Creed napisal/-a:Pozabi na Q2 ker je brez veze. Ce te pa vseeno premami, ga alan prodaja.
LP
Tok brez veze spet ni. Je Autodelta diff. večji s**** kot Q2 ! Kazza je top roba, za njimi je AHM itd.
Q2 brez težav prežveči tudi 300kW in je za daily čist dovolj, za kaj bolj eksplicitnega in track vrjanta je pa druga pesem. Sam bom vrjetno vzel Q2, kar je za dnevno uporabo popolnoma dovolj.
A ste ga ze vozil? Ne? Pol ne bluzite. Za daily je brezveze sploh menjat ker ne bo razlike. Za vse ostalo (trackday) je metanje dnara prec. In pri 200KM bo sploh brezveze, ker bo vrtelo kolo v prazno. Pika konc.
Creed napisal/-a:A ste ga ze vozil? Ne? Pol ne bluzite. Za daily je brezveze sploh menjat ker ne bo razlike. Za vse ostalo (trackday) je metanje dnara prec. In pri 200KM bo sploh brezveze, ker bo vrtelo kolo v prazno. Pika konc.
LP
Že, in pa tudi nekoga poznam ki ga uporablja na 300kW in je zadovoljen !
Kaj pa vem, meni Viscodrive (ki dvomim, da delo lahko opravi tako dobro kot Q2), deluje precej opazno - sploh na snegu in po mokrem, in bi Q2 dif bil ena od prvih stvari, ki bi jih naknadno vgradil na Alfi.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Q2 v daily drive ne pride dost v poštev, razen če imaš res preveč moči. (govorimo o 250+)
Ko si pa enkrat na pisti pa tudi nima neke hude koristi ker je notranje kolo premalo obremenjeno.
Problem naknadne vgradnje Q2 je v tem, da se nič ne naredi na ABS elektroniki, ki je v avtomobilih ki so fabrško opremljeni s Q2 sprogramirana drugače.
Elektronika v Q2 avtih zavira "zdrsujoče" (ponavadi v ovinku notranje) kolo avtomobila tudi pri hitrostih višjih od 30km/h, medtem ko pa so avti brez tovarniškega Q2 sprogramirani da zavirajo kolo samo pri nizkih hitrostih.
Zato naknadna vgradnja Q2 ne bo NIKOLI tako dobra kot če kupite avto ki Q2 že ima...
Jaz lahko iz izkušenj povem, da recimo 166ka 3.0 pri hitri vožnji čez zelo zaprte ovinke, pri izklopljenem ASR-u vrti notranje kolo, pri vklopljenem je pa itq bv, ker jo samo zamori elektronika.
Tudi pozimi po snegu, je zgodba podobna. Sploh kakšno speljevanje v zasnežen hrib. Pri izklopljenem ASR, hitro obrne eno kolo, pa ne prideš nikamor. Z vklopljenim je pa tako bolj katastrofa...
Tako da sem siguren da bi že s Q2 bila občutna razlika, kakšena prava špera bi bila pa super zadeva.
moofdi napisal/-a:
Tako da sem siguren da bi že s Q2 bila občutna razlika, kakšena prava špera bi bila pa super zadeva.
Ne...kolo bi zavrtelo v prazno. Garantirano! Se vozim ze vec kot 3 leta s Q2.
LP
Se pravi, brez špere vrti notranje kolo v ovinku, s Q2 bi vrtelo v ovinku...kaj potem ostane? Samo kakšna hard-core špera, ki pa ni glih za vsakdanjo vožnjo?