi cevkami preseraval. Edino glede barve čeljusti sem še malo v dilemi..mika me modra, čeprav od yagi-san rumena hudo dobr seka. Rdeče pa skor gotov ne bodo.

Iskanje luknje za spuščanje olja na podlagi elearna ni bilo učinkovito.
Slika
Kjer je zeleno, bi po elearn moral biti, je pa tam kjer je z rdečo obkroženo. Zdj, v elearn lahko zbiram "fino a 12/05" in "da 01/06". Predvidevam da moram, z mojim letnikom 2007, gledat tisto drugo. Je možno, da so take malenkosti kasneje še kaj spreminjali, al si moram bolj up-to-date literaturo zrihtat?

Potem pa še stvar, ki me najbolj matra.
Slika

Elearn pravi, da se hladilno tekočino natoči skozi zeleno obkrožen vijak. OK. Čemu pa potem služi plastičen rezervoarček z večjo luknjo za tankanje zraven rezervarčka za zavorno tekočino in filtra za nafto :?: :?:

Druga stvar iz te slike je pa, kaj za ena tekočina teče po z rdečo puščico označeni cevki v cev za dovod zraka? Tam na spoju mi namreč mal vn teče, je mastno in kapla dol na cev ICja, se mi zdi. Da je dol mastno, je najbolj verjetno to vzrok, ker vmes nisva česa drugega najdla.

Skratka, moj zaključek je bil, da bom od življenskih tekočin sam zamenjal samo hladilno tekočino, menjalnik je preveč od rok, poleg tega mi ni jasno skozi katero luknjo ga nafilat, z oljem in oljnim filtrom naj se pa tudi mehanik zajebava. Men bo šlo preveč živcev, da najdem kanal al drug dvigal (tega v "servisne" namene ne morem koristit), da prešraufam.., in dam raje enmu mehaniku za pol ure dela, robo bom pa tako svojo dal, pa še z odpadki se ne rabim ukvarjat .


Tako, dosti za tokrat, pa hvala za vse info, nasvete in komentarje :)
Uporabniški avatar
Overs[t]eer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1704
Pridružen: To Sep 21, 2004 11:37 pm
Vozilo: 156 3.2 GTA
Kraj: Ljubljana

Hladilna tekočina se toči samo in le v ekspanzijsko posodo... čez tale šraufek (obkroženo z zeleno) bo bolj težka. Tisto označeno z rdečo puščico pa predvidevam da je cev, ki oljne hlape vrača nazaj v sesalni kolektor... ni neke panike če je mal mastno...

Drugače pa lepa alfica - lepe kilometre delaš...
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Ko je šel avto od mene je bila kolotečna plastika zlomljena samo na zadnji strani, spredaj je bila cela. Na tisti cevi malenkost masti olje, nič tragičnega, vijak ki ne gre ven bo trba prevrtat. Boš dal še en izpuh zadaj?
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Mene tud zanima kje bi dobil še en izpuh za zadaj. Plastiko mam pa tud jest polomljeno na istem mestu.

Si za group order? :D
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Kupi nastavek pa ga privijači na odbijač...
Vsak ta tretji megan ima tko :lol:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
GT_turbo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Jun 23, 2010 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Sem za hladilno tekočino še enkrat malo bolj pogledal navodila in tudi prebral vse kar zraven piše. Jebiga, slaba stran inženirjev: ko odpove vse ostalo, preberi navodila :lol:
Skratka, spustiš ven, potem pa ta zeleni vijak odviješ ven, točiš tekočino skozi ekspanzijsko posodo, vse dokler ti skozi ta zeleni vijak hladilna ne priteče ven. Potem vijak zašraufaš nazaj in doliješ do oznake max. Potem se še mal zapelješ in po potrebi doliješ spet do max.

Plastiko koloteka nič ne zanikam, da nisem sam na oni svet poslal :wink: Enkrat vem da sem čez železnico mal bolj na hitr zapeljal, odkar sm pa od ličarja (ki je med drugim tudi sprednji odbijač mal švasal->vrjetno prej omenjena železnica) pa tud v garažo zapeljem po jajcih, v parkirno hišo pa še nisem zapeljal in me tud ne mikajo kj preveč!. K**c pa ta dolg nos od alfe. Ja no, sj lepa pa je :D

@kosir1234 :mrgreen: =D> #-o
S tem je tako, da sem najprej razmišljal samo o nastavku, kaj kmalu da bi zamenjal cel lonec, počasi je pa ideja prerasla v dvojni lonec + custom odbijač. To zadnje bi lahko tudi počakalo, ker sem šele zdaj registriral, da je na odbijaču že kr narejen, kje je treba plastiko porezat. Vsekakor bo pa izpuh stvar pred čipanjem. O dvojnem pa skoz bol sanjam, sploh odkar se je na domačem (blokovskem) parkirišču znašla ena črna 159ka z dvojnim izpuhom. Nisem še slišal, al je dizelica al bencin..

No, zdaj so pa praktično vsi načrti za avtek že opisani v temi. Čakam pa še predloge za barvo zavornih čeljusti.

LaserJaMM, če mi najdeš to plastiko sem za :wink: Drugače bom pa v kratkem naročal olja in filtre pa se lahko tam pridružiš, velja tudi za ostale...
SimonV
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: So Avg 07, 2010 9:20 pm

Na pooblaščenem servisu pride kolotečna plastika 72 eurov. Na moji sta bili obe polomljeni :evil:
GT_turbo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Jun 23, 2010 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Včeraj se mi je na poti v službo alfica odločila narest regeneracijo DPFja, prvič odkar jo jaz vozim, to je po cca 14k km. Ko sem se peljal nazaj domov sem imel občutek, da je poraba padla, po povprečni porabi na koncu tud nisem bil ziher. Danes sem pa v službo prišel z cca 0.3 nižjo povprečno porabo. Režim vožnje je bil nespremenjen in nikol v treh mesecih še nisem na šiht iz parkirišča na parkirišče prišel s porabo pod 6l/100km. Zdj me pa firbec matra, al je to zarad boljše pretočnosti al je še kaka druga finta vmes?
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

GT_turbo napisal/-a:O dvojnem pa skoz bol sanjam, sploh odkar se je na domačem (blokovskem) parkirišču znašla ena črna 159ka z dvojnim izpuhom. Nisem še slišal, al je dizelica al bencin..



Zakaj se mi ta citiran stavek tako zelo.... hm, slovensko sliši :D


Glede izpuha; kupiš lepo 2 Magnaflow izpušna lonca in povežeš, preprosto, pa še papirje ima Magnaflow.




Yagi-san
GT_turbo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Jun 23, 2010 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Ni bla dotična alfa povod za tako razmišlanje, seme je bilo posejano še preden je prišla. Pa 17" feltne ma, jz bom dal vsaj 18" :mrgreen:

Sicer pa hvala za namig, bom tud te mal bolj pogledal.
GT_turbo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Jun 23, 2010 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

No, pa da ubesedim končno prvo izkušnjo s pooblaščenim Alfa servisom...

Ker se mi nezadržno približuje veliki servis in me rahlo bašejo finance (glavni servis, tehnični, registracija, zavarovanje, vse bi praktično prišlo v istem mesecu), sem se odločil servis narest malo prej. Da bi tudi glavni servis malo »porazdelil« sem se odločil, da bom olje in oljni filter ter olje menjalnika zamenjal prej, obenem bo pa to še mini test servisa, kamor bi potem potencialno peljal avto na velki servis. Nabavim potreben material, ki je po branju in pričevanju na forumu in uradnih podatkih boljši od originalnega, poleg tega pa me je stal tudi precej manj in se odpravim na servis. Da ne omenjam časa za doktoriranje iz vodnika o olju, pregledu uradnih strani, standardov,... No, ta »srečni« izbranec je bil Stepančič, razlogi so bli pa dobre izkušnje sodelavca (bolj ko ne, dokler je trajalo :doubt: ) ter bližina službe, tako da niti nebi rabil jemati dopusta in/ali se matrat z alternativnim prevozom.

Torej, teden dni nazaj sem se zmenil in že čez dva dni so zame najdel luknjo. In je napočil dan, da se zglasim na servis. Pridem tja, vprašajo če sem že bil pri njih, poberejo mal podatkov. Avto letnik 07, 110kkm...
Kaj bi blo treba narest?
Motorno olje, oljni filter, olje menjalnika.
Zakaj pa olje menjalnika?
Čist tko, preventivno, rečem.
A volansko letev vam je že kdo pogledal?
? Sj avto je letnik 07.
Avto je imel prvo registracijo februar 07, letve so ble pa odpravlene julij 07.
Ne, zaenkrat ni nobenih težav, nič narobe, vse dela BP.
Pa zračni filter?
Ni treba, bom zamenjal.
Samo minutko vzame.
Hvala, ni treba.
Olje maste to, zeleno? (pokaže na polico)
Imam svoje s sabo, je pa to za DPF 5W30, ja.
Pa jermene, pumpo bo tud treba menjat počas.
Vem ja, bom imel glavni servis v mescu ali dveh.
No, pri nas bomo čez en mesec dva meseca imeli akcijo za velke servise, zelo ugoden material in delo. Če hočete lahko še dodatno obvestimo.
No, to je pa fino, lahko ja.

....

Pripeljem avto do delavnice, dam material majstru1, pogleda, nič posebej ne komentira. Jaz sem se odločil, da bom visel tam zraven, za tisto uro med drugim tak nisem imel kam it. Dvigne avto, da dol šus plato, spusti olje iz motorja, vzame filter dol, vse brez komentarja. Vzame moj filter.
Aam, tale filter pa ne bo taprav.
Kaj? Kako ne, kaj mu fali?
Am, ne paše notr. Pa samo eno gumico ma.
?
A damo drucga pol?
Em, pa ja. Ga bom pa čez 20kkm not dal, se tko dost hit obrne pr men. No, tega mu nisem rekel.
Gre po filter, jaz ta cajt še sam vzamem »napačni« filter iz škatlce, postavm nad stari filter. Isto. Postavim ob stari filter. Isto. Grem do mize kjer je mel posodico od filtra. Očitno bi pasala notr. Whatever, pospravm. Pride počas majstr1 nazaj. No, vsega skup se je več k 5x sprehodil iz delavnice v recepcijo pa nazaj. Samo za 2x vem po kaj je šel..

Zmontira filter in začne spuščat olje iz menjalnika. Vskoči drug majstr2.
Ka pa boš dal za en olje not? Tole tuki?
Em, ja.
Kaj?! Sam to pa ne bo uredu..
Zakaj ne?
Ja, tale olje je (ki teče ven) je rdeč. (pogleda cifre na motulu) Pa tole ni isto. Kok ti bo pa to pozim delal? To sploh šaltal ne bo. Bo vse skup zaružil, pa trdo..
:-& Ga rahlo debilno gledam.
Ne ne, tole pa ne bo vredu. (se odpravi prot recepciji)
(Se derem za njim). No, za eno 147ko vem da dela s tem olam uredu.
Ja, to je drug menjalnik, drugi materiali..
(Pride nazaj) Ne ne, tole ne bo vredu, to plastični obročki ne bojo več drsel med sabo, nima istih aditivov notr,...
No, sj če ne bo vredu se bo tko vidl, pa ga bom pol zamenu, kurc, sj si bom sam kriv,..

Majstr1 vmes »pogleda« še zračn filter.
Filter je tud že precej zmahan, a kj zamenamo?
(Stari, svaka ti čast!, da vidiš stanje filtra, brez da odviješ 5 šraufov, da dol dobiš pokrov škatle v kteri je filter. Kak to nardiš?!)
Ne, ni treba, bom vrjetn dal športnega not.
To pa ne bo vredu.
Zakaj, a olje lah MAF zapaca?..
A? Kakšno olje?..
..na filtru..
..?..Ne, lahko se spirala pregreje. Nov MAF pride pa 350€ (1.?, 2.?, 3.?...2.sem mislil, da povečan pretok zraka bolje hladi in ne dodatno greje)

Whatever, majstr1 spusti avto in že koplje prot vijaku za dolivanje olja.
A pol dam tega?
Kr tega, ja.

Zloži mašino nazaj skup in se prprav za dolivanje olja v motor.
(majstr2) A to gre tud ta?
Ta ja.
Jej jej. (prstop do mene) Sj ne da bi ta olje bil slab al pa kj, sam a veste..
Pa sj je za DPF, C2, 5W30.

Sledi spet cela akcija o ustreznosti olja...

(majstr2) A veste, mehankarji ne posvečajo dost pozornosti tem stvarem, za DPF in tko.
Pa sj sm gledu na angleški, pa nemški uradni strani, DPF, C2, ustrezen za to.

Počas naštudirajo da bo vredu, me vpraša še za končno potrditev in zlije notr. Motor spije celo kanto 5 litrov, pri tem da naj bi šlo noter 4,7 litra, ...

Majstr1 spusti avto, prpele čarunalnik, prklop. Sm stal tko, da nisem mogu čist dobr vidt. Resetira servisen interval, vpraša če izklop piskanje za nepripet pas...
Ja, zadnji servis je bil pa opravljen 1.1.2004, 90.000km nazaj.
KAJ?!? Kolk je mel pa servisov? Pol je bil zdj 90kkm brez servisa? Skupno 200kkm?
Tko ja. Ta servis je 4i.
In to mašina zdrži, brez servisa 90kkm, al kaj?
Ja, mašina zdrži, to ni problem, bi blo pa dobr glavn servis čim prej narest, zarad jermenov.
Aha, ja...

Neki še brkla po računalniku pa debatirava še mal o tem..Se spravm plačat, še mal čakam k en pred mano krade cajt, avto prpelejo iz delavnce pol čez ene 5min; kaj so še ustvarjal, če so kaj, tist cajt, k nism vidu, me prou grize po »tretmaju«, kakršnega so mi namenil.
Plačam 111,13€, kar se mi še zmer zdi velik, glede na to kar sem prišel narest.

Se počas spravm prot domu. Fak, menjalnik kr dela, sj ne morem vrjet :-k ..Mal zavrtim telefon...najprej šokiram svojo drago...naslednji klic: ejga, kašen avto si ti men prodal?? Pridem dam, prec na forum...zamorim pač »nekemu« uporabniku, ki mimogrede opravi še vlogo psihoterapevta... Naslednji dan spet akcija, alfa gre še na ECUscan...jiiiiiihaaa \:D/ ...
odometer: 2.904 km
območje rdečih vrtljejev doseženo: 56x
čas v rdečem območju: 50,xy sekund
max RPM:
Slika
6.440
razdalja od zadnje menjave DPF filtra: 107.xyz km (manj kot 1% razlike s števcem)

Priklopim naslednji dan še sam 1x...odometer kaže 2.800 pa še neki ...

Skratka, da neham klobasat. Servisna knjigca, nalepke iz servisov, papirji iz uvoza, stanje avta, odsotnost bilokakih napak in težav in to da sem na računalniku na servisu za kao tistih 90kkm brez servisa uspel videt 89.xyz km, ki ustreza številki v servisni knjigci in nalepki servisa, me še vedno prepričuje, da je avto tak kot more bit in da tudi km štimajo. Čez čas bom videl kako se odometer spreminja in če je teh slabih 3k km »vredu«, se je to potem očitno zgodilo definitivno v času moje uporabe. Kako, zakaj in na kakšen način pa pojma nimam. Raziskat bo potrebno še, kaj dejansko pomeni tista razdalja od zadnje menjave DPF-ja?.

Če potegnem črto čez serviserja, lahko rečem samo, da sem globoko razočaran. Jeza, bes, gnev, to me je zapustil, ampak tak odnos je pa za moje pojme nedopusten, sploh s strani takega serviserja. Sprejmem, da servisi precej povlečejo tudi z materialom in jim ne ustreza, da prideš s svojim, vendar če stranka pride po storitev, mora bit ta korektno opravljena, razliko materiala ali del njega se pa tudi lahko na kakšen način diskretno zavije v celofan in zaračuna. To, da je prodaja na področju Alf porazna sem izkusil že ko sem kupoval tega, za servise sem si pa mislil, da pač že ne more bit tok hudo, kot se govori. Žal sem bil prepričan v nasprotno in dobil to paranojo, da bom hotel bit na vsakem servisu zraven..

Če ima pa moja alfa dejansko tolk km, kot je trdil serviser in je tolk km nardila brez servisa, pa takoj v giulettino temo napišem, da je alfa über alles in kastriram vsakega, ki bo trdil, da so nemci ali kdo od ostalih bolj kakovostni..

Sicer sem sam zamenjal še zračni, kabinski in naftni filter ter hladilno tekočino. Slednje je alfica spila cca polovico kolker naj bi jo, je pa nasprotno spila več olja. Preseneča iz dneva v dan. V motorju se sedaj pretaka Motul 8100 Eco-clean 5W-30, za menjalnik pa po novem skrbi Motul Gear 300 75W90.

Počasi bom sestavil in razumel tudi vse reke, pregovore in dejstva o alfah...
...da ti mora bit nekaj posebnega da jo imaš
...da ti hočešnočeš rata hobi
...da avta ne pelješ na servis, če sam ne veš kaj je z njim narobe
...zakaj je med uporabniki več testerjev kot pa servisov
...

ps: pa še enkrat zahvala obema dotičnima osebkoma za pomoč in dodatne informacije..

:steering:
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

:lol: Si se pa razpisal. Za tist kar si mi reku nisem nč zvedu k pravjo da bi blo treba pogledat in prevert s testerjem in da še niso slišal za kej tacga,... Skratka če boš hotel razrešit težavo, boš moral sam s pomočjo kakega entuzijasta vrtat naprej, uradni servisi očitno niso dovolj poučeni o teh stvareh. :|
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Se prav počutim, ko sem tole prebral.
Še bolj sem prepričan, da delam prav ko take "osnovne" stvari delam sam. Vsaj vem kaj plačam in da je bilo 100% zamenjan ter s pravim materialom.
Odgovori
  • Informacija