Stran 5 od 8

OdgovorObjavljeno: To Feb 01, 2011 8:35 pm
Napisal/-a TribesMan
No ne govort da ni nobene razlike... bistveno več si lahko dovoliš s Q2... pri meni je opazna razlika. Ampak moraš bit nežen z gasom... ko greš enkrat čez mejo ki jo torsen prenese ne moreš pričakovat čudeža

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 8:06 am
Napisal/-a moofdi
TribesMan napisal/-a:No ne govort da ni nobene razlike... bistveno več si lahko dovoliš s Q2... pri meni je opazna razlika. Ampak moraš bit nežen z gasom... ko greš enkrat čez mejo ki jo torsen prenese ne moreš pričakovat čudeža


Ja no, glih tako se v tej temi govori, kot da je škoda dat Q2 noter ker ni nobene razlike.

Zase vem, da bi pri 166ki rabil Q2, špero ipd. kadar se spraviš tišat čez ovinke. :wink:

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 9:14 am
Napisal/-a Inti
Creed, mal preveč kritičen si okrog Q2. Ko si ga montiral, si bil prezadovoljen in si ga hvalil še kar en cajt, zdej ga pa pljuvaš, kot da si šel na slabše.
Men je Q2 OK, razlika se občuti na dolgih ovinkih, kjer avto res lahko stisneš. Če pa prtegneš avto v kratek zaprt ovinek na polno, pa normalno da bo vrtelo v prazno.

Za moje pojme je Q2 kul, ni pa vreden 500€. Tam, kakih 300-350 bi bla realna cena :D

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 9:16 am
Napisal/-a Alfa33
Am zakaj delate offtopic pri Axi-ju ter mu že navidezno montirate Q2?

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 9:19 am
Napisal/-a Inti
Alfa33 napisal/-a:Am zakaj delate offtopic pri Axi-ju ter mu že navidezno montirate Q2?

Debata se je sama razvila :)

Naj potem Modi skopirajo Q2 debate v temu ustrezno temo, katera že obstaja.

Itak sem pa jaz kriv, da sem sploh omenil Q2. Ampak tisti, ki je GT-jko od Axija videl v živo, bi vedel, zakaj sem Q2 omenil ;)

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 9:20 am
Napisal/-a Axi
Jaz bi bil zelo vesel, če bi mi nekdo ne samo navidezno montiral Q2 :mrgreen: Pa potem napišem ugotovitve :)

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 9:24 am
Napisal/-a Yagi-san
Inti napisal/-a: Ampak tisti, ki je GT-jko od Axija videl v živo, bi vedel, zakaj sem Q2 omenil ;)



To me pa res zanima kaj je. A sama kliče po Q2 ali ima kakšno oznako Q2 pa ga nima..... ?

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 9:53 am
Napisal/-a Inti
Yagi-san napisal/-a:A sama kliče po Q2 ali ima kakšno oznako Q2 pa ga nima..... ?

Oboje :)

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 10:14 am
Napisal/-a Alfa33
Potem je lažje oz. ceneje odstraniti nalepko :mrgreen:

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 10:18 am
Napisal/-a Creed
Nismo ze razumel glede q2. Razlika je ja. Se cuti kdaj dela...sploh v dolgih ovinkih kot je omenil inti. Sam kaj ti bo q2 v dolgih ovinkih, kjer tako ali tako 4 prestava ne bo zavrtela kolesa v prazno? Sepravi je tam brez pomena (bi lahko tudi brez q2 nabil pedal do podna). In takrat, ko bi ga res rabil, vsaj jaz, je pospesevanje iz hardov, sepravi 180° zavojev...takrat pa isto zasuce kolo v prazno kot brez q2. Ja je rekel tribes da je treba biti nežen z gasom...ben pol si lahko nežen tudi če nimas q2 in in prsparas 500€, pa jih rajsi butnes v ene pametne amortizerje ;)

@moofdi
Ti rabis ŠPERO, ne pa Q2 ;) Če ze mislis menjat...pol dodaj se 100€ in nabavi spero.

Pa da ne boste mislili, da nočem da še kdo nabavi q2 :mrgreen:
LP

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 10:21 am
Napisal/-a moofdi
No, sej počas se bomo pa zastopli! :mrgreen: :mrgreen:


Creed napisal/-a:@moofdi
Ti rabis ŠPERO, ne pa Q2 ;) Če ze mislis menjat...pol dodaj se 100€ in nabavi spero.

LP


Zdej ne več, je v večnih loviščih 166ka že kakšno leto. :wink: Za na boxerco pa nima smisla, itq nikamor ne gre. :lol: :mrgreen:

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 10:31 am
Napisal/-a kovach
moofdi napisal/-a:No, sej počas se bomo pa zastopli! :mrgreen: :mrgreen:


Creed napisal/-a:@moofdi
Ti rabis ŠPERO, ne pa Q2 ;) Če ze mislis menjat...pol dodaj se 100€ in nabavi spero.

LP


Zdej ne več, je v večnih loviščih 166ka že kakšno leto. :wink: Za na boxerco pa nima smisla, itq nikamor ne gre. :lol: :mrgreen:



sej vrjetn se bo premaknil tele poste.. 166ko kup pa špero not!!! :D :lol:

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 10:48 am
Napisal/-a TribesMan
Creed napisal/-a:Nismo ze razumel glede q2. Razlika je ja. Se cuti kdaj dela...sploh v dolgih ovinkih kot je omenil inti. Sam kaj ti bo q2 v dolgih ovinkih, kjer tako ali tako 4 prestava ne bo zavrtela kolesa v prazno? Sepravi je tam brez pomena (bi lahko tudi brez q2 nabil pedal do podna). In takrat, ko bi ga res rabil, vsaj jaz, je pospesevanje iz hardov, sepravi 180° zavojev...takrat pa isto zasuce kolo v prazno kot brez q2. Ja je rekel tribes da je treba biti nežen z gasom...ben pol si lahko nežen tudi če nimas q2 in in prsparas 500€, pa jih rajsi butnes v ene pametne amortizerje ;)


Brez Q2 moraš bit 3x bolj nežen z gasom v isti situaciji ;)
Je pa res da bolj kot je zaprt ovink manj je koristi... AMPAK, kot sem že rekel, če bi mel ABS 8 centralo bi videl kaj lahko Q2 res naredi ob pomoči elektronike, tam potem tudi zaprti ovinki niso problem, ker elektronika bremza notranje kolo ko izgublja oprijem, Torsen pa lahko na zunanje kolo potem prenese precej moči.
Sam kaj hočemo, če v naše kante tega ne moreš dat :/

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 02, 2011 10:59 am
Napisal/-a Axi
Inti napisal/-a:
Yagi-san napisal/-a:A sama kliče po Q2 ali ima kakšno oznako Q2 pa ga nima..... ?

Oboje :)


Hehe :mrgreen: Nima več, vse nalepke so šle dol, razen GT oznake zadaj.

OdgovorObjavljeno: Če Feb 03, 2011 12:19 pm
Napisal/-a bmw325
Stari dober jo rihtaš...