Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport by Bojanxe

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Hvala Matjaž. Se še nisem odloču za felge na 159ki, najprej treba do konca starejšo sestrico 155 zrihtat, potem pa dalje.
Grega, barva je lepa ampak se mi zdi da ne paše tolk na stare alfe. Mogoče se pa še premislim :P

Ima kdo konkreten predlog, kaj nabavit za nižanje 155?
Eibach ProKit ali Sportline vzmeti v kombinaciji z amortizerji Bilstein B6, ima kdo izkušnje s tem? S ProKit vzmetmi znam brcnit v temo, ker znižajo za cca. 30mm, trenutno je pa 155ka visoka kot koza na stock podvozju. Pozna kdo Lowtec firmo, imajo tako vzmeti in amortizerje, kot nastavljiva podvozja?

Nad tem kompletom pa sline cedim trenutno, ampak je cena kar konkretna: https://www.amazon.de/Gewindefahrwerk-M ... 5+fahrwerk" onclick="window.open(this.href);return false;

:mrgreen:
zvitafeltna
Alfist
Alfist
Prispevkov: 402
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 8:04 pm

Vogtland se čist fajn obnese, jih mam na 146-ki s kyb blažilci. Na ebay-u maš dobre cene. Namesto fedrov + b6 bi jaz raje gledal za gewindami kw variant 1.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Če se lahko stegneš, so h&r super zadeva, kw v1 se ne dobi za 155ko. Na splošno bi jst pogledal za gewindami. Zakaj? Predvidevam da bo avto bolj "sezonski", tako da ti bo bolj važno da dobro zgleda pa se dobro pelje, tisto nekaj udobja kar izgubiš, pa odtehta lega. :wink: Mojih 5 centov...
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Sicer sem na Ebayu našel tudi KW, ki naj bi šel na 155, ampak je še dražji kot H&R. Mi zna kdo povedat kakšna je razlika med seti na spodnjih linkih, na prvi pogled izgleda kot da so različni seti med seboj.

https://www.ebay.com/itm/H-R-Gewindefah ... a6&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.ebay.com/itm/H-R-Gewindefah ... kg&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.ebay.com/itm/H-R-Monotube-G ... 4w&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;


Ja, ko bo zrihtana 155ka se pozimi verjetno ne bom z njo vozil, kljub temu da ni rjava in da ima zaščiten poden, ji s tem ne bi naredil nobene usluge. Zanimive so razlike v cenah teh kompletov med različnimi proizvajalci, recimo Lowtec je skoraj pol ceneje, je res tudi toliko slabši?
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Vsi trije H&R seti so enaki, kataloška številka 29992-1.
Slike so očitno samo simbolične, saj po slikah noben od treh setov ne bi pasal na 155ko.

Če bi želel gewinde od KW, glej sete za alfo 146, saj ima identično vzmetenje, je praktično enak avto.

Imam pa jaz drugače na 155 kombinacijo Bilstein B6 z Eibach Prokit in se obnesejo odlično, tudi višina je ravno prava, tako da ti odsvetujem Sportline vzmeti, če se hočeš normalno vozit po naših cestah. Pa B6 amortizerji tudi niso predvideni za tolikšno nižanje, saj batnice niso nič krajše.
Edina stvar, ki me je začela motiti je to, da so Eibach vzmeti linearne in da se čuti prav vsako štukanje asfalta in vsak kanal, ki ga povoziš. Če bi še enkrat kupoval, bi vzel vzmeti od H&R, ki so progresivne, torej na začetku mehkejše in nato trše.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Hvala, to kataloško sem videl, zato mi je bilo tolk bolj čudno da so slike drugačne.
Mi prilepiš kakšno sliko svoje 155, lahko tud v ZS, da dobim predstavo kako stoji s temi vzmetmi. :)
Se bom pozanimal kakšna je cena seta Bilstein + Eibach, na koncu verjetno ne bo toliko razlike do H&R gewind.

Naj bi bile pa Eibach Sportline progresivne vzmeti, medtem ko drži da so ProKit linearne.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Od KW bejži stran. To so samo šov zadeve, za vozit na resničnih cestah je katastrofa. Boš kot milkšejk vsakič #-o
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

V moji temi je par slik ki so še ostale:
viewtopic.php?f=8&t=11739&p=322030&#p322030" onclick="window.open(this.href);return false;
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Na svojih sem imel že vse razno, apex rumene, omp rdeči (te še imam), in vedno je stala ful uspredi. Ko sem razbil karter sem šel nazaj na original. Sedaj se mi zdi, kot da bolj sedi nazaj. Iz apex pa sem predelal na integralkine fedre. Avto je še vedno bil malenkost nižji ampak nos je bil bolj v levelu. Kar se pa trdote tiče pa je že z original zeeeeeelooooooo trdo. Zate bi lahko bili zanimivi moji fedri, ker spredaj ni toliko težka kot krava od v6 in bi stala bolj v levelu.
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

alfa_samec napisal/-a:Od KW bejži stran. To so samo šov zadeve, za vozit na resničnih cestah je katastrofa. Boš kot milkšejk vsakič #-o
:lol: :lol: :lol:

Bulšit...kw je vrhunsko podvozje, je pa bolj dirkalna roba zato je pa tudi (pre)trdo za na cesto, za to še ni katastrofa, samo namen uporabe je drugačen...beri, ni za pred kafič!

"Šov zadeve" so ravno razni lowtec, vogtland ipd. kjer je edini namen da je avto na podnu...
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Bilstein B6 in Eibach bi bila dobra in cenejša kombinacija od tistih linkov katere si dal. Pride komplet cca 670€. H&R vzmeti pa trenutno niso dobavljive.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

moofdi napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:Od KW bejži stran. To so samo šov zadeve, za vozit na resničnih cestah je katastrofa. Boš kot milkšejk vsakič #-o
:lol: :lol: :lol:

Bulšit...kw je vrhunsko podvozje, je pa bolj dirkalna roba zato je pa tudi (pre)trdo za na cesto, za to še ni katastrofa, samo namen uporabe je drugačen...beri, ni za pred kafič!

"Šov zadeve" so ravno razni lowtec, vogtland ipd. kjer je edini namen da je avto na podnu...
Bratrančev Audi80 2.8 V6 cabrio pred vgraditvijo KW komplet podvozja (tistega dvojno nastavljivega)

Slika

Edit: tole nas sliki je potem najvišja nastavitev (po tem, ko je sledila tudi pimp my ride predelava):

Slika

Najnižja nastavitev je samo za parkiran avto. Srednja pa kot pravim, nevozen avto po naših cestah.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

In je pričakoval da bo podvozje ki je prvenstveno namenjeno za na dirkališče funkcioniralo na cesti? Zaradi tega se zdej serje po kw, ker je kupil napačno zadevo za svoj način uporabe?

Napišem še enkrat, kw je prvenstveno namenjen za na pisto...za na cesto je ogromno drugih proizvajalcev podvozij ki bodo funkcionirala na cesti, dosegla večje znižanje, konec koncev bodo bolj udobna (če lahko pri katerihkoli gewindah govorimo o udobju)...zato ga še ni treba označit za drek.

Samo zato sm se oglasil...tudi moški brivnik ne bo dober za lupljenje krompirja, ker ni za to namenjen...bo pa dobro deloval če brijemo brado. :wink:
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
capocapo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe Sep 19, 2014 11:29 pm
Član Alfa Kluba: 1

Killergame17 napisal/-a:Bilstein B6 in Eibach bi bila dobra in cenejša kombinacija od tistih linkov katere si dal. Pride komplet cca 670€. H&R vzmeti pa trenutno niso dobavljive.
Agree =D>
zvitafeltna
Alfist
Alfist
Prispevkov: 402
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 8:04 pm

@moofdi Daj ne glumi. To o čemer se mi pogovarjamo ni tekmovalno podvozje, še posebno ne V1 ali V2. KW je kvalitetna roba. In imajo veliko izbire (samo ne za stare alfe). Ne vem pa od kje tebi, da je vogtland z dolgo zgodovino ista kvaliteta kot lowtec?
Odgovori
  • Informacija